Cały czas niedogrzany silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » śr mar 03, 2010 22:13

No nie wiem czy kręcenie aparatem zapłonowym po to żeby silnik się lepiej rozgrzewał mam sens. Należy ustawić właciwie lampą i tak zostawić. A jeśli wentylator włączył sie przy 90 stopniach to za wczas by było, więc podejrzewam że licznik źle wskazuje i nic poza tym, złego się nie dzieje
SWIETE SLOWA :aniolek:


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw mar 04, 2010 00:15

Paweł Marek pisze:Należy ustawić właciwie lampą i tak zostawić
To jest właściwe stwierdzenie :bigok: ,
ale jeśli koleś który wcześniej ustawiał zapłon lampą tylko w swojej wyobraźni ustawił go prawidłowo i w rzeczywistości jest on przyspieszony to jego opóźnienie może spowodować że silnik prawidłowo złapie temperaturę,

Jakoś pierwszy raz słyszę o winie uszczelki pod głowicą której brakuje otworów i przez którą auto się nie grzeje.

No chyba że jest wsadzona od 1.6 ale innego modelu.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

szarak354
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 03, 2010 18:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szarak354 » czw mar 04, 2010 08:24

mariusz75 pisze:Jakoś pierwszy raz słyszę o winie uszczelki pod głowicą której brakuje otworów i przez którą auto się nie grzeje.
sugerowałem sie tylko tym co mi znajomy powiedział a zrobie tak jak pisałes ustawie zapłon w warsztacie tak jak należy bo dziwne że te problemy zaczęły sie po wymianie uszczelki rozrząd też był wymieniany bo jak rąbneła uszczelka na dobre to wywaliło olej na pasek rozrządu to wiadomo rozrząd i zapłon od nowa możliwe że ustawili niezbyt dokładnie

[ Dodano: 04 Mar 2010 07:27 ]
Paweł Marek pisze:A jeśli wentylator włączył sie przy 90 stopniach to za wczas by było, więc podejrzewam że licznik źle wskazuje i nic poza tym, złego się nie dzieje
ale przecież w ABU wentylator włącza sie przy 92st a na wskaźniku było 90 wiadomo że nie pokaże z dokładnością co do 1 stopnia



Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Post autor: seta_lp » czw mar 04, 2010 15:48

szarak354, kolego ja mam to samo w swoim 1.6 ABU... i tak naprawdę też nie wiem co się dzieje ale ja nie wymieniałem uszczelki... po prostu stało się tak z dnia na dzień... Jak możesz to pisz co zrobiłeś aby było lepiej...


[url=http://img153.imageshack.us/img153/6310/projekt2010.jpg][img]http://img689.imageshack.us/img689/9072/58992905.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » czw mar 04, 2010 15:58

prze-lutujcie sobie liczniki albo podmieńcie na sprawne. mój stary licznik po wymianie czujnika pokazywał ponad 100 stopni , zmieniałem później na licznik z obrotkiem i jak z bicza strzelił stoi 90 i basta :grin:


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Post autor: seta_lp » czw mar 04, 2010 16:07

Baracus86 pisze:prze-lutujcie sobie liczniki albo podmieńcie na sprawne. mój stary licznik po wymianie czujnika pokazywał ponad 100 stopni , zmieniałem później na licznik z obrotkiem i jak z bicza strzelił stoi 90 i basta :grin:
Kolego ale samochód pali 10/100km... czyli na baku mogę zrobić 450km to chyba nie jest normalne...



szarak354
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 03, 2010 18:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szarak354 » czw mar 04, 2010 16:12

seta_lp pisze:szarak354, kolego ja mam to samo w swoim 1.6 ABU... i tak naprawdę też nie wiem co się dzieje ale ja nie wymieniałem uszczelki... po prostu stało się tak z dnia na dzień... Jak możesz to pisz co zrobiłeś aby było lepiej...
ok jestem umówiony u znajomego elektryka po niedzieli na ustawienie zapłonu po ustawieniu dam znać



Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » czw mar 04, 2010 16:17

seta_lp pisze:Kolego ale samochód pali 10/100km... czyli na baku mogę zrobić 450km to chyba nie jest normalne...
Ale było zimno, a mój tez potrafi tyle sobie dziabnąć, znaczy zależy jakie odcinki robisz itd, ja robię krótkie odcinki w mieście raz kiedyś wyjazd na trasę wiec ja się liczę z ta 9 ze weźmie ;/


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 413 gości