Czym się różni Mk3 1.8 75km od 18 90km????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 19:02
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
- Kontakt:
Czym się różni Mk3 1.8 75km od 18 90km????
Proszę o pomoc mam Golfika 3 Variant 1.8 75km i jest to stanowczo za mało, czy może mi ktoś powiedzieć jakie części w silniku i jego osprzecie musialbym wymienic aby wrzucic mu te 15km a moze i troche wiecej (słyszałem od jednego mechanik ze roznia sie tylko elektroniką od drugiego że pompą paliwa w co nie wierze a jeszcze inny mi powiedział że wałek rozrządu???? WIĘC JEŚLI WIESZ COŚ O TYM TO BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA PODANIE MI PRAWDZIWEGO POWODU!
POZDROWIENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POZDROWIENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MICHAŁ > Golf Mk3 Variant 1.8
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Wiec powiem tak kazdy z nich miał pewna nutke racji z tego wzgledu,ze konie mech. to nic innego jak nacisk w kg na denko tłoka i aby to zwiekszyc musimy podac wiecej paliwa(nie koniecznie zmiana pompy)co za tym idzie zwiekszyc minimalnie czas otwarcia zaworow dolotowych no i zmienic kat wyprzedzenia zapłony(zwiekszamy przez to cisnienie w komorze spalania i nacisk wywierany na denko tłoka jest wiekszy).Wiec wszystkie z czynnikow ktore zostały wymienione przez mechanikow sa słuszne lecz nie wszystkie trzeba zastosowac aby zwiekszyc ilosc KM.
Best Life is VW drive!!!! :satan:
Bylo juz miliony razy, eh [panna]
Cytuje kolege Kaczora:
"AAM ma inny wałek rozrządu , mniejszą średnice wydechu już na kolektorze , i inne denka tłoków, oraz oczywiscie inny sterownik. Wymiana całej góry z wydechem , nie ruszając tłoków daje pewne zauważalne efekty, z tym że do pełni szczęścia skrzynie w AAM i ABS montowane fabrycznie miały inne przełożenia"
Cytuje kolege Kaczora:
"AAM ma inny wałek rozrządu , mniejszą średnice wydechu już na kolektorze , i inne denka tłoków, oraz oczywiscie inny sterownik. Wymiana całej góry z wydechem , nie ruszając tłoków daje pewne zauważalne efekty, z tym że do pełni szczęścia skrzynie w AAM i ABS montowane fabrycznie miały inne przełożenia"
Re: Czym się różni Mk3 1.8 75km od 18 90km????
W jednym masz 75 koni a w drugim 90. Punkcik za wyczerpującą wypowiedź.mk3variant18 pisze:Czym się różni Mk3 1.8 75km od 18 90km????
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Witam. Tez mam golfa 1.8 75KM i juz sie tym interesowalem. Niestety jednak roznica polega nie tylko na module i walku rozrzadu lecz inny jest tez skok tloka wiec tylko w tym przypadku ratuje wymiana silnika. Jednak bylbym wdzieczny komus kto powiedzialby jak mozna poprawic w tym silniku jego osiagi. Chodzi mi o moment obrotowy i niechcialbym zbytnio ingerowac w mechanike silnika.
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
Serce mi sie kraje że sie zdecydowałem na AAM...
Niby się nie opłaca nic w nim robić...
Ale rzekomo jeśli coś to tylko wałek i kompa od ABS wsadzić...
Niby się nie opłaca nic w nim robić...
Ale rzekomo jeśli coś to tylko wałek i kompa od ABS wsadzić...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
Zgodnie z Danymi tech z instrukcji golf mk3 z 1993r. sprężanie AAM 9,0 ; ABS 10,0Krystek pisze:Jeżeli chodzi o stopień sprężania to sie nie zgodzie ten sam silnik 1,8 RP 90 ma sprężanie 9,0 AAM ma 9,5 75 KM a ABS 10 90KM jak to wytłumaczycie??
Sprawdziłem w katalogu InterCars... Inne tłoki... Stąd inny stopień kompresji. Do tego wałek, inne przełożenia w skrzynce, inny komp, i wąższy kolektor.. Więc tak jak pisał SToRM...
skoro próbujesz zabłysnąć wiedza to powiem ogólnie wszystkim kto wałkuje poraz enty ten temat. Na samym początku jak zakupiłem auto też chciałem odrazu dołożyć te 15 KM więc wybrałem kilka warsztatów tuningowych i w każdym mówili to samo gdzie leży różnica miedzy AAM a ABS to są tego elementy co nam zabrało troche kucyNIe zgodze sie z Dominikiem 107 skoki tłoka są te same silniki moim zdaniem różnią sie tylko wałkiem, ECU, i sprężaniem co do kolektora zdania są podzielone skrzynie może i były inne ale w GT a w GL też są silniki ABS mam książke od Passata B3 i tam skrzynie są takie same w 1,8 z różnymi mocami
- średnica kolektora wydechowego jest mniejsza od ABS
- średnice tłoka są takie same lecz tłoki w ABS są wyższe od AAM i dlatego jest tu różnica 1 stopnia w kompresji
- wałek rozrżadu w AAM ma bardziej łagodne krzywki gdzie w ABS są ostrzejsze
- mapy paliwa tzn. wymiana kompa albo przeprogramowanie swojego
ale z tego co sie dowiedziałem jest to totalnie nieopłacalne ponieważ koszt przeróbki przebija koszt silnika ABS
Wyjątkiem jest remont silnika jeśli już ktoś sie za to zabiera i wtedy wymiana tych podzespołów
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 360 gości