CZy mozna usunac katalizator w AAM ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
No, ale aparat zaplonowy po obwodzie ma gdzies kolo 25cm, dzielac to przez 360 stopni, to jak przesunales o te 5mm to przestawiles gdzies o 7 stopni. Do gazu niby ta wartosc jest dopuszczalna, ale na poczatek lepiej jest przyspieszyc tylko kawaleczek zeby zobaczyc czy i jak roznica bedzie. Za duzo przyspieszyc tez ni emozna bo zaworki moga "grac"Zoltecek pisze:ja przyspieszałem o ok 3-5 mm
a nie pamietam w ktora strone jak bedziesz przekrecał to poczujesz po przekreceniu i jezdzie probnej
[ Dodano: Pią Mar 24, 2006 15:00 ]
No zesz kurde, przegaldam ta etke i nie uwzglednili sondy ani w schematach kolektora, ani kata. Moze mam jakas wersje demo?Zoltecek pisze: i czy moze mi ktos wyjasnic gdzie jest ta lambda na 100%???
Hiba bedziesz musial sam sprawdzic
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Witam. mam pytanko odnosnie wlasnie silnika AAM. Wlasnie urwal mi sie caly wydech i troszke jakby za glosno zaczal chodzic i w zwiazku z tym mam takie pytanko. Jak sensownie przerobic uklad wydechowy zeby uzyskac jakis fajny dzwiek Chcialem wsadzic strumienice zamiast kata ale ktos mi odradzil mowiac ze moge przy tym silniku nawet starcic na mocy. Wiec bede chcial potluc kata . Bylbym wdzieczny za jakies wskazowki do przerobki tego wydechu.
hmm wasz 99%....nie ktorzy z was tylko pisza zeby cos pisac....ostatnio zagladalem pod auto...szukajac lambdy no i nie ma zadnego przewodu ani do katalizatora..ani na nim ani przed nim itd wedlug mnie sonda jest duzo wczesniej dlatego nie znalazlem zadnych przewodow ...a w srodku kata napewno tez jej nie ma bo urwal mi sie gietki lacznik przed katem...no i jakos nie widzialem zadnego kabla itd jesli ktos naprawde wie gdzie jest ta sonda ( bo ja jej nie znalazlem ..ale mysle ze jest w kolektorze wydechowym ) to niech napisze...i nie piszcie czegos na 99% bo jesli nie macie takiegbo silnika..to rownoznaczne jest z 0% i czystym strzalem pozdr.
Zobacz na TEN post z google.pl gdzie gościu opisuje problemy z wymianą sondy w AAM.
"Postanowiłem więc wymienić sondę (jednoprzewodowa - czarny przewód). Niestety
sonda była mocno zapieczona a dostęp beznadziejny i "moi mechanicy" musieli
zdjąć kolektor wydechowy i wlotowy by ją "wydłubać".
Czyli wychodziło by na to że jest w kolektorze.
"Postanowiłem więc wymienić sondę (jednoprzewodowa - czarny przewód). Niestety
sonda była mocno zapieczona a dostęp beznadziejny i "moi mechanicy" musieli
zdjąć kolektor wydechowy i wlotowy by ją "wydłubać".
Czyli wychodziło by na to że jest w kolektorze.
=-Pinhead-=
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wlasnie juz mi tak kilka osob powiedzialo i zamierzam potluc kata i wsadzic tam rure w srodek jak pisales zeby sie mnie na przegladach nie czepiali. Jeszcze jakas koncowke tlumika i to chyba na tyle bedzie z tym tuningiem hehe. I tak z tego ss rakiety nie bedzie tylko o dzwiek mi chodzi. Dzieki za rade. Pozdro
ja ból z demontarzem sondy mam już za sobą po małych kłopotach odkręciłem ja bez zdejmowania kolektora a sposób w sumie prosty i sprawdzony na swoim AAM
1. odciąc przewody od sondy
2.założyć na sonde klucz oczkowy (byle nie jakiś płaski a nasadowy nie wejdzie )
3.odpalić silnik pozostawiając klucz założony na sondzie i zostawić żeby sie nagrzał do normalnej temp.
4.po rozgraniu o klucz oprzeć długą rure żeby wystawała nad silnik
5.następnie delikatnymi uderzeniami młotka pukać w rure i powolutku sonda rusza ze swojego miejsca jak klucz będzie już w pozycji pionowej do dołu można spokojnie odkręcić ręką tylko proponuje robić to w rękawiczce[/b]
1. odciąc przewody od sondy
2.założyć na sonde klucz oczkowy (byle nie jakiś płaski a nasadowy nie wejdzie )
3.odpalić silnik pozostawiając klucz założony na sondzie i zostawić żeby sie nagrzał do normalnej temp.
4.po rozgraniu o klucz oprzeć długą rure żeby wystawała nad silnik
5.następnie delikatnymi uderzeniami młotka pukać w rure i powolutku sonda rusza ze swojego miejsca jak klucz będzie już w pozycji pionowej do dołu można spokojnie odkręcić ręką tylko proponuje robić to w rękawiczce[/b]
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
GTomek pisze:ja ból z demontarzem sondy mam już za sobą po małych kłopotach odkręciłem ja bez zdejmowania kolektora a sposób w sumie prosty i sprawdzony na swoim AAM
1. odciąc przewody od sondy
2.założyć na sonde klucz oczkowy (byle nie jakiś płaski a nasadowy nie wejdzie )
3.odpalić silnik pozostawiając klucz założony na sondzie i zostawić żeby sie nagrzał do normalnej temp.
4.po rozgraniu o klucz oprzeć długą rure żeby wystawała nad silnik
5.następnie delikatnymi uderzeniami młotka pukać w rure i powolutku sonda rusza ze swojego miejsca jak klucz
u mnie sondaprzy odkrecaniu sie urwala, kawalek zostal w kolektorze przez co trzeba bylo go demontowac
co do sondy
w silnkach PN,RP,ABS,AAM sonda jest w kolektorze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 228 gości