pomocy prędkościomierz nie dziala ;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » pn mar 08, 2010 22:47

miś fazi pisze:a jak odepniesz wtyczkę licznika to na biało - niebieskim masz plus czy nie
tego nie wiem jutro sprawdze :)
czyli jak odepne wtyczke od licznika to na tym bialo-niebieskim nie powinienem miec plusa?


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 08, 2010 22:50

nie



kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » pn mar 08, 2010 22:53

to jutro to sprawdze i dam znac.
a wiesz moze czy te liczniki dzialaja na innej zasadzie ze ten zwykly wlasnie dziala a tamte z mfa nie?


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn mar 08, 2010 22:56

wszystkie liczniki golfa III są podpinane identycznie od strony gniazda licznika

[ Dodano: 08 Mar 2010 21:58 ]
czyli możesz podpinać każdy oprócz wersji USA


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 08, 2010 23:01

nie pamiętam , ale bez obrotka może mieć inaczej połączone wewnętrznie impulsy do szybkościomierza , skoro w 1,4 nie potrzeba połączenia do 23 pinu sterownika żeby działał , ale to są tylko domysły
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 23:02 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » pn mar 08, 2010 23:09

no to tak jak pisalem sprawdze czy jest ten plus czy go nei ma po odpieciu wtyczki i sprawdze jak wyglada sprawa przy ecu
a i mam pytanie ktory pin w tych wtyczkach (2 niebieskie) od wiazki licznika jest odpowiedzialny za ten impuls?


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 08, 2010 23:18

od impulsatora wchodzi do G 1 / 11 a wychodzi do licznika z U 1 / 11



kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » pn mar 08, 2010 23:30

a jakbym zrobil bezposrednie polaczenie z tego kabla bialo-niebieskiego do tego pinu U1/11?
krotko mowiac omijajac wszystko
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 23:33 przez kepasa, łącznie zmieniany 1 raz.


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt mar 09, 2010 08:40

można i tak , ale ja najpierw podmieniłbym jeszcze na próbę impulsator od Twojego kolegi , piszesz że masz nowy , ale licho wie co jest grane



kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » wt mar 09, 2010 21:16

no i tak dzis troche posprawdzalem:
mam takie przewody: czarny(na nim po zapłonie jest plus), bialo-niebieski(po zaplonie jest plus), brazowo-bialy(po zaplonie jest minus)
i na zaplonie dotykajac jakims innym przewodem od masy akumulatora do pinu od bialo-niebieskiego przewodu predkosciomierz sie rusza pokazuje wartosci nalicza kilometry.
po podpieciu impulsatora czy to starego czy nowego i kreceniu nim predkosciomierz sie nic nie rusza... co Ty na to miś fazi?
a w 1.4 gdzie sie znajduje impulsator ? idze dojsc do niego gdzies od gory?


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr mar 10, 2010 10:52

masę na kablu brązowym masz mieć niezależnie od tego czy zapłon włączony czy nie , najlepiej sprawdzić omomierzem , w 1,4 impulsator masz chyba tak samo na górze skrzyni , choć tego nie jestem pewny , jeszcze nie napisałeś czy po odpięciu kostki od zegara masz plus na kablu biało - niebieskim



kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » śr mar 10, 2010 19:50

po odpieciu kostki brak plusa. dzis sprawdzilem u kolegi i u niego nie ma na tym kanale plusa ani minusa i moje liczniki dzialaja u niego

[ Dodano: 11 Mar 2010 18:52 ]
dzis podlaczylem bezposrednio kabelek z wiazki odpowiedzialny za wskazania predkosciomierza do bialo-niebieskiego we wtyczce i dalej nie pokazuje NIC....
juz normalnie mam nerwa na to jak cos ;/ juz kompletnie nie czaje czemu nie chce pokazywac.... czy firma licznika ma jakies znaczenie?


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

marcinkoz2910
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
Kontakt:

Post autor: marcinkoz2910 » czw mar 11, 2010 23:12

Zimne luty na wtyczkach licznika

lub brak styku na kostkach w skrzynce bezpiecznikowej


[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]

[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]

kepasa
VR6 Rulezzz
VR6 Rulezzz
Posty: 1942
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
Lokalizacja: Tuchola
Auto: Passat B4 VR6
Silnik: AAA
Kontakt:

Post autor: kepasa » czw mar 11, 2010 23:57

liczniki dzialaja prawidlowo i jak pisalem wyzej zrobilem bezposrednie polaczenia i dalej nic.....


aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 249 gości