Zestaw naprawczy mechanizmu zmiany biegów jetta 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zestaw naprawczy mechanizmu zmiany biegów jetta 1.8
Witam Panow , ostatnimi czasy cos mi ciezko biegi wchodza czasami - poczytalem na forum i diagnoza ze luzy na tych ciegnach i drązkach juz i sie wyrobiła ta pomaranoczowa tulejka drazka zmiany biegow , zakupilem dzis w sklepie taki zestaw :
www.ekatalog.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
mozecie mi Panowie powiedziec gdyz z tego zestawu to tylko wiem gdzie ta pomaranczowa tulejka powinna sie znajdowac - a co z resztą - bo nie wiem gdzie te podkladeczki powciskac ( wymienic) by chociaz do tego zestawu mogli dac jakas instrukcje
www.ekatalog.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
mozecie mi Panowie powiedziec gdyz z tego zestawu to tylko wiem gdzie ta pomaranczowa tulejka powinna sie znajdowac - a co z resztą - bo nie wiem gdzie te podkladeczki powciskac ( wymienic) by chociaz do tego zestawu mogli dac jakas instrukcje
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 22:51 przez esio10, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
esio10, jak kolega pisze, nic trudnego, tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 10:42 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252116
[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 10:42 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252116
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Dokładnie tak. U mnie właśnie ta kulka była rozwalonaPaweł Marek pisze:tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
czytalem archiwum i czytalem o tej kulce- u mnie jest ona w nienajgorszym stanie i z tego co wyczytalem to ona jak jest wypracowana czyli czesciowy jej brak to tylko drazek w kabinie ma za duze luzy wzdluzne w sensie do przodu i do tylu , a u mnie problem w tym ze ta plasticowa pomaranczowa tulejka sie wypracowala i jak recznie nia poruszam po otwarciu maski to widze ze drazek ktory idzie z dzwigni az do mechanizmu przy skrzyni sporo lata na boki stad tez problem czasem jest w biciem 1go biegu i trzeba troche dzwignia w kabinie że tak powiem szukac 1go biegu . 3-4-5 wchodzi gladko i przyjemnie - zalozylem nawet odwazniej na ten jeden z pretow co ma podobne zastosowanie juz w MK3kwadrat pisze:Dokładnie tak. U mnie właśnie ta kulka była rozwalonaPaweł Marek pisze:tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
Witam.Podepne sie pod temacik.Mianowicie ja mam problem z drazkiem w kabinie od zmiany biegów i lata mi na boki bardzo na luzie i jak chce wbic 1 to musze ja lekko unosic do goru zeby mi wsteczny nie wszedł bo jak nie uniose to wchodzi wsteczny.Jesli ktos moze mi pomóc co jest do wymiany to bede bardzo wdzieczny.Mechanik mi powiedział ze jakies jabłko jest do wymiany i ze to ciezko sie wymienia wiec lepiej kupic całosc.Prosze o pomoc
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
serafin74 pisze:Witam.Podepne sie pod temacik.Mianowicie ja mam problem z drazkiem w kabinie od zmiany biegów i lata mi na boki bardzo na luzie i jak chce wbic 1 to musze ja lekko unosic do goru zeby mi wsteczny nie wszedł bo jak nie uniose to wchodzi wsteczny.Jesli ktos moze mi pomóc co jest do wymiany to bede bardzo wdzieczny.Mechanik mi powiedział ze jakies jabłko jest do wymiany i ze to ciezko sie wymienia wiec lepiej kupic całosc.Prosze o pomoc
dodatkowo kup caly zestaw naprawczy- kpl tulejek
poniżej masz tematy odnośnie tego mechanizmu, j tego jeszcze nie robilem wiec nie wiem ocb. z mojej strony to na tyle
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 6f#3747178
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235785
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 11:53 przez damian_piaski, łącznie zmieniany 2 razy.
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości