Pierwszy raz nie pali od 50 000km.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
smateusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 14, 2008 11:09
Lokalizacja: Poznań / Tarnowo Podg.

Pierwszy raz nie pali od 50 000km.

Post autor: smateusz » pt lut 26, 2010 23:59

Witam. Problem sie dzis pojawil z do tej pory bezproblemowym golfem moim 1.8 ABS Automat 90KM.

Auto jezdzilo od momentu zakupu. I przekulało 50 000km bez zarzutu. Nowy aku rok temu, w tych mrozach po -20 palił na pstryk.

Stoi 2 dzień (rzadko mial takie przerwy)... dzis wsiadam. Slychac pompa paliwa chodzi. Auto kręci... kręci... kręci... i kręci bez skutku.

Zauwazylem na jednym przewodzie dochodzacym do swiecy uszkodzona koszulke... Nie jestem mechanikiem, wlasciwie mega laikiem. Czy wilgoc moze byc powodem mojego rozczarowania?

Zadnych problemow wczesniej nie bylo. Alternator ladnie laduje, aku nowy... zima bezproblemowo. Teraz wilgoc spora i nagle nie chce zaskoczyc.

Mowcie ludzie co robic. Fachowcy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob lut 27, 2010 00:09

Tak na szybko i na początek - sprawdź stan świec zapłonowych ... następnie to czy jest na nich iskra ... i to czy iskra nie przeskakuje gdzieś na przewodach WN ...
Zobaczyłbym też aparacik zapłonowy - ściągnij kopułkę - wyczyść palec i styki ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob lut 27, 2010 00:17

silnik podobny , problem podobny http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3759909 winny halotron
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 00:18 przez LoLs, łącznie zmieniany 1 raz.


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
smateusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 14, 2008 11:09
Lokalizacja: Poznań / Tarnowo Podg.

Post autor: smateusz » sob lut 27, 2010 00:27

halotron? wnioskuje ze chodzi o halla. Generalnie z obrotami problemow zadnych nie mial.

Poprostu dzisiaj nie zaiskrzył. kurde.



Awatar użytkownika
ricky08
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lut 22, 2010 22:38
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: ricky08 » sob lut 27, 2010 13:25

Mialem podobna sytuacje tydzien temu. Tez w taka wilgoc za nic nie chcial zapalic. U mnie byly to kable WN. Jezeli nic ci nie padlo to po prostu cos jest wrazliwe na wilgoc. Dodam ze tez mialem uszkodzony jeden z kabli wysokiego napiecia. Teraz pali od razu chociaz jest taka wilgotnosc powietrza itd.



Awatar użytkownika
smateusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 14, 2008 11:09
Lokalizacja: Poznań / Tarnowo Podg.

Post autor: smateusz » sob lut 27, 2010 13:50

ricky08 pisze:Mialem podobna sytuacje tydzien temu. Tez w taka wilgoc za nic nie chcial zapalic. U mnie byly to kable WN. Jezeli nic ci nie padlo to po prostu cos jest wrazliwe na wilgoc. Dodam ze tez mialem uszkodzony jeden z kabli wysokiego napiecia. Teraz pali od razu chociaz jest taka wilgotnosc powietrza itd.
Odpalil. Kable mam do wymiany, są popekane. Nie wymienialem ich od 50 000 km :] czyli dokladnie od 23 miesiecy... :] pora na wymiane.

Dodatkowo zauwazylem minimalne drgania obrotow co jakis czas... obroty faluja z 900 do 1000-1100 momentami, tak jakby sam sie gazował.

Zwrocilem tez uwage ze w przeciagu 10 minut dwukrotnie mi delikatnie pufnął z wydechu. :/



Morton;]

Post autor: Morton;] » sob lut 27, 2010 19:19

kolego Ty robiłeś coś jeszcze przy tym samochodzie oprócz akumulatora??? :grin:



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob lut 27, 2010 19:28

Witam do sprawdzenia stan swiec ale podejrzany jest czujnik halla znajdujący się w aparacie



Awatar użytkownika
smateusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 14, 2008 11:09
Lokalizacja: Poznań / Tarnowo Podg.

Post autor: smateusz » ndz lut 28, 2010 13:42

Morton;] pisze:kolego Ty robiłeś coś jeszcze przy tym samochodzie oprócz akumulatora??? :grin:
No troche robilem. Generalnie:
-oponki nowe
-aku nowy
-kompletna wymiana przedniego zawieszenia
-nowy reflektor przedni - bo przywalilem :]
-wymiana oleju, filtry itp
-klocki hamulcowe

... :] przyszedl czas na wymiane paru podzespołów.



Morton;]

Post autor: Morton;] » ndz lut 28, 2010 13:54

a to spoko :grin: to jeszcze tam swieszki kable i itp zrób ja nie robiłeś i jak będzie dalej cos nie tak to wiesz zobacz jeszcze aby czy linka gazu nie jest napięta ja tez tak miałem jak kopiłem raz obroty 1000 zaraz 1200 raz 1100 i się okazało ze to linka tylko :bigok:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lut 28, 2010 16:27

smateusz pisze:
ricky08 pisze:Mialem podobna sytuacje tydzien temu. Tez w taka wilgoc za nic nie chcial zapalic. U mnie byly to kable WN. Jezeli nic ci nie padlo to po prostu cos jest wrazliwe na wilgoc. Dodam ze tez mialem uszkodzony jeden z kabli wysokiego napiecia. Teraz pali od razu chociaz jest taka wilgotnosc powietrza itd.
Odpalil. Kable mam do wymiany, są popekane. Nie wymienialem ich od 50 000 km :] czyli dokladnie od 23 miesiecy... :] pora na wymiane.

Dodatkowo zauwazylem minimalne drgania obrotow co jakis czas... obroty faluja z 900 do 1000-1100 momentami, tak jakby sam sie gazował.

Zwrocilem tez uwage ze w przeciagu 10 minut dwukrotnie mi delikatnie pufnął z wydechu. :/
Gdybyś kupił porządne ORI - to wytrzymują czasem i lat kilkanaście ... w porównaniu do :ass: SILIKONÓW za 40 zł///


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
smateusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 14, 2008 11:09
Lokalizacja: Poznań / Tarnowo Podg.

Post autor: smateusz » ndz lut 28, 2010 16:33

Haki pisze: Gdybyś kupił porządne ORI - to wytrzymują czasem i lat kilkanaście ... w porównaniu do :ass: SILIKONÓW za 40 zł///
Kable wymienial poprzedni wlasciciel jeszcze. :]

Jakie polecasz? Jakies konkrety?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lut 28, 2010 16:47

Hmmm coś na czym się sam nie zawiodłem.
W moim Polo Coupe .. bawiłem się różnymi kablami - takimi do 60 zł .. i zawsze po krótszym lub dłuższym czasie znów była przysłowiowa kupa .. a iska latała po całej komorze silnika ...

Kupiłem NGK ... fakt - drogo ale od 4 lat spokój totalny ...

http://www.moto.allegro.pl/listing/sear ... ng=golf+II popatrz

Ps - słyszałem też wiele pozytywnych opinii o BERU ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości