MKII brak mocy na biegach 4-5

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

godles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lut 26, 2010 15:50
Lokalizacja: Nadarzyn

MKII brak mocy na biegach 4-5

Post autor: godles » pt mar 12, 2010 00:33

jak w temacie. moja padlina nie masiły jechać na biegu 4 i 5tym. 1-2-3 idzie nieźle na pozostałych dwóch auto nei żyje. na benzynie 160 i koniec marzeń że będzie więcej (rozpędzam na 4-ce bo na 5-te to i tego by niy było) na LPG nie sprawdzałem ale jest jeszcze gorzej 140-150 i koniec. co może być przyczyną? silnik to 1.8 gaźnik pierburg 2E po regeneracji i regulacji silnik ma 300tys przebiegu ale jest w stanie bardzo dobrym zerowe spalanie oleju. co jest powodem? ojciec miał kiedyś golfa II 1.3 na pełnym wtrysku i 170 z niego wydusił a 1.8 nie chce więcej niż 160? co się z nim dzieje? ma ktoś pomysł? dodam tylko że hamulce nie trzymają kotwicy z bagażnika też nikt nie wyrzuca....



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt mar 12, 2010 00:37

Ale na gaźniku masz zwężenie zwane mikserem, które dba o Twoje bezpieczeństwo, bo szybka jazda jest niebezpieczna ;)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt mar 12, 2010 09:15

Powodem moze byc wlasnie mikser gazu ktory robi za zwężkę w dolocie lub sam gaznik


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

godles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lut 26, 2010 15:50
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: godles » pt mar 12, 2010 10:49

RasPL pisze:Powodem moze byc wlasnie mikser gazu ktory robi za zwężkę w dolocie lub sam gaznik
160 było osiągnięte na zdjętym mikserze więcej już nie chciał gaźnik robili mi fachowcy ustawiali na analizatorze itd z miejsca idzie naprawdę bardzo przyzwoicie



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » pt mar 12, 2010 10:58

a od 1 do 3 kreci sie dobrze nawet na wysokich obrotach tak ??
poza tym ja w cabrio mialem 1.8 silnik 2h na pelnym wtrysku i tez leciał 160 a mial 98km... :D

a jaka skrzynie masz (oznaczenie) ??
wcześniej Ci więcej leciał ??
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 11:00 przez SmokE88, łącznie zmieniany 1 raz.


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

godles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lut 26, 2010 15:50
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: godles » pt mar 12, 2010 11:04

SmokE88 pisze:a od 1 do 3 kreci sie dobrze nawet na wysokich obrotach tak ??
poza tym ja w cabrio mialem 1.8 silnik 2h na pelnym wtrysku i tez leciał 160 a mial 98km... :D

a jaka skrzynie masz (oznaczenie) ??
wcześniej Ci więcej leciał ??

skrzynia jest strasznie długa 2-ka kończy się na 90-ciu jak go pomęcze i pokręce do 6500obr to łapie 3 cyferki wysokie obroty dla niego to 5-5,5 tys. na 3-ce 130 wrzucam 4-ke 140 i koniec balu. nie wiem ile śmigał wcześniej bo mam go krótko. (od końcówki lutego)


co do oznaczenia skrzyni to nie mam pojęcia bo się nie kładłem pod niego jeszcze :)


dodam jeszcze że rozrząd już ustawiłem (był rabnięty o 1 ząbek)

wymieniałem też przyspieszacz zapłonu wolne obroty są ok wkręca się też tak jak powinien tylko nie jedzie na wyższych biegach

[ Dodano: 16 Mar 2010 16:45 ]
ma ktoś pomysł?
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 11:16 przez godles, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 375 gości