Witam.Jacek75 pisze:moze to regulator ciśnienia nie działa?pegasus_sis pisze:Następnie odkrył, że wtryskiwacze leją na wprost. Najprawdopodobniej przez to silnik zalewany jest paliwem
Przyłącze sie do tematu, bo miesiąc walczyłem z moim b. podobnym przypadkiem.
Na nic wymiany kopułek , świec, czujnika temperatury, kabli, cewki, czyszczenie przepustnicy. Dziś pojechałem do mechanika (spec. Śkoda).
Okazało się że regulator ciśnienia paliwa (firmy WEBER) przepuszczał paliwo do kolektora ssącego przez ten czarny weżyk. VAG nic nie pokazywał bo to część nie elektroniczna, a silnikiem trzęsło, i po 15min. ciężko zapalał. Prosta wymiana regulatora (http://www.allegro.pl/item734838801_zaw ... _seat.html)
i autko pieknie odpala i nie trzęsie na wolnych. Bardzo łatwo go sprawdzić, wystarczy ściągnąć z nie go węzyk i przytkać wężyk palcem. Umnie z krućca regularora kapałło paliwo (pęknięta membrama). Mechanik powiedział że taki przypadek ma średnio co trzy miesiące.
PS. wtryski w AEE leją na wprost. Wyciągałem listwe, kręciłem rozrusznikiem (odłączona cewka zapłonowa) i leją sekwencyjnie na wprost na dł. ok 30cm. I tak jest dobrze.