VW GOLF GTI VR5 (silnik AQN - 170PS)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luk89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 25, 2010 22:58
Lokalizacja: Sosnowiec

VW GOLF GTI VR5 (silnik AQN - 170PS)

Post autor: luk89 » ndz mar 07, 2010 16:20

Witam:) Wie ktoś może czy przy pompie powietrza wtórnego powinien być jakiś wężyk czy coś ? czy ma być tak jak na zdjęciu.

Pozdrawiam

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 16:20 przez luk89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz mar 07, 2010 19:33

tam powinien być przewód który z reguły idzie od filtra powietrza żeby syf nie leciał obadaj to dokładnie...



luk89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 25, 2010 22:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: luk89 » ndz mar 07, 2010 20:08

poprzedni właściciel autka założył stożkowy filtr... wiec jak sobie z tym poradzić ? ma może ktoś zdjęcie tego silnika? jak poprowadzony jest ten wąż do filtra?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz mar 07, 2010 20:38

no to pewnie wywalił ten przewód od filtra do tej pompy, nie powinno tak być , dostaje się tam syf woda co idzie do uszkodzenia pompy trzeba tam ori przewód założyć wyciągnąć ssanie pompy wyżej i przynajmniej jakiś filtr na koniec tego przewodu założyć a najlepiej ori puszkę filtra powietrza tam jest odpowiednie miejsce do podłączania tego...



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » ndz mar 07, 2010 20:51

powinienes zalozyc przewod i maly filterek:
Obrazek
albo zatkaj dziure, odlacz pompe i zaklej lampke w zegarach :P
zadne zaslepki, rezystory itp wynalazki nie pomoga bo dzialanie i skutecznosc ukladu powietrza wtornego kontroluje druga sonda - to ona jak nie wykryje dodatkowego tlenu w momencie dzialania SAI (secondary air injection system) powoduje ze komp pali lampke check.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

luk89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 25, 2010 22:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: luk89 » pn mar 08, 2010 18:03

Według programu ETOS na podstawie nadwozia rysunek przedstawia takie cuś:

Obrazek

od tej pompy idzie rura ssąca do zaworu zwrotnego a nie tak jak kolega wyżej mówił że do filtra powietrza :P



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt mar 09, 2010 00:35

dziwne z reguły idzie to do filtra ale może tu jest inaczej nie zaprzeczam , wystarczy taki mały filterek jak kolega wyżej zapodał tylko trzeba to wyciągnąć przewodem do góry



luk89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 25, 2010 22:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: luk89 » wt mar 09, 2010 19:40

Wiecie może gdzie dostane taki mały filterek ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 687 gości