jak wymienic nagrzewice w wersji z klimatyzacją

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

jak wymienic nagrzewice w wersji z klimatyzacją

Post autor: esio10 » śr gru 23, 2009 17:52

witam , ostatnio zauwazylem ze cos slabo mi dmucha z nawiewu podczas mrozów to znaczy leci letnie cieple powietrze przy wlaczonym nawiewie, przypuszczam ze nagrzewnica bedzie juz zakamieniona , gdyz rocznik auta to 87 silnik 1.8 , a pytam jak wymienic gdyz zauwazylem ze do sciany grodziowej nie ida gumowe przewody ktore sa wpiete w nagrzewnice, lecz sa one w postaci metalowych rurek , które idą z klimatyzacji , i sie zastanawiam czy odpiecie ( nie wiem jeszcze w jaki sposob) tych przewodow nie spowoduje ze rozszczelni sie klimatyzacja , a moze te rurki stalowe to tylko jakies zludzenie ze z klimatyzacji sa i sa poprostu jakims starszym rozwiazaniem i sa zakamienione, prosze o pomoc, porade



Rossi_PL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:26
Lokalizacja: Łódzkie
Kontakt:

Post autor: Rossi_PL » czw lut 25, 2010 01:32

No i jak tam kolega poradzil sobie z wymiana nagrzewnicy ? Uzyskales jakies odpowiedzi co do tych rurek idacych z komory silnika do kabiny ?



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt lut 26, 2010 08:54

Metalowych nie odpinaj, tam jest czynnik chłodzący a wężyki do nagrzewnicy idą bardziej na środku komory.

Ja raz wymieniałem u siebie w mk2 z klimą nagrzewnicę, potem się okazało ze było z nią wszystko w porządku

BTW lekki odkop



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pt lut 26, 2010 17:16

1 6 D pisze:Metalowych nie odpinaj, tam jest czynnik chłodzący a wężyki do nagrzewnicy idą bardziej na środku komory.

Ja raz wymieniałem u siebie w mk2 z klimą nagrzewnicę, potem się okazało ze było z nią wszystko w porządku

BTW lekki odkop
tak poradzilem sobie . obyło sie z troche nerwami , ale poszlo jakos , nie zauwazylem wezy ktore ida do nagrzewnicy , stad tez tylko caly czas widzialem metalowe z klimatyzacji , troche kopania było - ale znowu czlowiek mądrzejszy :) nagrzewnice zakupilem oryginalna z valeo ale uzywke , jak polozylem na wage elektroniczną jedna i drugą to stara z valeo byla o 200 gram ciezsza od tej nowej - stad po montażu zaczęło wiać cieple , wrecz gorące powietrze , wkurzało mnie w tej wersji z klima ze nadmuch jest tylko albo na szybe , albo na nogi, albo na wnetrze auta , ale znalazlem rozwiązanie jak zrobic by wiało jednoczesnie na szybe i na nogi , badz na szybe i wnetrze auta :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 424 gości