Zaparowane szyby :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
tłusta to normalne lepiej nie przecierać szyby tylko puścić grzenie albo sam nadmuch mocniej nie bedzie smug tzn normalne jak nie ubywa płynu a jak ubywa znaczy że nagrzewnica daje w kość
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 13:56 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.
passat b5 115KM AZM 2003r
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
- Lokalizacja: Starachowice / Kraków
Dzięki trochę mnie uspokoiłeś płynu nie ubywa więc możliwe że nagrzewnica jest ok. Zacznę od wymiany filtra kabinowego i uszczelnienia podszybia żeby woda się nie dostawała na filtr. Dodatkowo wyrzucę stare dywaniki i zmienię na gumowe. Mam nadzieję że to pomoże. A tak na marginesie to jestem posiadaczem tego golfika od niespełna miesiąca więc dopiero poznaję auto i pewnie jeszcze o wielu rzeczach nie wiem
Jeżeli ktoś jeździ na pełnym grzaniu, to zawsze będą parować po jakimś czasie jak postoi - u mnie wnętrze suche, uszelki całe, a mimo wszystko jak mocno rozgrzeje i zostawie wieczorem, to w nocy całe zaparowane są. Najlepsza rada, to otwierać okna na chwile przed końcem jazdy - ja otwieram na ostatnie 30sek. (czas na zaparkowanie) + na jakieś 30 sekund kiedy studze turbo, zabieram co mi potrzebne z samochodu itp. - po takim zabiegu nigdy nie miałem nawet minimalnego osadu
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
- Lokalizacja: Starachowice / Kraków
Kolego ja właśnie też nie jestem zwolennikiem jazdy na pełnym grzaniu bo wtedy ciężko wysiedzieć w samochodzie. Z reguły włączam tylko na chwilę na początku jazdy gdy jest zimno żeby się nagrzało. A do ostrego grzania w ostatnim czasie byłem zmuszony właśnie parowaniem szyb bo tylko mocne grzanie rozwiązywało problem :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości