O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » sob lut 06, 2010 11:24

pancur0 pisze:http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /878047445

a takie cos ?
z takiego czegos da rade dorobic ? :D
swego czasu ja miałem coś podobnego na weberze

Obrazek
Obrazek

już pewnie kiedyś to dawałem w tym temacie, ale może się komuś przyda .


ps: dźwięk weberka przy wielkiej drugiej gardzieli i stożku jest niesamowisty ;)

by dopasować ten element który mam na gaźniku zrobiłem po prostu drugą kryzę(wytoczone równe kółko w którym wyciełem równy wlot powietrza - zeszlifowany w kształcie zwężającym się w sposób powiedziałbym 'logarytmiczny' w stronę gaźnika.

ps2: dla tych który szukają modyfikacji weberów , sposobów na podpięcie gazu bez miksera, proponuje dobrze przejrzeć temat , kiedyś Kamil W. dużo pisał na ten temat w tym temacie.

ps3: a i kryzę robiłem z tekstolitu - też się bdb sprawdza - a i zawsze izoluje termicznie;)

a ta kibel rurka co widać na fotach to odma - po tym w końcu skończyły się moje problemy z odmą.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 11:30 przez Pim, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » sob lut 06, 2010 20:11

no wiec tak... : p
wrazenia z jazdy ogolnie pozytywne.
Jeszcze zostala kwestia regulacji ostatecznej, bo przy ruszaniu jakby traci moc i dopiero po chwili odzywa tak samo jest baardzo duza turbo dziura przy ostrym wcisnieciu kiedy jedzie na pierwszym biegu.

btw. Jesli ktos przeczytal co napisalem to moze od razu napisac porade co by tu zgrzebac zeby to poprawic:D !


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
halama778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 06, 2010 21:30
Lokalizacja: Wejherowo - Gdynia
Kontakt:

Post autor: halama778 » sob lut 06, 2010 21:56

witam ma ktoś moze poradnik który pisał
KamilW
jeśli tak to bardzo bym prosił o przesłanie na maila
halama778@wp.pl



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » ndz lut 07, 2010 21:17

Chlopaki mam troche problem z zamontowaniem linki gazu ze skrzynia automatyczna.
Ma ktos moze zdjecie i moze pokazac ?
przegladalem temat i nie natknalem sie na takie zdjecie :(


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
lebiega
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 20:04
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: lebiega » pn lut 08, 2010 23:27

pancur0 pisze:myslalem o takim rozwiazaniu jak u Ciebie ale Ty chyba masz troche podgiete to takie podszybie mam racje ? ;p
tam gdzie ta uszczelka jest gumowa...
tak na zdjeciu przyjnamniej wyglada;o
To tylko tak wygląda. Jest odrobinę porysowane, bo wcześniej próbowałem wstawić okrągły filtr od Poldka. Sama konstrukcja podszybia oprócz połamanego plastiku jest nienaruszona.
pancur0 pisze:Chlopaki mam troche problem z zamontowaniem linki gazu ze skrzynia automatyczna.
Ma ktos moze zdjecie i moze pokazac ?
przegladalem temat i nie natknalem sie na takie zdjecie :(
Pokaż nam jak podchodzi linka gazu u Ciebie i może razem cos wykombinujemy.
Pim pisze: ps3: a i kryzę robiłem z tekstolitu - też się bdb sprawdza - a i zawsze izoluje termicznie;)
Tekstolit nie lubi przegrzań. Nie kruszy Ci się w miejscach kontaktowych narażonych na gorąco (kolektor) ?
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 23:28 przez lebiega, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pn lut 08, 2010 23:37

lebiega pisze:Pim napisał/a:

ps3: a i kryzę robiłem z tekstolitu - też się bdb sprawdza - a i zawsze izoluje termicznie;)


Tekstolit nie lubi przegrzań. Nie kruszy Ci się w miejscach kontaktowych narażonych na gorąco (kolektor) ?
Kawalek definicji tekstolitu z wiki:
*#cenzura#* się małą wrażliwością (jak na tworzywo sztuczne) na działanie podwyższonej temperatury - nie topi się i nie zmienia kształtów pod działaniem podwyższonych temperatur i znacznych nacisków (praktycznie brak "pełzania"). Dzięki swojej w pełni usieciowanej strukturze i zbrojeniu tkaniną jest bardzo wytrzymałym materiałem na naciski i uderzenia. Jego temperatura pracy ciągłej to 120st.C (tzn. przez 20tyś godzin w tej temperaturze jego włąściowści mechaniczne nie spadną poniżej 50% - definicja ciepłoodporności tworzyw) , ale chwiliowo mozna go przegrzewać nawet do 180st.C.

