wariujące zegary

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 06, 2010 21:51
Lokalizacja: nowy dwór maz

wariujące zegary

Post autor: dunia » wt mar 02, 2010 19:41

witam, mam następujący problem: po odpaleniu silnika wszystkie kontrolki zapalają się i gasną, wariuje obrotomierz i prędkościomierz (jadę 40km/h, a po wciśnięciu sprzęgła prędkościomierz idzie do końca). Problem pojawił się po wymianie silnika. Wcześniej, gdy stary silnik był jeszcze na chodzie, nie było takiej sytuacji. Elektryk sprawdził licznik - nie ma żadnych zimnych lutów. Proszę o jakieś porady



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt mar 02, 2010 20:09

Jaki był silnik wcześniej, a jaki włożyłaś? I czy zegary były zakładane od "nowego" silnika czy zostały stare?



dunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 06, 2010 21:51
Lokalizacja: nowy dwór maz

Post autor: dunia » wt mar 02, 2010 20:21

wcześniej był silnik 1.9 td i założyłem ten sam, z tym, że od seata. Zegary zostały stare



Awatar użytkownika
Bednarus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 876
Rejestracja: pn maja 23, 2005 17:33
Lokalizacja: PZL
Kontakt:

Post autor: Bednarus » wt mar 02, 2010 20:25

Mi to wyglada na problem z masa gdzies na silniku. Slabo dokrecona albo cos. Podobne cyrki sie dzieja, gdy jest problem z masa przy tylnej lampie.
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 20:26 przez Bednarus, łącznie zmieniany 1 raz.



dunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 06, 2010 21:51
Lokalizacja: nowy dwór maz

Post autor: dunia » wt mar 02, 2010 20:30

samochód w tej chwili stoi u elektryka i on stwierdzil, że na 99% są walnięte zegary. Co o tym myślisz? czy to możliwe, że zegary się "zepsuły"?



Awatar użytkownika
Bednarus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 876
Rejestracja: pn maja 23, 2005 17:33
Lokalizacja: PZL
Kontakt:

Post autor: Bednarus » wt mar 02, 2010 20:55

Nie wydaje mie sie, zeby to byly zegary. Prawdopodobnie cos nie zostalo podlaczone po wymianie silnika, albo jest zle podlaczone, np.: niby masa na bloku silnika jest dokrecona, a styk jest zasniedzialy i nie przewodzi jak powinien.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt mar 02, 2010 21:01

a wymieniano sam silnik?? czy silnik z osprzętem w stylu komputer wiązki itd??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

dunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 06, 2010 21:51
Lokalizacja: nowy dwór maz

Post autor: dunia » wt mar 02, 2010 21:43

Silnik był wymieniony z osprzętem, czyli pompa wtryskowa, turbo <auto jest z '93>



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt mar 02, 2010 21:56

chodzi mi o to czy to taki sam silnik, to samo oznaczenie silnika czy AAZ czy AFN czy jeszcze jakiś inny, ten sam komputer wiązki itd. Bo np: zegary od TDI nie będą współpracowały z zegarami od TD i na odwrót i może właśnie dlatego ci to nie działa


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

dunia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 06, 2010 21:51
Lokalizacja: nowy dwór maz

Post autor: dunia » wt mar 02, 2010 22:06

nie mam pojęcia jaki tam jest teraz silnik, kupiłem go, bo mechanik powiedział, że będzie dobry. To jest 1.9 td z seata i było coś w nim przerabiane z elektroniki, ale nie orientuję się co dokładnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości