1.8 GX KE-jetronic - pytanie o zawor dodatkowego powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

1.8 GX KE-jetronic - pytanie o zawor dodatkowego powietrza

Post autor: esio10 » sob mar 06, 2010 15:32

witam , chcialem zapytac o pewną rzecz - gdyz posiadam wtrysk mechaniczny czyli jest w osprzecie silnika zawor dodatkowego powietrza, gdyz wczesniej mialem problemy z obrotami ze na zimnym 1000 na cieplym 2000 - okazalo sie ze napiecie do zaworu nie dochodzilo. I teraz pytanie - gdyz zauwazylem ze gdy zawor był caly czas otwarty i silnik mial na wolnych obrotach 2000 to silnik żwawo wkrecał sie na obroty i był bardzo dynamiczny i zrywny. Po naprawieniu usterki i podlaczeniu zasilania do zaworu - silnik juz nie jest taki dynamiczny i żwawy- nie da sie jakos zrobic by mimo iż zawor jest na cieplym silniku zamkniety - to silnik bedzie mial parametry jak na otwartym zaworze ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob mar 06, 2010 16:10

Myślę że to była złudna moc bo silnik cały czas był na wysokich obrotach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » sob mar 06, 2010 16:10

hmm a moze masz za duza dawke paliwa ustawiona ? na stacji diagnostycznej by ci powiedzieli jak by sprawdzili spaliny


macpat1

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » sob mar 06, 2010 16:32

Paweł Marek pisze:Myślę że to była złudna moc bo silnik cały czas był na wysokich obrotach
watpie, gdyz dla eksperymentu po prostu zagrzalem silnik i ustawilem na 1000 i szedł zrywnie

[ Dodano: 06 Mar 2010 15:38 ]
macpat1 pisze:hmm a moze masz za duza dawke paliwa ustawiona ? na stacji diagnostycznej by ci powiedzieli jak by sprawdzili spaliny
no wlasnie dobre pytanie - juz zakladalem tutaj temat gdzie sie znajduje srubka do regulacji skladu mieszanki w przeplywomierzu - gdyz w moim za chiny nie umiem jej znalesc ,mam ksiazke napraw vw i przy dziale wtrysku KE jetronic - na schemacie jest pokazane w ktorym miejscu ona sie znajduje - u mnie w przeplywomierzu jej nie ma , bynajmniej nie umiem jej znalesc - gadalem juz z pewnym klientem to mi powiedzial ze niektore przeplywki w vw nie posiadają regulacji CO czyli skaldu mieszanki - ze cos podobno sie same regulują czy ustawiają ..

A i takie pytanie - nie posiadam katalizatora i zauwazylem ze kabel z sondy jest odciety odkad auto od 4 lat mam - jest ta sonda potrzebna ? czy nie ma to jakos znaczenia , z tego co wyczytalem w ksiażce niektore GX-y nie mialy sondy

A i przy grzebaniu przy wtrysku tez nie mialem zasilania na wtryskiwacz rozruchowy- udalo mi sie to naprawic i z tego co zauwazylem na benzynie jakos odpalanie sie nie poprawiło w porownaniu jak wtryskiwacz nie mial zasilania , a za to co zauwazylem przy odpalaniu na gazie gdy jest jeszcze podawane paliwo z rozruchowego wtryskiwacza to trzeba sie nakrecic i nakrecic by odpalił ( mowa gdy silnik zimny ) gdyz wtedy z wtryskiwacza podawana jest dodatkowa dawka paliwa
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 16:39 przez esio10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » ndz mar 07, 2010 04:00

co do zdjecia to czasami tam nie ma tego wystajacego tylko jest sam otwor i regilije sie to dlugim imbusem 6katnym 3 czy 4 nie pamietam wiem ze maly :) Obrazek


macpat1

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz mar 07, 2010 19:18

macpat1 pisze:co do zdjecia to czasami tam nie ma tego wystajacego tylko jest sam otwor i regilije sie to dlugim imbusem 6katnym 3 czy 4 nie pamietam wiem ze maly :) [url=http://images43.fotosik.pl/268/04534c2bd38e6fd1m.jpg]Obrazek[/URL]
to ze tak to powinno wygladc to ja dobrze wiem... u mnie w tym miejscu co jest regulacja znalazlem dziurke z tym ze ona jest odlewem aluminium zalana i wyglada to jakby to fabrycznie było - probowałem to wydlubywac- ale nic z tych rzeczy sie nie da



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn mar 08, 2010 01:46

a zobacz od dolu jak to wyglada . ja kiedys u siebie ustawialem przeginajac wlasnie blaszke d dolu


macpat1

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 479 gości