[ Dodano: Pon 08 Lut, 2010 ]
lebiega pisze:Pim napisał/a:

ps3: a i kryzę robiłem z tekstolitu - też się bdb sprawdza - a i zawsze izoluje termicznie;)


Tekstolit nie lubi przegrzań. Nie kruszy Ci się w miejscach kontaktowych narażonych na gorąco (kolektor) ?
Kawalek definicji tekstolitu z wiki:
Cech.uje się małą wrażliwością (jak na tworzywo sztuczne) na działanie podwyższonej temperatury - nie topi się i nie zmienia kształtów pod działaniem podwyższonych temperatur i znacznych nacisków (praktycznie brak "pełzania"). Dzięki swojej w pełni usieciowanej strukturze i zbrojeniu tkaniną jest bardzo wytrzymałym materiałem na naciski i uderzenia. Jego temperatura pracy ciągłej to 120st.C (tzn. przez 20tyś godzin w tej temperaturze jego włąściowści mechaniczne nie spadną poniżej 50% - definicja ciepłoodporności tworzyw) , ale chwiliowo mozna go przegrzewać nawet do 180st.C.



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » wt lut 09, 2010 14:51

u mnie linka trzyma sie tak
http://img705.imageshack.us/img705/4919/mniejsze.jpg

troche kalecko no ale co zrobie;d
wazne ze dziala;D


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
lebiega
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 20:04
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: lebiega » wt lut 09, 2010 17:45

piteR-ek pisze: Kawalek definicji tekstolitu z wiki:
*** się małą wrażliwością (jak na tworzywo sztuczne) na działanie podwyższonej temperatury - nie topi się i nie zmienia kształtów pod działaniem podwyższonych temperatur i znacznych nacisków (praktycznie brak "pełzania"). Dzięki swojej w pełni usieciowanej strukturze i zbrojeniu tkaniną jest bardzo wytrzymałym materiałem na naciski i uderzenia. Jego temperatura pracy ciągłej to 120st.C (tzn. przez 20tyś godzin w tej temperaturze jego włąściowści mechaniczne nie spadną poniżej 50% - definicja ciepłoodporności tworzyw) , ale chwiliowo mozna go przegrzewać nawet do 180st.C.


A tak, tak. Moja pomyłka. Czytam tekstolit, a myślę bakelit. Nie trzeba było dwa razy, taki już jestem, że raz mi wystarczy ;-) Agresja 1 ;-) Ale dzięki.

pancur0 pisze:u mnie linka trzyma sie tak
http://img705.imageshack.us/img705/4919/mniejsze.jpg

troche kalecko no ale co zrobie;d
wazne ze dziala;D
Jak się ta opaska zaciskowa nie zrywa, to po co poprawiać. Ja swego czasu myślałem, by tą kulkę przy dźwigni nagwintować, a na to nakręcić jakąś rurkę z otworem do linki, ale finalnie to zawinąłem linkę wokół tej kulki i kawałek rurki mosiężnej robi za element zaciskowy. No ale Ty masz tam sztywne łącze ....
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:05 przez lebiega, łącznie zmieniany 2 razy.


Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » wt lut 09, 2010 18:57

problem jest o wiele wiekszy, poniewaz nie otwiera mi sie do konca pierwsze przepustnica a nie wspomne juz w ogole o drugiej w rezultacie nie przyspieszam tak jak bym chcial...
tu bedzie wieksza rzezba...

[ Dodano: 09 Lut 2010 18:40 ]
nie wiem w ogole jak by to zrobic tak zeby bylo dobrze...
sprobuje zlozyc linke tak jak byla w oryginale na pierdziburgu czyli, ze tam gdzie jest opaska zaciskowa przed tym takie poszerzeniem byla taka sprezyna z taka pierdółką okragla od sterowania wlasnie gazem przy pierdziburgu.
Bo tak na dobra sprawe skok tej linki jest od miejsca tego poszerzenia do tej zlotwawej rurki.
I jak tak popatrzylem to nawet jesli dojdzie to poszerzenie do konca rurki to i tak nie mam na maksa otartej przepustnicy, bo ona prawie otwiera sie do poziomu :D
cholera wie co tu zrobic

[ Dodano: 11 Lut 2010 20:45 ]
no i jeszcze jeden maly problem jest.
Jak wcisne tak mega delikatnie gaz to jakby nie ogarnial tak troche przerywa i dopiero po chwili wejdzie na obroty przy wcisnieciu wiekszej ilosci gazu mniej to jest odczuwalne.
Co to moze byc ??
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:40 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
lebiega
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 20:04
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: lebiega » pt lut 12, 2010 00:13

pancur0 pisze: Jak wcisne tak mega delikatnie gaz to jakby nie ogarnial tak troche przerywa i dopiero po chwili wejdzie na obroty przy wcisnieciu wiekszej ilosci gazu mniej to jest odczuwalne.
Co to moze byc ??
Dziura w obrotach. Problem stary jak historia motoryzacji opartej na gaźnikach Weber ;-)
Proponuję zagłębić się w "usprawnieniach poloneza", bo tu niestety nie ma uniwersalnej odpowiedzi, co do sposobu jak tę dziurę zminimalizować. U mnie tez tak robi, odpuściłem, bo cokolwiek nie próbowałem z tym robić to tylko rosło spalanie, malała siła uciągu, a dziury nie zlikwidowałem. Ale może Tobie się uda, bo paradoksem Weberów jest to, ze kazdy jeden gaźnik, mimo że zjeżdżał z tej samej taśmy - jest inny (błedy odlewowe korpusu - a to jest jedna z wielu przyczyn dziur w obrotach).
pancur0 pisze: nie wiem w ogole jak by to zrobic tak zeby bylo dobrze...
sprobuje zlozyc linke tak jak byla w oryginale na pierdziburgu czyli, ze tam gdzie jest opaska zaciskowa przed tym takie poszerzeniem byla taka sprezyna z taka pierdółką okragla od sterowania wlasnie gazem przy pierdziburgu.
Bo tak na dobra sprawe skok tej linki jest od miejsca tego poszerzenia do tej zlotwawej rurki.
I jak tak popatrzylem to nawet jesli dojdzie to poszerzenie do konca rurki to i tak nie mam na maksa otartej przepustnicy, bo ona prawie otwiera sie do poziomu :D
cholera wie co tu zrobic
Wiem, o którą pierdółkę Ci chodzi. Też probowałem ją ze starego gaźnika zaadaptować. Niestety z lewej strony gaźnika nie ma miejsca na nią (za dużo badziewia, dźwigni , sprężynek itp). Kiedyś nawet kombinowałem by dzwignię gazu przenieść na prawą stronę gaźnika. Teoretycznie to jest do zrobienia, jest miejsce na przełożenie. Teoretycznie, bo praktycznie nie próbowałem.

Znajdę trochę czasu w weekend to porobię zdjęcia i dokładniej opiszę co miałem na myśli.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 00:26 przez lebiega, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » pt lut 12, 2010 10:21

dzieki kolego wielkie za pomoc :D
w takim razie nie bede nic robil z dziura obrotowa, bo widze, ze to sensu nie ma.
Najwyzej na lato pomysle nad gaznikiem mechncznym

[ Dodano: 12 Lut 2010 14:53 ]
uporałem się z linka gazu wreszcie :D
wszystko dziala fajnie.
Plynnie przyspiesza i mozna tez delikatnie jechac.

raz tylko zdarzylo mi sie, ze chyba przepustnica druga mi sie zawiesila...
dalem mu do dechy i obroty nie spadly.
Jak podnioslem maske widzialem ze 1 przepustnica wrocila, a druga nie.
Dotknalem paluchem cos tam sie ruszylo i juz obroty spadly na takie jakie powinny byc :)
zauwzylem ze na tym walku troszke luzu jest.
Bede jeszcze musial cos z tym wykombinowac;)



i wyglada tak
Obrazek
Poki co jestem bardzo zadowolony :D
pozdrooo;D

[ Dodano: 20 Lut 2010 15:57 ]
Gdybym chcial zalozyc gaznik z druga przepustnica otwierana mechanicznie to musialbym wsadzic tez inne dysze prawda?
takie jak mam teraz w tym z przepustnica podcisnieniowa pytanie tylko czy te dysze z podcisnieniowego beda pasowaly do mechnicznego i jest ich tyle samo czy bede musial cos z tym kombinowac ? ;)
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 15:01 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
DarkSnakee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob mar 01, 2008 22:32
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: DarkSnakee » czw lut 25, 2010 10:04

Możesz mi powiedzieć jakiego gaźnika użyłeś u siebie, gdzie go kupiłeś i za jakie pieniądze ?


Naprawa i regeneracja rozruszników i alternatorów: http://adamiecb.pl
Agencja niań i opiekunek szkolenia interpersonalne [url="http://www.personalprofit.pl]www.personalprofit.pl[/url]
Obrazek Peugeot 406 110 KM

Awatar użytkownika
MruCay
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:44
Lokalizacja: Wolin / Warszawa
Kontakt:

Post autor: MruCay » czw lut 25, 2010 17:04

Witam. Czy mógłbym uzyskać odpowiedź na pytanie: Które webery (40 DCOE czy 45 DCOE) lepiej będą pasować i dadzą lepszy efekt w moim silniku ?? Silnik 1.8 8v 'EX' 66kW

Jakaś literatura gdzie mogę dobrać dysze, dławiki itp. dla uzyskania optymalnych ustawień??

Aha! Czy warto zakuwać tłoki i korbowody przy tego typu modyfikacji??

Doradźcie ludzie, proszę!!!!!!!! :food: :food: :food: :food: :food: :food:
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 18:06 przez MruCay, łącznie zmieniany 3 razy.


WOLNOŚĆ = WEBER

vw-oldschool.pl

Genesis72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:00
Lokalizacja: Czestochwa

Post autor: Genesis72 » pn mar 01, 2010 10:10

Witam
jak ci chodzi golf na tym gazniku
Ile spala
Czy chodzi na gazie?
??

[ Dodano: 01 Mar 2010 16:43 ]
KamilW,
Witam
mam zamiaz zmienic pierburga na webera
maz gaz
czy diagnosta nie przyczepi sie do przerubek
jaki masz mixer?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 347 gości