Zestaw naprawczy mechanizmu zmiany biegów jetta 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Zestaw naprawczy mechanizmu zmiany biegów jetta 1.8

Post autor: esio10 » pn lut 22, 2010 22:50

Witam Panow , ostatnimi czasy cos mi ciezko biegi wchodza czasami - poczytalem na forum i diagnoza ze luzy na tych ciegnach i drązkach juz i sie wyrobiła ta pomaranoczowa tulejka drazka zmiany biegow , zakupilem dzis w sklepie taki zestaw :

www.ekatalog.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL

mozecie mi Panowie powiedziec gdyz z tego zestawu to tylko wiem gdzie ta pomaranczowa tulejka powinna sie znajdowac - a co z resztą - bo nie wiem gdzie te podkladeczki powciskac ( wymienic) by chociaz do tego zestawu mogli dac jakas instrukcje :P
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 22:51 przez esio10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn lut 22, 2010 23:14

jak bedziesz uważnie patrzył co rozbierasz to na bank nie będziesz miał trudności to złożyć :) reszta na pw


macpat1

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 22, 2010 23:40

esio10, jak kolega pisze, nic trudnego, tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada

[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 10:42 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252116


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn lut 22, 2010 23:59

Paweł Marek pisze:tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
Dokładnie tak. U mnie właśnie ta kulka była rozwalona


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » wt lut 23, 2010 22:23

kwadrat pisze:
Paweł Marek pisze:tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
Dokładnie tak. U mnie właśnie ta kulka była rozwalona
czytalem archiwum i czytalem o tej kulce- u mnie jest ona w nienajgorszym stanie i z tego co wyczytalem to ona jak jest wypracowana czyli czesciowy jej brak to tylko drazek w kabinie ma za duze luzy wzdluzne w sensie do przodu i do tylu , a u mnie problem w tym ze ta plasticowa pomaranczowa tulejka sie wypracowala i jak recznie nia poruszam po otwarciu maski to widze ze drazek ktory idzie z dzwigni az do mechanizmu przy skrzyni sporo lata na boki stad tez problem czasem jest w biciem 1go biegu i trzeba troche dzwignia w kabinie że tak powiem szukac 1go biegu . 3-4-5 wchodzi gladko i przyjemnie - zalozylem nawet odwazniej na ten jeden z pretow co ma podobne zastosowanie juz w MK3



Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: serafin74 » czw lut 25, 2010 02:08

Witam.Podepne sie pod temacik.Mianowicie ja mam problem z drazkiem w kabinie od zmiany biegów i lata mi na boki bardzo na luzie i jak chce wbic 1 to musze ja lekko unosic do goru zeby mi wsteczny nie wszedł bo jak nie uniose to wchodzi wsteczny.Jesli ktos moze mi pomóc co jest do wymiany to bede bardzo wdzieczny.Mechanik mi powiedział ze jakies jabłko jest do wymiany i ze to ciezko sie wymienia wiec lepiej kupic całosc.Prosze o pomoc


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » czw lut 25, 2010 03:00

serafin74 pisze:Witam.Podepne sie pod temacik.Mianowicie ja mam problem z drazkiem w kabinie od zmiany biegów i lata mi na boki bardzo na luzie i jak chce wbic 1 to musze ja lekko unosic do goru zeby mi wsteczny nie wszedł bo jak nie uniose to wchodzi wsteczny.Jesli ktos moze mi pomóc co jest do wymiany to bede bardzo wdzieczny.Mechanik mi powiedział ze jakies jabłko jest do wymiany i ze to ciezko sie wymienia wiec lepiej kupic całosc.Prosze o pomoc
Obrazek

dodatkowo kup caly zestaw naprawczy- kpl tulejek

Obrazek

poniżej masz tematy odnośnie tego mechanizmu, j tego jeszcze nie robilem wiec nie wiem ocb. z mojej strony to na tyle

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 6f#3747178

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235785
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 11:53 przez damian_piaski, łącznie zmieniany 2 razy.


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: serafin74 » czw lut 25, 2010 04:25

dzieki damian.Tylko jak bys móg jeszcze mi napisac jak sie nazywa ta czesc i moze masz jakis schemacik lub opis jak sie do tego dobrac to bede wdzieczny


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości