1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » czw lut 25, 2010 09:40




Escher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lut 03, 2010 13:47
Lokalizacja: Wrocław/Manchester

Post autor: Escher » czw lut 25, 2010 13:28

Witam to znowu Ja ;)

Wybaczcie ze zasmiecam watek, lecz spieszy mi sie do pracy (duzo godzin) i nie mialem czasu sprawdzic w histori podobne przypadki... :grrr: Sorrki :satan: :goof:

Mam pytanie gdyz rozmawialem, z moim znajomym ktory posiada Vw Golfa mk4 z silnikiem 2.0 Gti, ze ma podbne objawy, z ta roznica ze on ma totalny majonez pod korkiem (ja mam sladowo), i ze mu tez bierze olej...czsami duzo czasami nic, i ze jakis mechanik samouk (ex rajdowiec) powiedzial mu ze to jest uszczelka pod glowica -nie pamietam czy albo peknieta albo rozszczelniona (nie wiem moze byc taki objaw?!?!). Wlasnie sie zastanawiam, czy nie powinno to sie charakteryzowac plamami oleju z silnika? pod samochodem i na silniku :crazy: Jak patrzylem to mam czysty silnik mimo ze juz duzo nim przejechalem pod samochodem tez nic :blush: Ostatnio od jakis 1400km totalnie nic sie nie dzieje z olejem, :goof: kreska dokladnie po srodku i tyle... Ludziska pomóższta bo ino zwarjujem :helm:

Pytanie nastepujace: czy z ta uszelka pod glowiaca mozna jezdzic, jezeli tak to jak dlugo...

Problem jest o tyle interesujacy ze odal bym go do mechanika, lecz ze koszt mechanika w Uk to ok. 25- 30 funtow za godzine pracy a im sie naprawde nie spieszy, zwlaszcza ze ciezko znalesc specjaliste :grrr: jako przyklad podam to ze wraz moim znajomym pojechal do mechanika z niedzialajaca klimatyzacja(jak sie okazalo dziura w chlodnicy, to mu powiedzieli ze do wymiany jest caly silnik!!! :green_fuck: sam bym nie uwierzyl gdybym nie slyszal to na wlasne USZY :goof: , a wymiana opon portafi zajac im do 2h i to nie sa przypadki odosobnione z tego co widze, w maju bede zjezdzal do PL i wole to zrobic u jakiegos dobrego mechanika, lacznie z wymiana plynow. oleju, filtrow itp.

Dzieki za wszelkie nadchnione odpowiedzi! :jezor:



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw lut 25, 2010 13:45

hahah w UK widać lepiej kupć nowe niż naprawiać ... majonez pod korkiem po pierwsze nie jest podstawowym objawem padniętej uszczelki... ja miałem padniętą naprawili mi a jak silnik jest nie dogrzany czyli robsz krótkie dystanse to i tak majonez będzie....jeżeli płynu Ci nie ubywa nie ma płynu w oleju lub oleju w płynie. to majonezem sie nie przejmuj..:):) pobory oleju w tym samochodzie sa bardzo rózne... mnie sie wacha od litra do 1.5 litra a jeżdżę krótkie dystanse po górzystym terenie sprawdzałem w trasach jesli sie jedzie do 120 to pobór oleju sie zmniejsza. :):)


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » czw lut 25, 2010 15:33

Sprawdź dobrze te objawy walniętej uszczelki co mówił Dimmer! Nie wiem czy puścił bym się w taką długo trasę nie mając pewności co do uszczelki.


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » czw lut 25, 2010 17:07

U mnie objawem padniętej uszczelki było zapalenie się kontroli ciśnienia oleju i płyny chłodniczego jednocześnie - dodatkowo cały płyn chłodniczy znalazł się z silniku.
Było gites :helm:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » czw lut 25, 2010 18:54

CHCe wymienic termostat to mam spuscic tylko ciecz z chlodznicy??? spusciłem tym zaworkiem na chłodnicy i wypłyneło tylko ok 1 litra ( poziom w zbiornioczku był ok) czy gdzieś jescze musze spuscic??? prosze o szybka odp



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw lut 25, 2010 19:10

co do termostatu:) jak zmieniałem spusciłem z chłodnicy a reszta spierd... jak odkręcisz termostat.. niestety.....przynajmniej moi mądrzy mechanicy nie znaleźli innego sposobu... podstaw jakiś pojemnik pod termostat jak będziesz go wyjmował wtedy zejdzie płyn z bloku. oni mieli bańkę na pół przeciętą


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw lut 25, 2010 19:46

Ja zagrzałem silnik przed spuszczeniem płynu i zleciało z 4 litry :bigok:



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » czw lut 25, 2010 20:47

Panowie mam pytanko czy przedmuchy i uszczelka pod głowicą mogą mieć coś wspólnego z niedziałającym ogrzewaniem?? :chytry:


dodam ze cały układ jest drożny

???


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw lut 25, 2010 22:30

Jazz_Blue pisze: i zleciało z 4 litry
no dokładnie tez około tyle i mi zleciało z chłodnicy ale z bloku swoje poszło....


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » czw lut 25, 2010 22:33

wav pisze:Panowie mam pytanko czy przedmuchy i uszczelka pod głowicą mogą mieć coś wspólnego z niedziałającym ogrzewaniem?? :chytry:


dodam ze cały układ jest drożny

???
A nagrzewnica jest sprawna?


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » czw lut 25, 2010 22:56

OIL pisze:A nagrzewnica jest sprawna?
tak


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » czw lut 25, 2010 23:30

Termostat wymieniony:) PS wcale to nie jest takie proste dostanie się do tych pieprzonych śrubek a sczególnie do tej dolnej. Ale jakoś dało rade. Złapałem 3 litry płynu a jak wyjąłem termostat to około litra uciekło. Ale Kupiłem narazie Borygo bo na g 12 narazie mnie nie stać :D chyba możze jeździć na borygu prawda???



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt lut 26, 2010 09:06

sie ludziska róznie wypowiadaja na temat petryga i boryga....ja miałem petrygo długi czas i mechanik cos nabakiwał ze mogło to w jakis sposób przyczynic sie do rozszczelnienia uszczelki pod głowicą... jednemu użytkownikowi forum po petrygu rozszczelnił sie układ chłodzenia..ale znowu niektórzy jezdza i nic sie nie dzieje


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości