Błąd 588 - zapłonnik poduszki powietrznej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Błąd 588 - zapłonnik poduszki powietrznej
Do MK4-ki kumpla podłączyłem PolskiVAG, bo kontrolka AirBag się mu świeci.
Kontrola poduszek powietrznych wykazała:
Błąd 588-zapłonnik poduszki powietrznej od strony kierowcy N-95 zbyt duża oporność.
Skasować się go nie da.
VAG jest w porządku, bo kasowanie inspekcji i inne funkcje działają prawidłowo.
Czy mieliście do czynienia z takim błędem?
Jeśli tak to jak pokonaliście ten problem?
W imieniu swoim i kumpla za pomoc z góry wielkie dzięki!
Kontrola poduszek powietrznych wykazała:
Błąd 588-zapłonnik poduszki powietrznej od strony kierowcy N-95 zbyt duża oporność.
Skasować się go nie da.
VAG jest w porządku, bo kasowanie inspekcji i inne funkcje działają prawidłowo.
Czy mieliście do czynienia z takim błędem?
Jeśli tak to jak pokonaliście ten problem?
W imieniu swoim i kumpla za pomoc z góry wielkie dzięki!
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2008 13:40 przez lagwus, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW szyte na Twoja miare - http://www.lagwus.pl
objawy ktore wypisales nie wskazuja na zbyt dużą opornosc tylko na zbyt małacinek2004 pisze:W pozostalych przypadkach moze byc wypieta wtyczka, slaby kontakt lub przerwany kabel i po skasowaniu blad wraca.
ja na co dzien montuję poduszki, tylko ze w siedzieniach przednich i podczas pomiarow w ciagu 8 miesiecy tylko raz zdazyl sie przypadek zbyt duzej opornosci, po powtorzeniu pomiaru bylo już ok, opor poduszki powinien miec ok 2,5 kohm. jezeli masz mozliwosc to odepnij calkowicie poduszke i podepnij jeszcze raz, podobno pomaga
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
jezeli nie ma styku to u nas w firmie na urzadzeniu pomiarowym wychodzi opornosc 0,00 a jezeli nie bedzie nawet zawleczka zabespieczajaca przed wypadnieciem wtyczki wcisnieta to pomiar wyjdzie ok 0,7, tylko wlasnie jakos nie potrafie dojsc do tego w jakim przypadku ta opornosc jest zbyt duza, ale jak bede jutro w robocie to napewno zapytam i napisze
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
Swieci sie Air Bag golf 4
Mam pytanko u mnie jest ten sam problem identycznie ten sam zbyt duza opornosc.Chce sprawdzic jak wyglädajä kable przy sensorze ale nie wiem gdzie on jest.Chodzi o strone kierowcy.dziekuje
Vw jest ok...!!!
Cześć Koledzy,
Kupiłem dzisiaj sobie kable pod VAG'a bo świeci mi się kontrolka AIR BAG,
Po podłączeniu wyświetla mi błąd: zbyt niski opór
sprawdzałem na plskim vagu 4.9 i vag-com 4.9 i nie mogę tego błędu skasować.
Auto mam z grudnia '98.
Proszę o pomoc.
Log:
Monday, 19 October 2009, 17:24:47
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 1J0 909 609
Component and/or Version: A AIRBAG VW3 SG 0002
Software Coding: 00065
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-00 - Resistance too Low
Czy zna ktoś odpowiedź?
[ Dodano: 19 Paź 2009 22:17 ]
help
Kupiłem dzisiaj sobie kable pod VAG'a bo świeci mi się kontrolka AIR BAG,
Po podłączeniu wyświetla mi błąd: zbyt niski opór
sprawdzałem na plskim vagu 4.9 i vag-com 4.9 i nie mogę tego błędu skasować.
Auto mam z grudnia '98.
Proszę o pomoc.
Log:
Monday, 19 October 2009, 17:24:47
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 1J0 909 609
Component and/or Version: A AIRBAG VW3 SG 0002
Software Coding: 00065
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-00 - Resistance too Low
Czy zna ktoś odpowiedź?
[ Dodano: 19 Paź 2009 22:17 ]
help
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 22:14 przez Vito1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]
Bläd poduszki
Witam!Podepne sie pod temat.Mam podobny problem wywala mi w aucie bläd 588
Zaplonnik poduszki pow. kierowcy-N95 zbyt duza opornosc Bläd sporadyczny.
Sprawdzalem sensor kable wtyczki tasme wszystko sie zgadza jest ok kasuje bläd vagiem i za 3 lub 4 dni znowu swieci sie poducha juz mi rece opadajä.Tasme mialem wyjetä przemierzonä i jest tez ok wiec co moze byc nadal usterkä?Prosze o pomoc.I kolejny problem to bläd numer 1423 Nadajnik przyspieszenia poziomegoG200.Od jakiegos czasu jadäc autem wylancza mi sie kontrola trakcji podczas jazdy.Poprostu zapala mi sie ten zölty tröjkäcik.Jak potem zgasze silnik i znowu odpale to nie swieci i dziala poprawnie i za pare dni znowu swiruje gasnie zapala sie i tak bez konca.Wiem ze ten czujnik znajduje sie pod kierownicä ale czy jego wymiana pomoze?Pytam bo ten badziewny czujnik jest maly jak pöl zapalniczki a kosztuje 600zl... Wziälem go wypielem wyczyscilem wtyczki sprawdzilem kable i bylo ok za 4 dni znowu sie zapalila kontrola dodam auto nie bite na 100%. Ma ktos jakies porady co zrobic zeby sie pozbyc tych problemöw (ale bez sprzedazy auta)Bylem na serwisie ale sami nie wiedzä w czym jest problem.Dziekuje za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam
[ Dodano: 14 Sty 2010 17:51 ]
..................???? i co nikt nie w temacie czy jak....
[ Dodano: 21 Sty 2010 18:01 ]
Dziekuje za pomoc z calego serca...jak bym mial dalej czekac na jakäs odpowiedz to by mnie predzej metrowy snieg zasypal...
Zaplonnik poduszki pow. kierowcy-N95 zbyt duza opornosc Bläd sporadyczny.
Sprawdzalem sensor kable wtyczki tasme wszystko sie zgadza jest ok kasuje bläd vagiem i za 3 lub 4 dni znowu swieci sie poducha juz mi rece opadajä.Tasme mialem wyjetä przemierzonä i jest tez ok wiec co moze byc nadal usterkä?Prosze o pomoc.I kolejny problem to bläd numer 1423 Nadajnik przyspieszenia poziomegoG200.Od jakiegos czasu jadäc autem wylancza mi sie kontrola trakcji podczas jazdy.Poprostu zapala mi sie ten zölty tröjkäcik.Jak potem zgasze silnik i znowu odpale to nie swieci i dziala poprawnie i za pare dni znowu swiruje gasnie zapala sie i tak bez konca.Wiem ze ten czujnik znajduje sie pod kierownicä ale czy jego wymiana pomoze?Pytam bo ten badziewny czujnik jest maly jak pöl zapalniczki a kosztuje 600zl... Wziälem go wypielem wyczyscilem wtyczki sprawdzilem kable i bylo ok za 4 dni znowu sie zapalila kontrola dodam auto nie bite na 100%. Ma ktos jakies porady co zrobic zeby sie pozbyc tych problemöw (ale bez sprzedazy auta)Bylem na serwisie ale sami nie wiedzä w czym jest problem.Dziekuje za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam
[ Dodano: 14 Sty 2010 17:51 ]
..................???? i co nikt nie w temacie czy jak....
[ Dodano: 21 Sty 2010 18:01 ]
Dziekuje za pomoc z calego serca...jak bym mial dalej czekac na jakäs odpowiedz to by mnie predzej metrowy snieg zasypal...
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 15:07 przez dario3103, łącznie zmieniany 1 raz.
Vw jest ok...!!!
ODŚWIEŻAM!
Czy ktoś zna przyczynę i ewentualne lekarstwo na ten objaw?
Zbyt mała oporność,
i jeszcze jedno,
czytałem trochę instrukcji na forum, żeby zdjąć poduszkę z kierownicy, i niestety jak śrubokrętem wyczuję tą wypustkę i chcę ją przycisnąć z całej siły to śrubokręt się wygina a nic nie odskakuje <wtajemniczeni będą wiedzieli ocb>
wiecie jak to cholerstwo odpiąć?
EDIT
Już w jednym z moich tematów napisałem jak to naprawić, ale tutaj też zamieszczę wyjaśnienie.
Po prawie roku świecenia się AIRBAG'a postanowiłem się na poważnie za to zabrać i oto dzisiaj usunąłem ten problem w zasadzie sam musiałem dojść do tego jak naprawić.
Jeżeli błąd brzmi:
ZBYT MAŁA OPORNOŚĆ - trzeba zdjąć poduszkę, odpiąć żółtą kostkę 4 pinową z kierownicy, następnie igłą podwadzić małą fioletową zaślepkę i podociągać (igłą najlepiej) wszystkie metalowe wsuwki tak żeby nie było luzu, żeby nie wychodziły, ja zalałem je kropelką. Z tego wynika ten błąd, że nie ma dobrego styku na pinach. Poźniej skasowanie przez VAG i błąd już nie wróci.
ZBYT DUŻA OPORNOŚĆ - niestety trzeba wymienić taśmę poduszki (koszt ok 100-150zł)
Mam nadzieję, że to Wam pomoże.
Czy ktoś zna przyczynę i ewentualne lekarstwo na ten objaw?
Zbyt mała oporność,
i jeszcze jedno,
czytałem trochę instrukcji na forum, żeby zdjąć poduszkę z kierownicy, i niestety jak śrubokrętem wyczuję tą wypustkę i chcę ją przycisnąć z całej siły to śrubokręt się wygina a nic nie odskakuje <wtajemniczeni będą wiedzieli ocb>
wiecie jak to cholerstwo odpiąć?
EDIT
Już w jednym z moich tematów napisałem jak to naprawić, ale tutaj też zamieszczę wyjaśnienie.
Po prawie roku świecenia się AIRBAG'a postanowiłem się na poważnie za to zabrać i oto dzisiaj usunąłem ten problem w zasadzie sam musiałem dojść do tego jak naprawić.
Jeżeli błąd brzmi:
ZBYT MAŁA OPORNOŚĆ - trzeba zdjąć poduszkę, odpiąć żółtą kostkę 4 pinową z kierownicy, następnie igłą podwadzić małą fioletową zaślepkę i podociągać (igłą najlepiej) wszystkie metalowe wsuwki tak żeby nie było luzu, żeby nie wychodziły, ja zalałem je kropelką. Z tego wynika ten błąd, że nie ma dobrego styku na pinach. Poźniej skasowanie przez VAG i błąd już nie wróci.
ZBYT DUŻA OPORNOŚĆ - niestety trzeba wymienić taśmę poduszki (koszt ok 100-150zł)
Mam nadzieję, że to Wam pomoże.
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 23:04 przez Vito1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 223 gości