Ukrecona śróba podczas wymiany sworzni wahacza...pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Ukrecona śróba podczas wymiany sworzni wahacza...pomocy!!!

Post autor: kamil-b » wt mar 09, 2010 13:37

panowie wczoraj chcialem wymienic sobie sworznie wachaczy na nowe i i podczas demontażu wszystkiego ukrecila mi sie sróba mocowania wachacza od strony kierowcy ta ktora jest od strony przedniego zderzaka :grrr: !!dokladniej to ukrecil sie lepek sróby a cala sroba zostala w srodku swoznia i wachacza!!prosze o jakas pomoc jak moge to odkrecic teraz.niewiem czy nie bede musial wzmienic calych sanek bo nakretka jest w sankach w srodku a niema wogole dojscia zeby to odkrecic.macie jakies pomysly na to??z gory bardzo dziekuje



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » wt mar 09, 2010 14:21

A jak to dokładnie wygląda?? fotka by sie przydała. a wiertarka nie podejdzie?? tam śruba 8:8 była czy zwykła jak tak wo rozwierć lekko i kup sonie "wykrętaki" czy jak się to zwie i kombinuj.... nie ma sytuacji bez wyjścia


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » wt mar 09, 2010 14:26

no fotke wsadze pozniej...a co do wiercenia to nie podchodzi za bardzo bo przeszkadza skrzynia biegow..ew.moze jakas mala wiertareczka to zrobic,ale wiem ze sroba na bank jest wzmacniana i chartowana.z 2 strony jak mam wywiercic taka dluga srobe.



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » wt mar 09, 2010 14:31

jak by była wzmacniana to bys klucz prędzej załatwił a nie śrubę... może ktoś tam kombinował juz wcześniej a to sie tylko kilkanaście milimetrów wierci a potem te wykrętaki
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 14:32 przez enzo2211, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt mar 09, 2010 14:31

Trzeba ogrzać palnikiem postukac, najlepiej dospawac kawalek śruby do tego i odkręcisz. Sprobuj szlifierka obciąć troche ale tylko tyle zeby wahacz wyciagnac, później będziesz miał już dostęp.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » wt mar 09, 2010 14:41

oto fotki wachacza... Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 09 Mar 2010 13:42 ]
sroba jest wkrecona w srodku w nakretke a z kolei nakretka jest w srodku w sankach...i niewiem jak to obciac bo niema miejsca



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » wt mar 09, 2010 14:45

a młotkiem i wybijakiem nie wybijesz jej? spróbuj pokręcic za nakrętke od przodu i wybijac


the mechanic

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » wt mar 09, 2010 14:48

nie ciekawy temat... wahacz w dół musi zejść.. boszem bym cioł te śruby bo rozumiem ze są 2.. i zrzucił go na dól i wybił z tulejki..


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » wt mar 09, 2010 14:51

no ale jak mam ja wybic jak glowka jest ukrecona co widac na fotce,a cala sruba jest w sworzniu wkrecona.ew niewiem...jakos ja rozwiercic cala po dlugosci i wykrecic ze srodka??niemam pomyslu na to



konradoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr gru 09, 2009 16:37
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: konradoo » wt mar 09, 2010 14:53

kolego jak moze wybic skoro jest wkrecona ? mialem ten sam problem ... dospawywalem sruby , podgrzewalem , rozwiercalem ( bardzo ciezko idzie bo jest utwardzana) i wszystko na marne ..... bez wymiany sanek sie nie obylo :/ uzywke kupisz za ok. 100 zl.



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » wt mar 09, 2010 14:53

to spróbuj boszem miedzy tulejka wyciac ta srube i wtedy wahacz pojdzie w doj bo tulejka i tak do wymiany wiec nawet jak ja uszkodzisz to nic


the mechanic

konradoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr gru 09, 2009 16:37
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: konradoo » wt mar 09, 2010 14:55

ewentualnie mozna rozciac sanki i odciac wspawana nakretke i wspawac nowa , lecz tego nie polecam robic.

[ Dodano: 09 Mar 2010 13:56 ]
jesli utnie boschem to nie bedzie mial do czego przyspwac sruby i robota stanie sie ciezsza bo bedzie trudniejszy dostep



enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » wt mar 09, 2010 15:03

ale za to wahacz wyjdzie w dół to go wyrzuci z samochodu, i wybije...


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » wt mar 09, 2010 15:12

kamil-b pisze:cala sruba jest w sworzniu wkrecona.
sruba nie wkreca sie w tulejke tylko przechodzi na wylot i z drugiej strony jest nakretka. widac ze ukrecila Ci sie głowka śróby, bo cała śróba jest zapieczona w tulejce... jak ja ew nagrzejesz i rozruszasz z drugiej strony to powinno puscic


the mechanic

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości