za wysokie obroty jak obnizyc ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

za wysokie obroty jak obnizyc ?

Post autor: CIENKII » pt mar 05, 2010 20:51

witam

u ojca w NZ-cie po kupnie pod maska było jednym słowem BAGNO . . a ze ojciec jest taki ze musi byc czysto pfff czysto ma byc idealnie to wszystko wykrecal pokolei czyscil naprawial itp

wyczyscil przepływke przepustnice posprawdzal wtryski czujnik niebieski ECU doslownie wszystko wszystko wszystko

odpala auto i obroty na słuch są za wysokie poniewaz stojąc obok mojego NZ-ta i majac 1000 obr słychac ze ma on ok 1500 obrotów . . ECU ma opornosc taka jak trzeba przepływka skrecona na max tez duzo nie daje przepustnica wyczyszczona i skrecona sróbkami od biegu jałowego . . a obroty dalej za wysokie

gdzie jeszcze i jak mozna obnizyc obroty w silniku ;>



balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pt mar 05, 2010 20:54

jak patzysz na silnik to z prawej na przepustnicy jest srubka na plaski srubokret zwana bajpasem. wkr5ec ja i powinny obroty zwolnic.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » pt mar 05, 2010 21:01

daje zdjecie ktore szybko znalazlem w necie

dokladniej która srubka ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0d417.html



balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pt mar 05, 2010 21:04

pod stycznikiem biegu jalowego. czyli pod ta biala kostka na przepustnicy, srubka jest po skosie

[ Dodano: 05 Mar 2010 20:05 ]
sorry troszke nizej nie na samej przepustnicy.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » pt mar 05, 2010 21:08

ok dzieki wielkie . . jutro zobacze w garazu . . własnie czyszczac ta przepustnice zauwazylem ze ma tam ten otwór troszke powiekszony ktos tam grzebał i prawdopodobnie rozwiercil .

jutro napisze czy pomoglo :D



balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » pt mar 05, 2010 21:11

ktury otwor?

[ Dodano: 05 Mar 2010 20:29 ]
kolego a ta srubke na przepustnicy ktura blokuje zamkniecie siej rozumie ze maszodkrecona? przepustnica powinna byc zamknieta calkowicie.i to nie jest sruba ktura reguluje sie obroty biegu jalowego,od regulacji jest wlasnie ten bajpas o ktorym pisalem wyzej.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » pt mar 05, 2010 23:12

ok ;p ja u siebie regulowałem własnie ta srubka od przepustnicy i chodziło od zawsze ładnie :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 05, 2010 23:35

CIENKII, zawór powietrza dodatkowego, podnoszący obroty na zimnym zapewne się nie zamyka bo się mu grzałka spaliła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3f ... e3089.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » sob mar 06, 2010 17:17

Paweł Marek,
CIENKII, zawór powietrza dodatkowego, podnoszący obroty na zimnym zapewne się nie zamyka bo się mu grzałka spaliła http://www.fotosik.pl/pok...93214e3089.html

juz wczesniej było sprawdzane :D nie działało ale ojciec ze swoimi złotymi raczkami sprawil ze juz dziala :D na ssaniu zagniecie ten wąz gruby to auto gasnie a jak sie troszku nagrzeje to moze zaginac zatykac i wsio dziala :D


balon, dzieki Ci wielkie ta śrubka o której mowiles dała nizsze obroty :D teraz wszystko zostalo wyregulowane od nowa :D jeszcze tylko analizator :D

a ta poza tym to trasa Nowa Sól - Szczecin razem wyszlo 511 km na trasie 90-120km/h 5 dorosłych osób zimowe opony 155 .... 13 4 biegowa skrzynia wyszlo rowne 6 litrów :D nie jest zle :D



balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » sob mar 06, 2010 17:37

ciesze sie bardzo ze ci pomoglem :bigok: a w naszych silnikach jest ten zawor powietrza dodatkowego o kturym pisal Pawel Marek???



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » ndz mar 07, 2010 11:46

tak jest pod spodem pod kolektorem dolotowym . . idzie do niego najgrubszy wąz od plastikowej ,,przykrywki'' na przepuystnicy . . jest pare cienkich od podcisnieniua i najgrubszy idzie tam na dół



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 395 gości