5,5tyś

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

5,5tyś

Post autor: finek » wt lut 23, 2010 22:19

Panowie mam taki problem. Miłem wcześniej śilnik AGG ale padł włożyłem terz 2E i robi mi odcięcie przy 5,5tyś obr


SPRZEDAM GRATY DO MK2.
MÓJ VENCIAK
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107293

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt lut 23, 2010 22:23

rozumiem że przełożyłeś wszystko z 2E łącznie ze sterownikiem itd. Diagnoza VAGiem była??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: finek » wt lut 23, 2010 22:29

Chodzi o to że kom został ten sam a nadodatek był podkręcony


SPRZEDAM GRATY DO MK2.
MÓJ VENCIAK
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107293

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt lut 23, 2010 22:32

filtr paliwa był wymieniony?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt lut 23, 2010 22:34

ale przecież AGG i 2E to zupełnie inne silniki i zupełnie inne sterowniki... AGG to Simos a 2E digifant...więc dziwię się, że to w ogóle ruszyło... ale niech się wypowiedzą inni


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: finek » wt lut 23, 2010 22:37

Niewiem czy filtr paliwa był, ale jeśli nie to jaki mam kupić. Masz racje kolego ale mechanicy tak mi to zrobili ze zamontowali czujnik połozenia wału w tym miejscu co był w AGG


SPRZEDAM GRATY DO MK2.
MÓJ VENCIAK
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107293

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt lut 23, 2010 22:46

gdyby to był silnik przeszczepiony razem z wiązką kompem itd wszytko jak książka pisze to duże prawdopodobieństwo, że hall szwankuje albo źle ustawiony zapłon a u Ciebie to nie mam pojęcia co to może być...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: finek » wt lut 23, 2010 22:50

Nio własnie tamten śilnik to ciągnoł do końca i był bardzo zrywny a ten jest zrywny ale do 5,5 tys dalej odciecie


SPRZEDAM GRATY DO MK2.
MÓJ VENCIAK
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107293

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 23, 2010 23:11

finek, niewiele wynika z twojego opisu, sam silnik przełożonu czy z osprzętem czy jak, przecież 2E ma zupełnie inny osprzęt jak AGG, kompletnie inny wtrysk niema mozliwości przełożenia silnika z osprzętem bez zmiany sterownika silnika. Więc napisz więcej albo się dowiedz bo sam chyba tego nie robiłeś


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: finek » śr lut 24, 2010 06:15

Wienc tak kolego jednak jest taka możliwość przełożenia śilnika. Wszystko zostało po AGG został tylko włożony sam goły Śilnik. Z początku były problemy z odpalaniem ale zamontowali mi te kułko co odczytuje z niego czujnik położenia wału i zapalił odrazu po ustawieniu tego. Wtrysk też został ten sam.


SPRZEDAM GRATY DO MK2.
MÓJ VENCIAK
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107293

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 405 gości