Wyciek z pompy wtryskowej?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wyciek z pompy wtryskowej?

Post autor: grandi » śr lut 24, 2010 00:52

Zaznaczyłem na foto w tym miejscu wygląda jak by pompa się po ciekła i jak by to spływało na dół na ścianki , może mi ktoś powiedzieć skąd może być wyciek , auto pali normalnie bombli w przewodach nie widać , też się chyba nie zapowietrza. Czy nie przejmować się tym , nie leje się ciurkiem ale jak coś jest nietet to już sie denerwuje

Obrazek


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr lut 24, 2010 08:08

grandi, przepuszcza ci na dzwigni od gazu trzeba wymienic tyleje czy uszcelniacz nie wiem dokładnie co tam jest bo mi mechanik wymieniał ja zapłaciłem kolo 80 i spokój :chytry:
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 08:09 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 24, 2010 08:30

Tak,do uszczelnienia jest ośka.Siedzi tam o-ring,ale nie wiadomo w jakim stanie jest mosiężna tulejka...Jeżeli jest wytarta,to należy ją także wymienić,bo sama wymiana o-ringu nic nie da...
Jeszcze nie dawno widziałem na allegro zestawy naprawcze,ale już ich nie ma...
Chcąc robić samemu,trzeba coś takiego kupić u pompiarza,bo w sklepie raczej ciężko będzie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lut 24, 2010 14:36

Pompiarz powiedział że jak wymienię u góry to na dole zacznie mi się lać więc radził aby wymienić wszystkie uszczelki - orientuje się ktoś w temacie - ta pompa leżała w garażu 4 lata założyłem ją w wakacje i to się teraz stało


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 24, 2010 16:02

grandi, jak leżała 4 lata,to tak może być,ma facet rację...
Wymień wszystkie uszczelniacze i miej to z głowy...
W przeciwnym razie możesz mieć taka przygodę jak ja-strzelił uszczelniacz 70 km od domu w niedzielę...oczywiście dojechałem do chaty,ale cała komora silnikowa pływała,a z baku poszła połowa paliwa :grrr:
Wymień i jeździj spokojnie :bigok: ...nie będziesz musiał co chwilę wyjmować pompy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lut 24, 2010 17:15

http://www.allegro.pl/item923518898_zes ... ml#gallery

Czy ten

http://www.allegro.pl/item923518908_zes ... bosch.html

jaka jest procedura aby wymienić ten uszczelniacz , za uszczelnienie w moim serwisie gdzie ufam chłopakom zawołali 150 zł za całą pompę z wyjęciem i włożeniem ustawieniem kąta 350 zł . Więc może na początek sam bym sprubował , mógli byście mi pomóc i opisac jak to wykonac
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 17:41 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lut 24, 2010 17:43

Pompiarz powiedział że jak wymienię u góry to na dole zacznie mi się lać więc radził aby wymienić wszystkie uszczelki - orientuje się ktoś w temacie
i ma rację, jezeli tu masz wyciek to za jakiś czas z innego miejsca zacznie puszczać



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lut 26, 2010 00:58

:gora:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 26, 2010 09:00

grandi, możesz spróbować,ale nie ukrywam,że jest to trochę skomplikowane...
Nie chcę Cię zniechęcać,ale lepiej dać to pompiarzowi,bo jak sam zdejmiesz pompę,to i tak do niego pojedziesz na ustawienie kąta.
Pompę masz zapewne z dodatkową reg.gazu,więc nawet jeśli chciałbyś zdjąć samą górę pompy,to sprawa jest na tyle skomplikowana,że przy składaniu trzeba bardzo uważać na taką malutką sprężynkę,która może wpaść do pompy i narobić bigosu takiego,że pompa będzie złom...nawet jak zauważysz,że wpadła,to wyjęcie jej graniczy z cudem i w końcu i tak trzeba będzie zdjąć całą pompę...
Tak jak pisałem wcześniej-wolałbym uszczelnić całą pompę (bo 4 lata stała) i mieć z głowy...wybór należy do Ciebie :bigok:
Co do linków,to w pierwszym chyba też jest ta tulejka,ale głowy nie dam...w drugim jest to co konkretnie potrzebujesz...poza tym,ceny są śmieszne...mi pompiarz powiedział za komplet uszczelnień ok 30zeta...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości