Zalany silnik wodą z kałuży

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adamvwmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 03, 2010 16:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Zalany silnik wodą z kałuży

Post autor: adamvwmaniak » śr mar 03, 2010 17:01

Mam problem , 3 dni temu wjechałem w duza kaluze , zalany filtr powietrza , swiece i aparat zaplonowy . auto z odpalaniem ma problem , strzela z tłumika i dlugo go trzeba krecic jak juz odpali to chodzi tylko na wysokich obrotach gdy za gwaltownie dodam gazu to gasnie . sprawia wrazenie jak by jeden z garów nie palił bo nierowno chodzi. czy ktos wie co mozna z tym zrobic? 1.8 kat. (75km) benz. 93r.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » śr mar 03, 2010 17:20

A cos oprócz odpalania robiłeś?

Stawiam na zalany i zaśniedziały aparat zapłonowy. Jak tam nie ma iskry to sorry ale dziw, że wogule odpala.

Podam odrazu porade jak to zrobić. Ściągasz kopułkę i czyscisz wszystko z śniedzi i wilgoci. Możesz lekko papierkim przejechać...

I wsio winno palić.


Dziki

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 03, 2010 17:26

elementów po których przeskakuje iskra nie wolno czyścić papierem.
Objawy masz typowe dla zalanego układu zapłonowego. Zdjęcie kopułki i wysuszenie jej styków oraz wysuszenie czujnika halla powinno daćpoprawę.



adamvwmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 03, 2010 16:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: adamvwmaniak » śr mar 03, 2010 17:51

wymieniłem filtr powietrza , wysuszyłem styki w aparfacie zapłonowym i nic dalej to samo :crazy:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 03, 2010 17:54

nie twierdzę że to na pewno to ale czujnik halla moze potrzebować kilku godzin na wyschnięcie i to w lato, a dostęp do niego nie jest łatwy więc w taką pogodę jak dziś raczej ciężko będzie go wysuszyć bez suszarki.



adamvwmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 03, 2010 16:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: adamvwmaniak » śr mar 03, 2010 17:57

a wd40 mozna psiknac na te styki?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 03, 2010 18:02

nie, ani tłusto ani mokro tam być nie może. Suszarką podsusz po zdjęciu kopułki.



adamvwmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 03, 2010 16:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: adamvwmaniak » śr mar 03, 2010 18:04

ok dzieki za pomoc . ide działać przy VW



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 03, 2010 18:07

ok , pamiętaj żeby napisać o wynikach. pzdr



adamvwmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 03, 2010 16:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: adamvwmaniak » śr mar 03, 2010 19:25

golfizna odpala odrazu chodzi bez zarzutu i nie stracil mocy dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości