1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » ndz lut 21, 2010 18:25

Warto kupic sonde lambda firmy NGK nowa za 300?



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz lut 21, 2010 18:40

butka pisze:Witam.Potrzebuje pomocy mam golfa 4 16 sr.od jakigoś czasu pali mi się lampka od oleju.Wymieniłem olej, filtr i nic.Zmieniłem czujnik poziomu oleju i dalej się pali i powiadamia że niski poziom oleju.A ja nie wiem o co chodzi.
Zobacz w misce olejowej, tam znajduje się czujnik poziomu oleju.
ManieKK pisze:Warto kupic sonde lambda firmy NGK nowa za 300?
Za tą cenę masz już Bosch'a taką jak montowali oryginalnie, więc po co eksperymentować :bigok:



butka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 13:20
Lokalizacja: Ełk

Post autor: butka » ndz lut 21, 2010 18:56

czujnik poziomu wymieniłem i nic.a czy czujnik ciśnienia ma z tym coś wspólnego ?



Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » ndz lut 21, 2010 18:58

W misce olejowej niema rzadnego czujnika. Mój golf jest z 12.97r pierwszy wypust 4. Czujnik w misce pojawił się po 2000r.
Szukam tego czujnika ponieważ gdy przekręcę kluczyk bez odpalania silnika po chwili kontrolka oleju gasnie pomimo, że silnik nie jest odpalony. Przeszukałem już całą komorę silnika i nie znalazłem nigdzie czujnika odpowiedzialnego za niskie ciśnienie oleju.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz lut 21, 2010 19:01

A jaka kontrolka CI świeci? Masz czujnik poziomu oleju w misce olejowej, widać od spodu jak zajrzysz pod auto, u mnie nie było oryginalnie.
Golonko vw4 pisze:Szukam tego czujnika ponieważ gdy przekręcę kluczyk bez odpalania silnika po chwili kontrolka oleju gasnie pomimo, że silnik nie jest odpalony.
Tak ma być. Zacznie piszczeć dopiero po odpaleniu jakby coś nie tak było.



Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » ndz lut 21, 2010 19:27

W misce olejowej nie było fabrycznie tego czujnika. Zastanawia mnie to dlaczego gdy silnik jest zgaszony gaśnie sama kontrolka od smarowania. Napiszcie gdzie znajduje się czujnik informujący o zaniskim ciśnieniu w układzie smarowania.



ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » ndz lut 21, 2010 21:02

Jazz_Blue, No u mnie w miescie chca za bosha 420zl:/ Wiem ze najlepsza jest orginalna ale i drozsza



butka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 13:20
Lokalizacja: Ełk

Post autor: butka » pn lut 22, 2010 12:46

lampka od oleju pali mi się na żółto.po odpaleniu piszczy przez moment i zgłasza niski poziom oleju.czujnik jest nowy ale słyszałem że czujnik ciśnienia może być trafiony.czy ktoś z was miał taki problem.POMOCY



ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » wt lut 23, 2010 18:50

Witam ponownie. Mam maly problem. Przy wykonywaniu manewrow kierownica (np. lekki skret w celu ominiecia innego auta, i np. na nierownej drodze) slychac takie jakby smazenie w okolicy kierownicy. Jak by zwarcie sie robilo jakies. Rozkrecalem plastiki i wszystko dobrze, wszystko sie trzyma i nic innego nie widac. Czasem czuc spalenizne;/ Nie mam pojecia co to. Mechanik patrzyl i powiedzial tez ze wszystko ok. Nie wiem co z tym zrobic. Mial ktos podobny przypadek?



wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » wt lut 23, 2010 20:24

Hej. Wyjąłem dzisiaj bagnet i było na nim sporo białego budyniu. Korek od wlewu oleju jest czysty. Płynu chłodzącego mi nie ubywa, lecz ostatnio zauważyłem że oleju na bagnecie jest ponad miarkę. Dodam jeszcze że autko często mam nie dogrzane ok 3 km do pracy. Lecz nawet jak jadę dalej to temperature pokazuję mi 60-80 stopni i dopiero na światłach czy w korku czasem dojdzie do 90 ( tylko jak jest naprawdę ciepło) Doradzcie mi co to może być>????



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr lut 24, 2010 09:25

wiewioreqezg pisze:Płynu chłodzącego mi nie ubywa
w zbiorniczku też jest czysty?
ewentualnie olej paliwem nie śmierdzi?
najlepiej przejedź większy odcinek, aby auto zagrzać i wtedy sprawdź czy masz dalej zasyfione(najlepiej przed przeczyść korek,bagnet)


Obrazek

marikak97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lut 10, 2010 13:21
Lokalizacja: okolice 100licy

Post autor: marikak97 » śr lut 24, 2010 10:10

wiewioreqezg pisze:Hej. Wyjąłem dzisiaj bagnet i było na nim sporo białego budyniu. Korek od wlewu oleju jest czysty. Płynu chłodzącego mi nie ubywa, lecz ostatnio zauważyłem że oleju na bagnecie jest ponad miarkę. Dodam jeszcze że autko często mam nie dogrzane ok 3 km do pracy. Lecz nawet jak jadę dalej to temperature pokazuję mi 60-80 stopni i dopiero na światłach czy w korku czasem dojdzie do 90 ( tylko jak jest naprawdę ciepło) Doradzcie mi co to może być>????
po 1 wymien termostat na nowy ,to sa wlasnie objawy nie dogrzania silnika ...



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lut 24, 2010 18:44

Panowie mam pytanko czy przedmuchy mogą mieć coś wspólnego z niedziałającym ogrzewaniem?? :chytry:


dodam ze cały układ jest drożny

???
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 18:08 przez wav, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » śr lut 24, 2010 23:40

Tak tak juz zakupiłem termostat i jutro na kanał i wymieniamy :D

[ Dodano: 25 Lut 2010 06:46 ]
Zakupiłem dziś termostat :D i jutro wjeżdzam na kanał i wymieniamy ... wogóle to obaczyłem dzisiaj że ta cienka rurka harmonijka która odchdzi od odmy do silnika jest wygieta i pęknięta od góry czyli kolejna rzecz która mogła takie stany powodować. tylko babka w sklepie powiedziała że z odmą to nie taka prosta sprawa bo trzeba znać jej symbol ( numer ) patrzyłem tam na niej ale nigdzie nie zauważyłem. Może ktoś wie????



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 195 gości