Wirujące oborty-głośny silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn gru 29, 2008 00:39
- Lokalizacja: Gdynia
Wirujące oborty-głośny silnik
Witam, 2 tyg temu robilem generalny remont golfa IV 1.6 Jedną z rzeczy byl wymieniony kompletny rozrząd.Teraz po 2 tygodniach auto działa głośniej.Jak się stoi na światałach czuje ze co pare sekund jakby falowały obroty czego kiedys nie było. Zdarza się ze przy zimnym samochodzie zgaśnie na światłach lub nawet przy jezdzie na luzie;/ Zastanawiałem się czy moze te wibracje mogą być skutkiem delikatnej dziury w środkowym wydechu którym musze wymienic. Co radzicie??
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn gru 29, 2008 00:39
- Lokalizacja: Gdynia
SR to nie kod silnika, więc najprawdopodobniej AKL (ewentualnie AEH lub APF)automaniakII pisze:Przepustnice czyszczona i naprawiana pol roku temu. Gazu nie mam, a silnik SR;/
A błędy jakieś wyskakują, podpinałeś pod komputer? Może to akurat zwykły zbieg okoliczności, że to wyszło dopiero po remoncie silnika...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 596
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
- Lokalizacja: Gidle ERA
- Kontakt:
automaniaku masz podobny temat i szukajta ludzie ....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208308
Co do tłumika to i tak musisz go prędzej czy później wymienić. wymień tłumik i zobaczysz czy te drgania o których pisałeś dalej występują.
Auto podepnij pod kompa i skasuj błędy. na bank będą 2; jeden od falujących obrotów (sporadyczny) a drugi od sondy lambda... (jak będziesz miał pecha, to od sady wyskoczą ci dwa, jeden od niedogrzania czy czegoś tam a drugi od składu mieszanki chyba)
Potem jak to nie pomoże to wyczyść przepływomierz też jest na forum (zabieg banalny.)
A potem to już raczej wchodzisz w wymiany.
sonda lambda, zawór egr i jakiś czujnik halla pewnie gdzieś znajdziesz...
Powodzenia (jak coś wykombinujesz to się odezwij)
Pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208308
Jeśli przepustnica nie była wykręcana podczas czyszczenia, to nie ma potrzeby jej adaptować.fleshu pisze:Po czyszczeniu przepustnicy konieczne jest zrobienie adaptacji (bardzo delikatna sprawa w 1.6).
Brak adaptacji to gaśnięcie silnika (tylko jak gorący) przy wciskaniu sprzęgła, na luzie, falujące obroty.
Co do tłumika to i tak musisz go prędzej czy później wymienić. wymień tłumik i zobaczysz czy te drgania o których pisałeś dalej występują.
Auto podepnij pod kompa i skasuj błędy. na bank będą 2; jeden od falujących obrotów (sporadyczny) a drugi od sondy lambda... (jak będziesz miał pecha, to od sady wyskoczą ci dwa, jeden od niedogrzania czy czegoś tam a drugi od składu mieszanki chyba)
Potem jak to nie pomoże to wyczyść przepływomierz też jest na forum (zabieg banalny.)
A potem to już raczej wchodzisz w wymiany.
sonda lambda, zawór egr i jakiś czujnik halla pewnie gdzieś znajdziesz...
Powodzenia (jak coś wykombinujesz to się odezwij)
Pozdro
Druciarstwo - to jest to co kocham ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn mar 01, 2010 10:12
- Lokalizacja: Gryfino
Problem ze skrzynia biegów strasznie wysokie obroty
Witam nie dawno zakupiłem sobie golfa 3 z silnikiem 1.6 benzyna 75 KM. Mam strasznie wysokie obroty podczas jazdy tym samochodem. Np jade sobie 100Km/h a obrotów mam około 3.500 tysiąca. Cos jest chyba nie tak z tymi obrotami czy ktos mógł by mi pomóc z tym problemem
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn gru 29, 2008 00:39
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 254 gości