Uszkodzony przycisk reset przebiegu dziennego.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Uszkodzony przycisk reset przebiegu dziennego.
Witam, przedwczoraj podczas próby ręcznego skasowania inspekcji serwisowej zauważyłem że przestał działać mi przycisk reset od kilometrów ( szukałem na forum ale nikogo z takim problemem nie znalazłem, chyba jestem jedynym z taką usterką). Zdaje sobie sprawę, że muszę zdemontować licznik aby stwierdzić coś więcej ale zastanawiam się jak ten przycisk działa: czy jest zakończony jakąś gumą przewodzącą i na zasadzie zwierania punktu na płytce licznika, czy też w inny sposób i czy możliwe jest gdziekolwiek kupienie samego przycisku a może ktoś znajdzie się kto wie jak taki problem rozwiązać. Dodam, że w tej chwili przy każdym starcie, auto piskiem przypomina mi że mam wykonać serwis co mnie juz zaczyna wkurzać.
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 14:45 przez lesio69, łącznie zmieniany 1 raz.
o ile pamiętam to pęknięty plastik po naciśnięciu przez przycisk kasowania naciska na taki mały przycisk na mikrowyłączniku , tak że mikrowyłącznik to jest osobny element , a ten plastik to jest takim elementem pośrednim między przyciskiem a mikrowyłącznikiem ,Co do wyjęcia licznika to należy opuścić całkowicie kierownice , między licznikiem a kierownicą jest taka osłona elastyczna , trzeba ją zdjąc i tam są chyba 2 wkręty którymi przykręcony jst lcznik , akumulatora nie odłanczałem ,po wysunięciu licznika odłączyłem koski połączeniowe - może coś napisałem nie tak ale robiłem to ponad rok temu i piszę z pamięci a pamięc jest zawodna - może ktoś jeszcze napisze więcej , powodzenia------uszkodzenie to powstaje chyba od zbyt mocnego nzaciskania przycisku kasowani
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 230 gości