problem z czujnikiem od niskiego płynu chłodzacego w mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4416
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

problem z czujnikiem od niskiego płynu chłodzacego w mk2

Post autor: majekMK2 » ndz lut 28, 2010 14:34

witam szukałem po forach rożnych i nie znalazłem mojego problemu ostatnio podpiąłem według schematu czujnik od niskiego płynu chłodzącego i mam taki problem zamontowałem zbiornik dwa kable do pinu C/5 i drugi kabel do C/8 i wpiąłem w pole 5 przekaźnik 42 i w zbiorniku mam maks płynu a co jakiś czas świeci sie kontrolka ze jest mało nie wie ktoś czemu się tak dzieje czy to wina czujnika w zbiorniku???czy przekaznika
problem jest u mnie w mk2 zbiornik ten okragły taki jak w mk3

Prosze o pomoc


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » ndz lut 28, 2010 16:32

a próbowałeś wlać wiecej płynu? może temu że sie płyn buja i czujnik załącza to temu sie świeci



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4416
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz lut 28, 2010 16:36

matisim pisze:a próbowałeś wlać wiecej płynu? może temu że sie płyn buja i czujnik załącza to temu sie świeci
tak jest zalane więcej płynu rzadziej sie uruchamia ale uruchamia a już jest powyżej maks na zakrętach właśnie najczęściej się załancza albo jak są wolne obroty


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » ndz lut 28, 2010 16:43

mój tak miał po wymianie płynu, musiałem dobrze odpowietrzyć, i właśnie na wolnych :) pojechałem do sklepu kupić płyn i pod domem zaczęło mrugać- to zalałem ile brakło i od tego czasu jest spokój. Spróbuj odpowietrzyć jeszcze.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4416
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz lut 28, 2010 20:11

matisim pisze:mój tak miał po wymianie płynu, musiałem dobrze odpowietrzyć, i właśnie na wolnych :) pojechałem do sklepu kupić płyn i pod domem zaczęło mrugać- to zalałem ile brakło i od tego czasu jest spokój. Spróbuj odpowietrzyć jeszcze.
aha ok popatrzę jak odkręcę korek co się będzie działo i spróbuje odpowietrzyć jutro zobaczę czy już przejdzie :grin:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lut 28, 2010 23:38

Z tego co patrzę na schematy, to wynika, że cały temat obsługiwany jest przez licznik. Patrzę w schematy od diesla - ale skrzynka jest taka sama. Pin C/5 podłączony jest do masy, a C/8 z pinem U2/5 (jest mostek wewnątrz skrzynki) i z tego pinu dalej do licznika już. Pewnie w dieslu, to licznik obsługuje temat tego czujnika - w każdym razie podłączając go w ten sposób nie ma on żadnego kontaktu z przekaźnikiem w polu nr 5.

Proponuję jeszcze popatrzeć w schematy mkIII - skrzynka jest taka sama, także pewnie i podłączenie czujnika jest podobne. Być może jest też tak, że w wiązce do licznika nie ma po porostu tego przewodu od pinu U2/5.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4416
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pn mar 01, 2010 00:43

Lipek81 pisze:Z tego co patrzę na schematy, to wynika, że cały temat obsługiwany jest przez licznik. Patrzę w schematy od diesla - ale skrzynka jest taka sama. Pin C/5 podłączony jest do masy, a C/8 z pinem U2/5 (jest mostek wewnątrz skrzynki) i z tego pinu dalej do licznika już. Pewnie w dieslu, to licznik obsługuje temat tego czujnika - w każdym razie podłączając go w ten sposób nie ma on żadnego kontaktu z przekaźnikiem w polu nr 5.

Proponuję jeszcze popatrzeć w schematy mkIII - skrzynka jest taka sama, także pewnie i podłączenie czujnika jest podobne. Być może jest też tak, że w wiązce do licznika nie ma po porostu tego przewodu od pinu U2/5.
no dokładnie tez sprawdziłem i tam łączy się kabelek z U2/5 ale zastanawiam się nad jednym czy właśnie musi być ten przekaźnik jak go nie miałem to nie świecił raczej w ogóle musiałbym popatrzeć jutro jak go wyciągnę albo najlepiej jak ktoś w mk3 właśnie ma ori taki zbiornik to czy ma przekaźnik jak nie to wina przekaźnika bo tak jak piszesz wiązka jest ta sama


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pn mar 01, 2010 09:19

ja sprawdzę czy w vencie mam ten przekaznik :)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn mar 01, 2010 15:57

fabrycznie gdy nie ma zbiorniczka z czujnikiem między C5 a C8 jest zrobiony mostek z przewodu, więc mnie też to dziwi że jakiś przekaźnik potrzebny jest, wyjmij ten przekaźnik i zobacz czy mruga, jak nie to odepnij wtyke od zbiorniczka jak mruga to znaczy że przekaźnik jest zbędny :bigok:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4416
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pn mar 01, 2010 22:14

matisim pisze:ja sprawdzę czy w vencie mam ten przekaznik :)
ok daj znac :grin:
RasPL pisze:fabrycznie gdy nie ma zbiorniczka z czujnikiem między C5 a C8 jest zrobiony mostek z przewodu, więc mnie też to dziwi że jakiś przekaźnik potrzebny jest, wyjmij ten przekaźnik i zobacz czy mruga, jak nie to odepnij wtyke od zbiorniczka jak mruga to znaczy że przekaźnik jest zbędny :bigok:
jak wyjąłem przekaźnik kontrolka nie świeci
jak odpiąłem wtyczkę to po chwili zaczęła mrugać i potem po ponownym zapięciu wtyczki musiałem wyłączyć silnik żeby dopiero znowu nie mrugała wiec myślę ze ten przekaźnik jest nie potrzebny ?? :grin:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości