1.8 8v gti jetronic JH pali ciężko i przerywa pomocy !!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szladziu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 23:02
Lokalizacja: Strzelce Op
Kontakt:

1.8 8v gti jetronic JH pali ciężko i przerywa pomocy !!!!

Post autor: szladziu » ndz lut 21, 2010 12:10

witam mam scirocco i mam mały problem silnik długo odpala i np. jade sobie na 2 biegu i dodam gazu do dechy idzie jak przecinak, ale jak zmienię bieg na wyższy to zaczyna przerywac muszę puścic gaz na parę sekund i wtedy jedzie już normalnie. Czasami gaśnie i czasami przy 4-5 tyś obr zaczyna tak jakby duśic się ... proszę o pomoc bo już wszystko posprawdzałem a tym nie da się jezdzic ;)
pozdrawiam



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Re: 1.8 8v gti jetronic JH pali ciężko i przerywa pomocy !!!

Post autor: esio10 » ndz lut 21, 2010 13:12

... proszę o pomoc bo już wszystko posprawdzałem a tym nie da się jezdzic

to moze napisz co ześ juz posprawdzał pisząc zes wszytsko posprawdzał

proponuje poczytac troche, głowa od tego nie zaboli - a jest wszytsko fajnie i rozumowo napisane , przypuszczam ze jak piszesz masz wtysk mechaniczny
www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz lut 21, 2010 13:37

Pomusl w przyszlosci o osprzecie digifant z mk2 PF lub PB i nie bedziesz mial problemow



szladziu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 23:02
Lokalizacja: Strzelce Op
Kontakt:

Post autor: szladziu » ndz lut 21, 2010 14:27

już czytałem;P posprawdzałem wtrysk rozruchowy leci mgiełka i jest ok hmm jak odłącze kostkę od tego regulatora termicznego na odpalonym silniku to ma sie coś dziac??? nie wiem gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza mam nowe świece nowe kable dzisiaj to nawet przy wolnej jeździe do 1500obr tez przerywał czasami jak odpalę go na postoju i przegazuje chodzi jak ta lala ale jak dostanie obciążenie to zaczyna wariowac



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz lut 21, 2010 18:30

sprawdź szczelność dolotu, sprawdź czy klapa przepływomierza rusza się lekko i luźno, ciśnienie paliwa do wglądu...

[ Dodano: 21-02-10, 17:31 ]
aha no i jeszcze układ WN... cewka, aparat zapłonowy z palcem i hallem, moduł pod szybą...


vwlifestyle.pl
Obrazek

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz lut 21, 2010 20:13

szladziu pisze:już czytałem;P posprawdzałem wtrysk rozruchowy leci mgiełka i jest ok hmm jak odłącze kostkę od tego regulatora termicznego na odpalonym silniku to ma sie coś dziac??? nie wiem gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza mam nowe świece nowe kable dzisiaj to nawet przy wolnej jeździe do 1500obr tez przerywał czasami jak odpalę go na postoju i przegazuje chodzi jak ta lala ale jak dostanie obciążenie to zaczyna wariowac
jakbys poczytal to bys znalazl zawor dodatkowego powietrza- on jest przykrecony na wysokosci kolektora ssacego i wygladac powinnien podobnie jak wlasnie w lekturce która ci zapodałem- do niego idzie kostka 12V i grzeje bimetal który jest w srodku w tym zaworze (silniku krokowym) i jest tam w srodku takie okienko na skutek podawania napiecia bimetal sie grzeje i zamyka dodatkowe powietrze ( ale zawor dodatkowego powietrza ze nie ma napiecia podawanego lub ze nie dziala objawia sie tym ze gdy odpalisz silnik zimny bynajmniej w moim przypadku bylo tak ze obroty wynosily z 1000 a gdy sie silnik zagrzał mialy 1800 -2000 ) a zobacz czy jak odepniesz zasilanie z wtryskiwacza rozruchowego ( przyłoż) tymczasowo do zasilania czyli tej kostki jakies probnik czyli zaroweczka - czy ona na zimnym calkowicie zimnym silniku swieci sie tylko podczas krecenia rozrusznikiem czy tez po odpaleniu silnika nadal sie swieci- gdyz moze podczas pracy silnika caly czas ci wtryskiwacz rozruchowy podaje napiecie na niego i dostaje za duzo paliwa -a wtryskiwacz rozruchowy jak sama nazwa mowi sluzy tylko do uruchamiania zimnego silnika - gdyz czujnik od ktorego pochodzi napiecie na ten wtryskiwacz nazywa sie wylacznik termoczasowy- czyli powyzej 30stopni cieczy chlodzącej nastepuje rozwarcie wtykow w czujniku i nie podaje napiecia podczas odpalania silnika czesciowo zagrzanego, no i co wazne napiecie na czujnik i wtryskiwacz dochodzi z rozrusznika czyli tylko podczas krecenia rozrusznikiem powinien dostawac napiecie wtryskiwacz ( jak cieply- to nie )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości