Witam. Mierzyłem cewkę zapłonową no wychodzi na to że jest uszkodzona. Ale nie jestem pewien bo kompletnie się na tym nie znam dlatego roszę o pomoc kolegów z forum. Najpierw zmierzyłem rezystencję między numerem jeden i dwa na zdjęciu. I multimetr ustawiony na 20kΩ między 1 i 2 wskazywał 0,00. Między 1 i 3 wskazywał 7,10 i tak samo między 2 i 3. Teraz proszę o szybką i konkretną odpowiedz czy to dobre wyniki i czy dobrze mierzyłem.
Cewka zapłonowa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 596
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
- Lokalizacja: Gidle ERA
- Kontakt:
http://www.forumkierowcow.pl/showthread.php?t=9292
może coś wniesie do tematu ....
może coś wniesie do tematu ....
Druciarstwo - to jest to co kocham ...
A można jakoś inaczej sprawdzić jaka to cewka bo naklejkę mam zdartą.
Wziąłem i podłączyłem dziś tą cewkę i o dziwo zapalił. Ale samochód nie ma siły jechać ,nie ma wolnych obrotów, może to być wina tej cewki. A miałem jeszcze problem z podłączeniem kabli WN podłączyłem je w kolejności 1342 gdzie pierwszy na kopułce jest dolny z tyłu silnika bolec. Dobrze to zrobiłem.
Udało mi się już go naprawić więc temat do zamknięcia.
Wziąłem i podłączyłem dziś tą cewkę i o dziwo zapalił. Ale samochód nie ma siły jechać ,nie ma wolnych obrotów, może to być wina tej cewki. A miałem jeszcze problem z podłączeniem kabli WN podłączyłem je w kolejności 1342 gdzie pierwszy na kopułce jest dolny z tyłu silnika bolec. Dobrze to zrobiłem.
Udało mi się już go naprawić więc temat do zamknięcia.
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 13:39 przez Gother21, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 256 gości