Auto wysoko stoi na seryjnych sprężynach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Auto wysoko stoi na seryjnych sprężynach.

Post autor: damian_piaski » śr mar 10, 2010 00:54

Witam. Jaka może byc przyczyna że moj golfik wysoko stoi. Prawie jak Country.
Aż mnie to razi. Otóz wymieniełem dzis przednie zawieszenie. Nowe amory bilstein (wg kat.), nowe odboje, tależyki te ktore trzymają sprężyne, śruby. Jedynie sprężyny stare od 1.3 nz ten sam rocznik. co do sprężyn jestem pewien na 100 procent poniewaz autko (rozbite) stało na nich bardzo dobrze i nizej ziemi niż mój. Wiec skladając nowe mcphersony zamontowałem je do siebie aby miec ten sam efekt. Okazało sie ze na nowym zawieszeniu jest to samo. Stoi jak "koza". WIem ze nie nalezy po seryjnym zawieszeniu oczekiwac "gleby" ale bez przesady, wyżej juz sie nie da.

Jeśli Ktoś z Was drodzy Forumowicze mogłby mi jakoś pomóc... Jeśli Ktoś z NZtem mógłby zmierzyc przeswiet jaki ma na serynjym zawieszeniu.

Narobiłem sie troche dzis przy tym samochodzie, jeszcze przeguby wymieniałem i pare innych części ale akcja z zawieszeniem mnie załamała.

golf 2 1.3 nz 1990r, 40 kw 3drzwi

przepraszam ze tak rozlegle napisałem, w razie co wyedytuje temat jesli pojawią sie z Waszej strony pytania. pozdrawiam :)


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr mar 10, 2010 09:43

to nowe zawieszenie troszkę siądzie później ale raczej nie za wiele, za taką wysokość jak ci wyszła są odpowiedzialne odboje, sprężyny i lekki silnik, jedynym rozwiązaniem to albo włożyć sprężyny od lżejszego silnika albo je ścisnąć zmniejszając długość
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 09:44 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Post autor: mara_010 » śr mar 10, 2010 09:47

T.O.B.I., Dokladnie tak jak Ty mowisz :)
Najlepiej zebys znalazl sprezyny od lzejszego silnika badz je skrocil wtedy autkom pojdzie w dół :)


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr mar 10, 2010 10:45

mara_010 pisze:badz je skrocil wtedy autkom pojdzie w dół
:panna:



Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » śr mar 10, 2010 12:58

191 411 105 K niebieski i pomarańczowy takie sprężyny zamontowałem. i są ona na 100 proc. z 1.3. Łozyska gorne-poduszki to są standardowe, tależyki też seryjne.

Nie ma mowy o przcinaniu sprężyn! Tego sie nie robi.

Szkoda ze pospieszyłem sie i kupiłem olejowe amortyzatory, następnym razem kupie olej-gaz i sprężyny -35mm.

A mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy zwrotnice różniły sie w golfach? wyższe lub niższe- chodzi mi o te mocowanie z mcphersonem. Moze miałem cos kombinowane- z innych modeli vw?


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Bonio_MS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: sob paź 18, 2008 21:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bonio_MS » śr mar 10, 2010 14:18

damian_piaski, nic nie poradzisz moga byc wzmocnione sprezyny jak cos to zostaje ci wrzucenie kilku workow z cementem do bagaznika


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3391738#3391738 <------ Maine Golf

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » śr mar 10, 2010 17:10

Bonio_MS pisze:damian_piaski, nic nie poradzisz moga byc wzmocnione sprezyny jak cos to zostaje ci wrzucenie kilku workow z cementem do bagaznika
:grin:

robiłem tak gdy jezdziłem zimą na letnich mercedesem 190, zamiast cementu worek ze żwirem i szpadel :)

wracając do tematu: zrobiłem wywiad srodowiskowy na forum wsród kierowców 1.3 nz, okazało sie ze przeswit u wiekszosci wynosi około 23 cm od ziemi do miejsca w ktorym podkladamy lewarek. U mnie wynosi okolo 24 cm wiec widze ze to jest normalne. Zostawiam tak jak jest, jutro na geometrie kół przednich.

Temat uważam za wyczerpany i proszę Moderatorów o zamknięcie. dziekuje i pozdrawiam


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » śr mar 10, 2010 17:42

od 1,3 juz chyba nie ma lzejszego silnika...moze 1,0 ale nie wiele
ja mam znow problem z tylem bo troszke nizej siedzi niz przod,troche to wyglada do dupy...



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw mar 11, 2010 13:40

co do sprężyn to mamy takiego fachowca w szczecinie który zajmuje się właśnie zawieszeniami resorowanymi i sprężynami, bez cięcia dostosowuje sprężynę do potrzeb użytkownika, utwardza, zmiękcza, rozciąga, ściska, co kto woli


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » czw mar 11, 2010 15:47

T.O.B.I. pisze:co do sprężyn to mamy takiego fachowca w szczecinie który zajmuje się właśnie zawieszeniami resorowanymi i sprężynami, bez cięcia dostosowuje sprężynę do potrzeb użytkownika, utwardza, zmiękcza, rozciąga, ściska, co kto woli
mogłeś tak od razu :) teraz to już i tak nie ma znaczenia, zrobłem co miałem zrobic i mam nadzieje ze przez jakiś czas sie nie dotknę to zawieszenia. W przyszłości i tak bedę swapował silnik więc wiesz...

mimo to bedę musiał takiego szpenia w moich okolicach poszukać :D


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości