Spadek ciśnienia oleju Mk4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
shadovwv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 01, 2010 17:04
Lokalizacja: Stalowa Wola

Spadek ciśnienia oleju Mk4

Post autor: shadovwv » czw mar 04, 2010 17:35

Witam serdecznie. Nie dawno stałem się szczęśliwym posiadaczem MK4. Zrobiłem nim jakieś 800km wymieniłem rozrząd,pompę wody, termostat i olej. Przejechałem po tym około 30km i czar prysnął :otepienie: zaczęła mrugać kontrolka od ciśnienia oleju i wyskoczył napis "Press. Olio motore spento. Uso e manutazione", więc niezwłocznie pojechałem do mechanika.
Po przejrzeniu silnika mechanik powiedział że szklanki są "miękkie" i trzeba wymienić, więc i tak zrobił, po tym zabiegu niestety dalej to samo, więc wymienił pompę oleju. Dalej to samo. Olej ten co zlał powiedział że miał jakiś ala muł czy coś w tym stylu więc wykonał jeszcze płukanie 3 razy, ale niestety dalej to samo z tym że teraz ciśnienie oleju spada jak złapie silnik około 90 st.C i ciśnienie spada do 0.8 Bara i z tego co zrozumiałem to i jeszcze niżej. Sprawdził więc panewki, ale mówi że są jak w oryginale (sprawdzał mikrometrem). Już sam nie wie co to może być. Nie wiem jaki olej był wcześniej ale inny gość zalał mi 5W40 Castrol'a, bo stwierdził że przy przebiegu 77000 może być jeszcze zalany. Autko stoi już 1 tydz. i dalej nie wiadomo co to :cry: . Mniej więcej tak wygląda sytuacja. Proszę poradźcie co to może być lub gdzie szukać. Aha i silnik to 1.6 8v kod APF.

Obrazek



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » czw mar 04, 2010 18:21

shadovwv pisze:Autko stoi już 1 tydz. i dalej nie wiadomo co to
shadovwv, No tyle rzeczy powymieniał to czujnik oleju tez pewnie wymienił!!. bo jak nie to kiepski z niego macher http://moto.allegro.pl/item933855028_cz ... w_135.html


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
shadovwv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 01, 2010 17:04
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: shadovwv » czw mar 04, 2010 22:10

Czujnika nie wymienił bo podpinał to pod manometr także myślę że czujnik można pominąć, chyba że się mylę



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » czw mar 04, 2010 22:34

panewki mierzył a sprawdzał jaki jest wał?

miałem podobnie rok temu-wymieniłem poł silnika, zrobiłem min szliw wału i wymieniłem panewki na koniec wymieniłem wałki rozrzadu bo na nich gubił cisnienie

ja miałem na goracym 0,5 bara-masakra

po remoncie 6

pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości