CENTRALNY ??? CENTRALKA ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mysza.paula
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 20:28
- Lokalizacja: Łódź
CENTRALNY ??? CENTRALKA ???
Problem pojawił się jak zaczął topnieć ten już nie białe a czarne od brudu, śnieg.
Jestem kobietą, i która od 4 latek śmiga MK3 1.9 TDI. Umiem sobie poradzić w różnych sytuacjach lecz ta opisana poniżej jest dla mnie czymś dziwnym i dotąd się z tym nie spotkałam.
Gdy chciałam zamknąć drzwi z pilota centralny nie reagował...
W pojeździe gdy chciałam zamknąć drzwi tym rygielkiem przy szybie, który zawsze reagował i zamykał drzwi nic się nie działo.
Dodatkowo zauważyła iż po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki zegar niczego nie wyświetla a po ponownym włożeniu go do stacyjki się zeruje tzn ten TRIP i godzina.
Dodatkowo nie ma oświetlenia w pojeździe.
Czym to może być spowodowane?
Może rozwiązanie problemu jest banalne?
Lecz chciała bym uniknąć wizyty u elektryka
Znajomi powiedzieli że może być to spowodowane zamoknięciem zawilgoceniem styków.
Auto garażowane w garażu grzejnik i temperatura ok 18 stopni.
Stał tak 48 h przy otwartej masce - nie pomogło...
POMOCY !!!
Jestem kobietą, i która od 4 latek śmiga MK3 1.9 TDI. Umiem sobie poradzić w różnych sytuacjach lecz ta opisana poniżej jest dla mnie czymś dziwnym i dotąd się z tym nie spotkałam.
Gdy chciałam zamknąć drzwi z pilota centralny nie reagował...
W pojeździe gdy chciałam zamknąć drzwi tym rygielkiem przy szybie, który zawsze reagował i zamykał drzwi nic się nie działo.
Dodatkowo zauważyła iż po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki zegar niczego nie wyświetla a po ponownym włożeniu go do stacyjki się zeruje tzn ten TRIP i godzina.
Dodatkowo nie ma oświetlenia w pojeździe.
Czym to może być spowodowane?
Może rozwiązanie problemu jest banalne?
Lecz chciała bym uniknąć wizyty u elektryka
Znajomi powiedzieli że może być to spowodowane zamoknięciem zawilgoceniem styków.
Auto garażowane w garażu grzejnik i temperatura ok 18 stopni.
Stał tak 48 h przy otwartej masce - nie pomogło...
POMOCY !!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
- Lokalizacja: Suwałki
- mysza.paula
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 20:28
- Lokalizacja: Łódź
-
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
- Lokalizacja: Suwałki
mozliwe że to bedzię elektryka zamoczona jeśli razem oświetlenie poszło, wiesz gdzie sa bezpieczniki? powyciągaj każdy z osobna i zobacz czy nie ma pękniętej blaszki,ale radził bym zobaczyć na necie gdzies spisu od czego z osobna jest kazdy bezpiecznik.. bym pomógł aler nie mam czasu juz muszę uciekać powodzenia
;)
Co do licznika to temat przerabiany na forum, tylko szukac sie nie chce.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#835663
Przeczytaj ten temat. Powinno to rozwiazac problem licznika i centralnego, bo jest na tym samym bezpieczniku nr 21. Zapalniczka zapewne tez Ci nie dziala.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#835663
Przeczytaj ten temat. Powinno to rozwiazac problem licznika i centralnego, bo jest na tym samym bezpieczniku nr 21. Zapalniczka zapewne tez Ci nie dziala.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 21:19 przez Bednarus, łącznie zmieniany 3 razy.
- mysza.paula
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 20:28
- Lokalizacja: Łódź
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a silnik odpala normalnie?? nic się poza tym nie dzieje??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- mysza.paula
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 20:28
- Lokalizacja: Łódź
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
to pozostają Ci nieszczęsne bezpieczniki...nr 21 chyba jest za to odpowiedzialny
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- mysza.paula
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 20:28
- Lokalizacja: Łódź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości