Nadmierne parowanie szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Post autor: wojtek06061989 » wt lut 16, 2010 14:12

Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parowały szyby że już bałem się że to jakiś topielec czy coś bo auto jest z Włoszech.... dzieki temu tematowi i świetnym instrukcją demontażu i montażu uporałem się z tym problemem oczywiście u mnie również był pęknięte to kółeczko teraz już wszystko złożyłem i zostaje czekać i sprawdzić czy już nie parują dodam że przedtem klapka była zablokowana w pozycji obieg zamknięty więc myślę że to rozwiąże mój problem :) od siebie dodam że warto pamiętać o tej t śrubce o której pisał prędzej jeden z kolegów ja nie doczytałem i zdrowo się namęczyłem z demontażem schowka... pozdrawiam serdecznie



Awatar użytkownika
Gogo_2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 16:49
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: Gogo_2008 » wt lut 16, 2010 20:40

WItam ponownie

Dzisiaj zacząlem robić koledze z silniczkiem v71.Ja już mam ten temat za sobą naszczęście.Ale mam inny problem.Mianowicie w golfie mojego kumpa pękło koło ale na pól jest całe potrzaskane.Znalazłem mu na allegro taki silniczek ale z passka B5 i nie wiem czy będzie on pasował.Czy może ktoś wie czy to jest to samo.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 20:41 przez Gogo_2008, łącznie zmieniany 3 razy.



adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

Post autor: adams111 » wt lut 16, 2010 22:37

ja robiłem na mrozie i siódmy zaczep schowka mi się ułamał...



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Post autor: wojtek06061989 » śr lut 17, 2010 14:04

u mnie ten 7 zaczep schowka też się ułamał niestety ale zauważyłem że dużo prościej sie montuje schowek bez niego a nie odstaje ani nie lata nic z powodu jego braku, dodam że szybki jak ręką odjął zero parowania :) fakt pomimo działania silniczka i kasowania błędu pojawia się on wciąż ale myślę że to może przez nieodpowiednie ustawienie tego trybiku... mniejsza z tym ważne że działa pozdrowienia dla forumowiczów



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » śr lut 17, 2010 22:43

Gogo_2008 pisze:WItam ponownie

Dzisiaj zacząlem robić koledze z silniczkiem v71.Ja już mam ten temat za sobą naszczęście.Ale mam inny problem.Mianowicie w golfie mojego kumpa pękło koło ale na pól jest całe potrzaskane.Znalazłem mu na allegro taki silniczek ale z passka B5 i nie wiem czy będzie on pasował.Czy może ktoś wie czy to jest to samo.
Kolego kiedys zakladalem owy temat na temat czy pasuje z Passata b5.
Tak owy silniczek PRAWDOPODOBNIE pasuje. Reki uciac nie dam bo chcialem od rozbitego kumpla passka to zamienic ale sam mnie powiadomil ze mu paruja :kac:
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 14:08 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



Luklet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sie 18, 2008 23:25
Lokalizacja: London, UK

Post autor: Luklet » pn mar 01, 2010 16:42

Witam,

Tak jak w opisie na wcześniejszych stronach w końcu udało mi się dostać do tego silniczka, niestety u mnie w wersji angielskiej dostęp jest chyba jeszcze bardziej utrudniony przez bardzo grube wiązki kabli których nijak nie idzie odsunąć. Niestety silniczek podłączony na sucho ani drgnie, ale w środku nie wygląda na wyrobiony (to kółko zębate).Macie jakiś pomysł jak go sprawdzić inaczej czy w ogóle działa? Chociaż jak nikt nic nie odpisze zostawię to tak jak teraz jest czyli bez silniczka, otwarte na dostęp powietrza z zewnątrz - problem parowania powinien ustąpić mam nadzieję.
Dzięki za opisy, bardzo przydatne.

