podczas jazdy odcina zapłon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- nikoo
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 14:00
- Lokalizacja: www.vag-podkarpacie.pl
- Kontakt:
podczas jazdy odcina zapłon
Panowie tak jak w temacie... sprawa wyglada nastepujaco:
jade sobie az tu nagle auto gasnie, wszystkie wskazówki od zegarów "leżą", zatrzymuje sie, przekrecam kluczyk a tu nie zaswieca sie zadna kontrolka na desce rozdzielczej. Klakson nie dziala, swiatla są, rozrusznik kreci, ale kontroli nie zapalaja sie. (akumulator mam nowy)
Co najgorsze, przechodzi mu samo i po chwili (czasami kilku godzinach, lub minutach) wszystko jest OK... ja juz nie mam sił do niego...
Podejrzewa ktoś, co to może być??
jade sobie az tu nagle auto gasnie, wszystkie wskazówki od zegarów "leżą", zatrzymuje sie, przekrecam kluczyk a tu nie zaswieca sie zadna kontrolka na desce rozdzielczej. Klakson nie dziala, swiatla są, rozrusznik kreci, ale kontroli nie zapalaja sie. (akumulator mam nowy)
Co najgorsze, przechodzi mu samo i po chwili (czasami kilku godzinach, lub minutach) wszystko jest OK... ja juz nie mam sił do niego...
Podejrzewa ktoś, co to może być??
Oszczedzaj gardlo - NIE KRZYCZ "JAZDA" !! -------------------------------------------------->www.dj-niko.info
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 11:01
- Lokalizacja: Parczew
- nikoo
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 14:00
- Lokalizacja: www.vag-podkarpacie.pl
- Kontakt:
jak przekrece kluczyk w stacyjce w pozycji gdzie jest zaplon wlaczony moge migac kierunkami, swieca swiatla mijania/dlugie, klakson nie dziala... ale kontrolki na desce nadal nie swieca.
PS. kostke juz mam, jutro wymiana, jak wymienie to dam znac czy jest poprawa.
PS. kostke juz mam, jutro wymiana, jak wymienie to dam znac czy jest poprawa.
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 22:28 przez nikoo, łącznie zmieniany 2 razy.
Oszczedzaj gardlo - NIE KRZYCZ "JAZDA" !! -------------------------------------------------->www.dj-niko.info
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
faktycznie jest to mozliwe, sprawdzilem wlasnie schematy
z kostki stacyjki wychodza 2 plusy po przekreceniu kluczyka w stacyjce (w pozycje gdzie pala sie kontrolki), jeden idzie na styk X czyli swiatla, dmuchawa itd a drugi na zacisk 15 czyli deska rozdzielcza, klakson, kierunki
czyli raczej kostka stacyjki, jest mozliwosc ze auto nie zapali a swiatla beda przy uszkodzonej kostki stacyjki
z kostki stacyjki wychodza 2 plusy po przekreceniu kluczyka w stacyjce (w pozycje gdzie pala sie kontrolki), jeden idzie na styk X czyli swiatla, dmuchawa itd a drugi na zacisk 15 czyli deska rozdzielcza, klakson, kierunki
czyli raczej kostka stacyjki, jest mozliwosc ze auto nie zapali a swiatla beda przy uszkodzonej kostki stacyjki
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 22:42 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
- nikoo
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 14:00
- Lokalizacja: www.vag-podkarpacie.pl
- Kontakt:
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
odciecie
Jesli to nie kostka i nie alarm to moze masz jakas przerwe w glownym zasilaniu sprawdz czy masz plus jak przekrecasz kluczyk na kablu
badz moze masz gdzies zwarcie?? przed kostka?? posprawdzaj kable i napisz jak sie sprawy maja i sprawdz bezpieczniki
badz moze masz gdzies zwarcie?? przed kostka?? posprawdzaj kable i napisz jak sie sprawy maja i sprawdz bezpieczniki
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
jezeli nie masz immo to musialbys sprawdzic czy w czasie awarii dochodzi + po stacyjce na skrzynke bezpiecznikow - wtyk H1/4 - tu idzie napiecie prosto ze stacyjki, w skrzynce bezpiecznikow rozchodzi sie juz na cewke zaplonowa, licznik
jezeli w czasie awarii na styku H1/4 jest napiecie to masz uszkodzona skrzynke bezpiecznikow bo ze skrzynki wychodzi osobno licznik i cewka zaplonowa
watpie zeby to byla winna immo bo ono nie odcina zasilania licznika, wyglada mi na to ze nie dochodzi napiecie na skrzynke bezpiecznikow, mozliwe ze elektryk nie ominal alarmu i to przez to lub jest jeszcze jakies inne odciecie
[ Dodano: 09 Mar 2010 20:30 ]
jezeli w czasie awarii na styku H1/4 jest napiecie to masz uszkodzona skrzynke bezpiecznikow bo ze skrzynki wychodzi osobno licznik i cewka zaplonowa
watpie zeby to byla winna immo bo ono nie odcina zasilania licznika, wyglada mi na to ze nie dochodzi napiecie na skrzynke bezpiecznikow, mozliwe ze elektryk nie ominal alarmu i to przez to lub jest jeszcze jakies inne odciecie
[ Dodano: 09 Mar 2010 20:30 ]
zwarcie przed kostka odpada bo nie bylo by wtedy swiatel i kierunkow wiec do kostki dochodzi napieciemara_010 pisze:Jesli to nie kostka i nie alarm to moze masz jakas przerwe w glownym zasilaniu sprawdz czy masz plus jak przekrecasz kluczyk na kablu
badz moze masz gdzies zwarcie?? przed kostka?? posprawdzaj kable i napisz jak sie sprawy maja i sprawdz bezpieczniki
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 21:28 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
- nikoo
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 14:00
- Lokalizacja: www.vag-podkarpacie.pl
- Kontakt:
OK, golf działa
a co było?
"rozprogramowal" sie fabryczny "alarm" ktory to wlasnie odcinal doplyw pradu do zegarow, zaplonu.
Powod rozprogramowania to jakis "spadek napiecia" (tak powiedzial magik ktory to mi naprawil), jest to calkiem mozliwe, bo wlasnie mialem calkowicie padniety akumulator, rano jak zapalalem to go rozladowywalo do konca, tak ze az szyby sie same odsuwały.
szkoda ze mnie nie bylo przy tym jak to robil (bo nie moglem), to bym Wam napisal cos wiecej, a tak to wiem tyle co przez telefon mi powiedzial.
tak czy siak wazne ze golf jezdzi.
dziekuje Wszystkim za podpowiedzi.
a co było?
"rozprogramowal" sie fabryczny "alarm" ktory to wlasnie odcinal doplyw pradu do zegarow, zaplonu.
Powod rozprogramowania to jakis "spadek napiecia" (tak powiedzial magik ktory to mi naprawil), jest to calkiem mozliwe, bo wlasnie mialem calkowicie padniety akumulator, rano jak zapalalem to go rozladowywalo do konca, tak ze az szyby sie same odsuwały.
szkoda ze mnie nie bylo przy tym jak to robil (bo nie moglem), to bym Wam napisal cos wiecej, a tak to wiem tyle co przez telefon mi powiedzial.
tak czy siak wazne ze golf jezdzi.
dziekuje Wszystkim za podpowiedzi.
Oszczedzaj gardlo - NIE KRZYCZ "JAZDA" !! -------------------------------------------------->www.dj-niko.info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 40 gości