Napinacz paska wielorowkowego w ATD.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pewnie dlatego taki tani bo sam napinacz (ta rolka) a ja wymieniałem cały
Toledziak
Da rade bez kanału ale pierwszy raz to robiłem i wolałem widzieć czy pasek ładnie naszedł:)
A mam teraz takie pytanie zauważyłem że wymieniony napinacz przy zimnym silniku drga i od czasu do czasu podskakuje lekko, czy to normalne? sprzęgiełko na alternatorze sprawdzałem i kręciło w jedną stronę wirnikiem a w druga jak zablokowałem lekko wirnik to się kręciło samo.
Toledziak
Da rade bez kanału ale pierwszy raz to robiłem i wolałem widzieć czy pasek ładnie naszedł:)
A mam teraz takie pytanie zauważyłem że wymieniony napinacz przy zimnym silniku drga i od czasu do czasu podskakuje lekko, czy to normalne? sprzęgiełko na alternatorze sprawdzałem i kręciło w jedną stronę wirnikiem a w druga jak zablokowałem lekko wirnik to się kręciło samo.
Może ktoś przerabiał napinacz w silniku AHF. Mechanik stwierdził że napinacz hydrauliczny paska wielorowkowego i sprzęgiełko alternatora są do wymiany. Trochę inaczej to wygląda u mnie niż na zdjęciu. Potwierdził, że jak sprzęgiełko poleci to napinacz szlak trafia raz dwa. Powiedział jednak że sam napinacz to około 300PLN więc trochę mi się nie uśmiecha a wymiana kosztowo bo pewnie z 600 zapłace. Nie wiem niestety jaki numer tego napinacza hydraulicznego i sprzęgiełka alternatora siedzi w silniku AHF, może sam bym kupił graty? Pomoże ktoś w znalezienu odpowiedniego modelu? Pozdro
[ Dodano: 25 Lut 2010 15:11 ]
Niedoceniłem moich mechaników, za sam napinacz krzykęli mi 490PLN, moze jednak ktoś pomoże ustalić jaki jest numer tej części w moim modelu?
[ Dodano: 25 Lut 2010 15:11 ]
Niedoceniłem moich mechaników, za sam napinacz krzykęli mi 490PLN, moze jednak ktoś pomoże ustalić jaki jest numer tej części w moim modelu?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 13:26 przez subt, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 248 gości