Mk3 GTI 8v nie ma mocy przy wysokich obrotach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kukidress
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 14:24
Lokalizacja: Połupin k. Zielonej Góry
Kontakt:

Mk3 GTI 8v nie ma mocy przy wysokich obrotach.

Post autor: kukidress » wt lut 23, 2010 12:31

Witam mam problem z moim gti od dołu jeszcze jakoś się zbiera natomiast na wysokich obrotach bardzo słabo ciągnie. Max prędkość jaką z niego wycisnełem to 160 km/h :-s .
Proszę o pomoc bo jeszcze nie dane mi było skosztować 115 koni ;/



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lut 23, 2010 12:44

a filtry powymieniane????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 23, 2010 13:36

kukidress, sprecyzuj temat i napisz typ silnika, jakbyś czasm miał LPG to tez napisz o tym jaka generacja instalacji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » wt lut 23, 2010 18:14

sprawdz przepustnice (wystarczy poluzowac spinke na dolocie i zsunac ja z przepustnicy-od razu bedziesz widzial w jakim jest stanie). U mnie po zakupie auta byla czarna w srodku i dzialo sie wszystko z silnikiem. Po umyciu dokladnie silniczek zaczal dzialac jak nowy!
Po tej czynnosci warto podpiac auto do VAG'a i zresetowac kompa do ustawien fabrycznych.



Awatar użytkownika
kukidress
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 14:24
Lokalizacja: Połupin k. Zielonej Góry
Kontakt:

Post autor: kukidress » śr lut 24, 2010 13:29

Silnik 2E i ma gaz pierwszej generacji. A jesli chodzi o przepustnice to co jakis czas zbiera mi sie w niej troche takiej białej mazi która powstaje po zmieszaniu oleju z woda. Zreszta to osbny problem bo ciagle mi sie zbiera to w wezu który idzie od bloku do dolotu. Zauwarzylem to na początku zimy i pomyslalem ze uszczelka pod głowicą wiec wymienilem, zrobilem planowanie wymienilem uszczelniacze zaworów nowe śruby takze tip top. Ale problem jest dalej, ciagle jest maź i moc nie zwiekszyla sie ;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 24, 2010 13:37

maź będzie jesli na krótkkich dystansach jeździłeś i uszczelkę zmieniłes niepotrzebnie - oby tylko ta naprawa dobrze była zrobina.
Co do słabej mocy zmierz średnicę wewnętrzną miksera i podaj, oraz sprawdź czy klapka pod filtrem powietrza nie jest zablokowana przez gazowników w pozycji na ciepłe powietrze. Jesli jest uwolnij ją.
Potem pytaj dalej.

[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 12:38 pm ]
napisz czy moc jest niska na obu paliwach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » śr lut 24, 2010 13:42

Jeśli jest mała moc przez mikser to będzie słaby na benzynie i na gazie.
Biała maź w odmie to niedogrzany silnik, nie najlepszy olej i LPG.



Awatar użytkownika
kukidress
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 14:24
Lokalizacja: Połupin k. Zielonej Góry
Kontakt:

Post autor: kukidress » śr lut 24, 2010 14:42

Nie ma mocy ani na benzynie ani na gazie.
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:12 przez kukidress, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 24, 2010 14:46

no więc sprawdź te dwie rzeczy co napisałem a jak nic sie nie wyjaśni to w pierwszym rzedzie sprawdź ustawienie paska rozrządu oraz zaplonu. Potem pozostaje ocena czy katalizator nie jest zapchany i to raczej wszystko o ile silnik jest w ogólnie dobrej kondycji.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kukidress
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 14:24
Lokalizacja: Połupin k. Zielonej Góry
Kontakt:

Post autor: kukidress » śr lut 24, 2010 15:15

CZy chodzi o ta średnice?? jesli tak to ma 32mm Obrazek
A klapka od powietrza nie jest zablokowana;]
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:18 przez kukidress, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 24, 2010 15:26

Mikser jest do d....Nier dośc że mały to ma jakąś idiotyczną poprzeczkę ktora jeszcze zdławia silnik. Nie wiem czy w obwodzie tego miksera masz szczelinki czy otworki, najlepiej jakby były otworki, wówczas wywal tą poprzeczkę, mikser daj tokarzowi niech roztoczy na 36mm zachowując krzywizny jakie są albo sam to zrób pilnikiem i papierem ściernym. Być może trzeba będzie podregulowac po tym zabiegu instalację LPG ale moc na obu paliwach powróci, spalanie LPG spadnie o litr do dwóch i będziesz szczęśliwy.
Od razu piszę : nie dostaniesz miksera o średnicy 36, dostaniesz najwyżej 34 mm (nazywa się L-jetronic). Możesz taki kupić (ok 50 zeta) ale radze i tak go roztoczyć na 36 mm, ja mam na 36.5 nawet i jest super.
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:27 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kukidress
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 14:24
Lokalizacja: Połupin k. Zielonej Góry
Kontakt:

Post autor: kukidress » śr lut 24, 2010 15:45

Widzialem ze są otworki;] co masz na mysli pisząc "z zachowaniem krzywizn" ?? Nie rozumiem o jakie krzywizny chodzi ;P



Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » śr lut 24, 2010 17:12

...ja tylko dodam dwa zdania apropos bialej mazi. Jest to parafina i jak wyzej koledzy napisali wytraca sie z oleju przy temp ponizej zera. mam u siebie dobry olej i tez sie wytraca. Jest to efekt niedogrzaego silnika/krotkich dystansow pokonywanych. Maz powinna zniknac jak tylko zrobi sie ceplej i silnik szybciej bedzie sie rozgrzewal...


powodzenia



Awatar użytkownika
kukidress
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 14:24
Lokalizacja: Połupin k. Zielonej Góry
Kontakt:

Post autor: kukidress » śr lut 24, 2010 17:37

ObrazekWedług zaleceń wziąłem sie za ten mixer na początek wywaliłem ta poprzeczkę ale po jej zdemontowaniu zostały dziury gdyż była zamocowana na wkręty. Zmontowałem wszystko wyjechałem i wtedy katastrofa ;/ wogule nei ma mocy na gazie i lekko poszarpuje jak prubuje przyspieszyc. Na beznzynie idzie tak jak wczesniej. Czy to wina tych dziur??
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 17:39 przez kukidress, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 388 gości