Pozdrawiam,

Łukasz


[size=125][color=black][b]VW Golf IV '03 1.9 GT TDI PD 96kW/130KM /silver metallic[/b][/color][/size]

Waldek78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 01, 2010 16:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Waldek78 » wt mar 02, 2010 00:25

Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » wt mar 02, 2010 04:12

Waldek78 pisze:Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??
Ustaw obieg otwarty (świeżego powietrza) to powinno przestać parować, na obiegu zamkniętym będą parowały szyby :kac:



Waldek78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 01, 2010 16:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Waldek78 » wt mar 02, 2010 14:21

Jazz_Blue pisze:
Waldek78 pisze:Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??
Ustaw obieg otwarty (świeżego powietrza) to powinno przestać parować, na obiegu zamkniętym będą parowały szyby :kac:
Mam cały czas na obiegu otwatym, tak jak napisałem wcześniej a szyby i tak mi parują. co to może być?



Luklet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sie 18, 2008 23:25
Lokalizacja: London, UK

Post autor: Luklet » wt mar 02, 2010 14:22

Waldek78 pisze:Witam serdecznie wszystkich kolegów jestem nowy na forum mam golfa IV od tygodnia i tak mi strasznie parują mi szyby a w szczególności tylne obieg mam na grzanie z komory silnika. podpowiedzcie mi proszę co to może być??
Jeżeli nie pomoże rada kolegi Jazz_Blue zapewne czeka cie to samo co mnie i wielu innych czyli dobranie się do silniczka v71, a wtedy musisz wrócić na początek posta i go przestudiować, naprawdę masa pomocnych informacji. Powodzenia


[size=125][color=black][b]VW Golf IV '03 1.9 GT TDI PD 96kW/130KM /silver metallic[/b][/color][/size]

Waldek78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 01, 2010 16:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Waldek78 » wt mar 02, 2010 14:27

Jeżeli nie pomoże rada kolegi Jazz_Blue zapewne czeka cie to samo co mnie i wielu innych czyli dobranie się do silniczka v71, a wtedy musisz wrócić na początek posta i go przestudiować, naprawdę masa pomocnych informacji. Powodzenia[/quote]

Z tego co wyczytałem to wnioskuję że silniczek u mnie chodzi bo słyszę różnicę przy załączniu obiegu wewnętrznego, jest to słyszalne i jest różnica między nawiewem. hm...



Luklet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sie 18, 2008 23:25
Lokalizacja: London, UK

Post autor: Luklet » wt mar 02, 2010 14:53

Jeżeli nie pomoże rada kolegi Jazz_Blue zapewne czeka cie to samo co mnie i wielu innych czyli dobranie się do silniczka v71, a wtedy musisz wrócić na początek posta i go przestudiować, naprawdę masa pomocnych informacji. Powodzenia

Z tego co wyczytałem to wnioskuję że silniczek u mnie chodzi bo słyszę różnicę przy załączniu obiegu wewnętrznego, jest to słyszalne i jest różnica między nawiewem. hm...
Silniczek może reagować, ale jak już jest wyrobiony to nie odblokuje obiegu i będzie wciąż cyrkulacja powietrza wewnętrznego.
Ale wcześniej postaraj się wysuszyć samochód wewnątrz - być może jest zawilgocony i to jest przyczyną parowania.


[size=125][color=black][b]VW Golf IV '03 1.9 GT TDI PD 96kW/130KM /silver metallic[/b][/color][/size]

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt mar 02, 2010 21:52

Umyj dobrze szyby, i dobrze go wywietrz (jak stoi pod dachem przy domu/w garażu, to nawet na noc zostawiaj otwarte/uchylone szyby) - u mnie wietrzenie skutkowało w zimie



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt mar 02, 2010 21:57

Umyj dobrze szyby, i dobrze go wywietrz (jak stoi pod dachem przy domu/w garażu, to nawet na noc zostawiaj otwarte/uchylone szyby) - u mnie wietrzenie skutkowało w zimie
ja robię zawsze tak samo i nigdy nie zaparowały :)
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 19:44 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości