Szarpanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Szarpanie

Post autor: Piotrus! » śr lut 24, 2010 03:51

Dziwny objaw szarpania.
Jest on jak jade (obojetnie na jakim biegu) i DELIKATNIE albo nawet staram sie utrzymac predkosc, wystepuja szarpania. Tak jakby chcialo auto jechac a po sec go cos przytrzymuje. Nie sa to wielkie szarpania ale sa dosc odczowalne. Co najlepsze owe szarpania sa tylk oi wylacznie w granicach 1-2.2 tys obr.

Czego to moze byc wina?
Normlane to jest, bo chyba nie za bardzo ;/



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr lut 24, 2010 07:18

Hejka.

Na początek wymień przewody WN i świece. Na 95% pomoże, jeśli to silnik zasilany benzyną...

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 07:20 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » śr lut 24, 2010 15:39

PAPAYOS pisze:Hejka.

Na początek wymień przewody WN i świece. Na 95% pomoże, jeśli to silnik zasilany benzyną...

Pozdrawiam
PAPAYOS
a no jest bo to silnik AGU 1.8T :)

Mniejmy nadzieje ze to tego wina ;)
Zrobie to na dniach :)
Jakies inne propozycje sa? ;>
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:39 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



arturro44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 17:18
Lokalizacja: tarnowskie góry

Post autor: arturro44 » śr lut 24, 2010 16:13

ten silnik powinien pracowac na wyzszych obrotach ale zgadzam sie z kolega sprawdz swiece i przewody



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr lut 24, 2010 16:37

W agu to często moduł wzmacniający leciał


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » śr lut 24, 2010 17:17

arturro44 pisze:ten silnik powinien pracowac na wyzszych obrotach ale zgadzam sie z kolega sprawdz swiece i przewody
nieraz sie nie da jechac na "wyzszych obrotach" :otepienie:
Jacek75 pisze:W agu to często moduł wzmacniający leciał
drogie takie cos jest? ;>
jakos sprawdzic to sie da? ;>



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw lut 25, 2010 19:13



TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Tuthmozis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 02, 2008 17:04
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Tuthmozis » ndz lut 28, 2010 00:51

A w AZD gdzie taki moduł znaleźć? Bo objawy zupełnie bliźniacze...



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » ndz lut 28, 2010 12:07

nie ma takiego modułu, masz 4 cewki na kazdej swiecy i wystarczy ze jedna daje d... w pewnym zakresie obrotów, vagiem w czasie jazdy mozna wyłapac która, pisałem już kiedyś o tym.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 212 gości