Historia sikniczka krokowego... 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rem08
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: wt sty 08, 2008 02:13
Lokalizacja: Więcbork CSE

Historia sikniczka krokowego... 1.8 RP

Post autor: rem08 » pt mar 05, 2010 23:13

Witam! Jestem posiadaczem golfa II z silnikiem 1.8 rp. Moj problem to silniczek krokowy. Okolo rok temu moj silniczek krokowy calkiem odmowil posluszenstwa. Autko mialo bardzo wysokie obroty. Cofnalem trzpien silniczka krokowego. Odlaczylem wtyczke silniczka, a zeby auto nie gaslo nacignalem linke nakretka od sruby(jak dokladnie o nie wazne bo nie w tym sedno sprawy, chodzi o to ze silniczek byl odlaczony). No i tak jezdzilem niecaly rok. Kupilem silniczek, podlaczylem i... nie ma reakcji... Teraz moje pytanie jest takie czy to ze tak dlugo wtyczka od silniczka byla nie podpieta moze miec wplyw na to ze sprawny silniczek w moim aucie nie dziala? Czy komputer mogl przez to polapac jakies bledy ze teraz w ogole nie wykrywa krokowca? Macie jakies pomysly i porady? Z gory wielkie DZIEKI!!!



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt mar 05, 2010 23:19

Może wtyczka przez rok tak zaśniedziała, że teraz nie łączy, możliwe że kupiłeś niesprawny silniczek, no i jeszcze spróbuj odłączyć akku. na chwile.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt mar 05, 2010 23:20

rem08 pisze:Czy komputer mogl przez to polapac jakies bledy ze teraz w ogole nie wykrywa krokowca?
raczej nie :) ale odepnij wtyczke od ECU .. to znaczy zrob resta.. moze sie polapie :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rem08
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: wt sty 08, 2008 02:13
Lokalizacja: Więcbork CSE

Post autor: rem08 » pt mar 05, 2010 23:30

aku juz odlaczalem. A wtyczke ta szeroka co do kompa wchodzi?



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt mar 05, 2010 23:33

Nie, chodziło mi o wtyczkę od silniczka krokowego, jeśli przez rok była odpięta to się zasyfiła.
e: teraz nie wiem kogo pytasz :)
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 23:34 przez DaroW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt mar 05, 2010 23:33

tak , ta szeroka w głebi podszybia.. a jezeli krokowiec nie reaguje.. to poszukaj na forum jakie napięcia powinny byc we wtyczkach.. a moze posprawdzaj , czy gdzies nie ma przerwy w kabelkach :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rem08
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: wt sty 08, 2008 02:13
Lokalizacja: Więcbork CSE

Post autor: rem08 » pt mar 05, 2010 23:41

ok. sprawdze to w najblizszym czasie.Dzieki za pomoc. Jesli macie jeszcze jakies pomysly to piszcie



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob mar 06, 2010 00:37

Na poczatek to sprawdz czy silniczek sprawny a robi sie to tak:
patrząc na silniczek obrocony tak jak jest zamocowany w aucie pod 2 gorne piny podpinasz napiecie 3-6V np z bateri od telefonu :helm: silniczek powinien sie wsuwac lub wysuwac chyba ze jest w swoich skrajnych położeniach wtedy trzeba zmienić biegunowosc

jak jest ok to sprawdz czujnik hamowania silnikiem a robi sie to tak:

przy max schowanym silniczku podepnij omomierz pod dolne piny (3 i 4) i dotykając trzpienia powinno pokazywac okolo 0 om

Pomysl z kręceniem sruba w dzwigni przepustnicy nie byl zbyt dobry, cofnij nowy silniczek max w pozycje schowana i ustaw ta srube tak aby szpara miedzy trzpieniem silniczka a sruba miala 0.4-0.5 mm


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
rem08
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: wt sty 08, 2008 02:13
Lokalizacja: Więcbork CSE

Post autor: rem08 » sob mar 06, 2010 12:25

Nie krecilem nic przy przepustnicy. Nakretka od sruby przyblokowalem linke gazu tak zeby byla naciagnieta zeby auto nie gaslo na luzie hehe. A te 3-6 volt to na dwa gorne piny z osobna i mase gdzis zalapac?? Czy od jednej bateri minus pod jeden pin i plus pod drugi pin?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości