[MK3 2E] Nierówna praca silnika, gasnie.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie. Szykować 3 stóweczki na sprawny albo użyć złotych rączek. Zwykle po strzale lpg klapka się wygina i ociera o ścianki. Idzie to naprawić. Ja naprawiałem, jakiś opis ktoś również kiedyś dał na forum, ale najpierw sprawdź.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam ja tez mam problem z nierowna praca silnika ale tylko i wylacznie na calkowice zimnym silniku i na benzynie(zaraz po odpaleniu silnika jest ok ale po jakis 5sekundach zaczyna sie problem, natomiast na gazie wszystko ok) .... golf 3 2.0 gti 1993 rok
po jakis 3-5minutach jest juz wszystko ok.... sprawdzielm juz doslowanie wszystko oprocz samych wtryskiwaczy ... nawet kompa podmienilem....
ktos tu napisal aby odpiac przepustnice i opisac jak sie wtedy zachowuje wiec tak:
po odpieciu przepsutnicy obroty na luzie sie stabilizuja i chodzi silnik równiutko ale jak mu dodam gazu i przytrzymam na jakiejs warstosci to trzepie silnikiem tak jak z podpieta przepustnica .... ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ??:D
po jakis 3-5minutach jest juz wszystko ok.... sprawdzielm juz doslowanie wszystko oprocz samych wtryskiwaczy ... nawet kompa podmienilem....
ktos tu napisal aby odpiac przepustnice i opisac jak sie wtedy zachowuje wiec tak:
po odpieciu przepsutnicy obroty na luzie sie stabilizuja i chodzi silnik równiutko ale jak mu dodam gazu i przytrzymam na jakiejs warstosci to trzepie silnikiem tak jak z podpieta przepustnica .... ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ??:D
VW power :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sprawdziłeś zapewne czujnik temperatury płynu ale sprawdź też czujnik temperatury powietrza w przepływce, normy te same, piny 1 i 4. Po rozgrzaniu na benie jeśli chodzi ładnie równiutko to wtryskiwacze odpadają.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
hmm tez sprawdzalem i jest ok .... no wlasnie po rozgrzaniu chodzi jak igielka tylko na samym poczatku cos tak trzepie tym silnikiem i nie wiem dlaczego :/ i tak mocno w spalinach czuc benzyne .... potem jest juz ok ....
[ Dodano: 09 Lut 2010 00:53 ]
i jeszcze cewki tylko nie podmienialem... moze to byc tez jej wina ??
[ Dodano: 09 Lut 2010 00:53 ]
i jeszcze cewki tylko nie podmienialem... moze to byc tez jej wina ??
VW power :)
Jednak uszczelnienie calego dolotu domowym sposobem kupa dało za przeproszeniem Wywaliło mi następujące błędy:
Przepływomierz powietrza Przerwa/zwarcie masy
Potencjometr Przepustnicy
Czujnik spalania stukowego 1 błędny.
Ogólnie stawiam na nieszczelność tych rurek po wymianie jade pod kompa podpiac i zobacze A co to TPS'a to wymienialem wczesniej ale nie skasowalem bledu po wymianie takze pokazalo go
Przepływomierz powietrza Przerwa/zwarcie masy
Potencjometr Przepustnicy
Czujnik spalania stukowego 1 błędny.
Ogólnie stawiam na nieszczelność tych rurek po wymianie jade pod kompa podpiac i zobacze A co to TPS'a to wymienialem wczesniej ale nie skasowalem bledu po wymianie takze pokazalo go
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak przepływomierz wypinałeś na włączonym zapłonie też zostanie błąd. Więc jak podłączysz VAG wykasuj wszystkie błędy i pojeździj troche i ponownie podłącz.
Gdyby powtarzało się tak duzo błędów to trzeba by posprawdzac połączenia masowe - wtyk ECU, okrągły wtyk przy silniku, połaczenia masowe koło skrzynki.
Gdyby powtarzało się tak duzo błędów to trzeba by posprawdzac połączenia masowe - wtyk ECU, okrągły wtyk przy silniku, połaczenia masowe koło skrzynki.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No właśnie zamówiłem sobie te rurki odpowietrzające. Tylko że znalazłem tylko te 2 krótkie :/ Nie mogłem znaleźć jednoczęściowej gumowej tej od passata (gdzieś na forum pisaliście że lepiej te kupić). No i zaczne od tego. A jeszcze powiedzcie mi jak sie nazywa ta pokrywa do której te w właśnie gumowe wężyki idą ?? Bo musze uszczelke do niej kupić bo świszczy z niej jak diabli. A nawet nie wiem jak to sie nazywa W książce serwisowej szukałem i nie mogłem znaleźć. Ogólnie chodzi mi o taką małą gumową uszczelke Jakby ktoś wiedział jak to sie zwie będe wdzięczny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], lukasz0320, Majestic-12 [Bot] i 445 gości