Wymieniłem Kabel WN od cewki, samochód gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bartekwmg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 18, 2010 11:34
Lokalizacja: 3miasto

Wymieniłem Kabel WN od cewki, samochód gaśnie

Post autor: bartekwmg » czw lut 18, 2010 11:38

Witam. Od jakiegos czasu mam problemy z samochodem. Na ssaniu jest wszystko ok, ale gdy wylaczy sie strasznie obroty lataja samochod nie ma mocy i obroty mu nie wchodza.
Teraz podejrzewam, ze to gaznik. Ale zczelem od wymiany kabli WN, nic to nie dalo, wczoraj kupilem Kabel WN do cewki (nowy), wlozylem go i podczas jazdy jak zatrzymuje sie na swiatlach albo bardzo zwalniam samochod gasnie (chyba, ze gazu dodam) pomyslalem ze moze kupilem zly kabel, wiec wlozylem stary i to samo mam. Gdy zatrzymuje samochod to on gasnie. co moze byc przyczyna?
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 11:40 przez bartekwmg, łącznie zmieniany 1 raz.



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » czw lut 18, 2010 11:53

Gaźnik. Napisz typ gaźnika i silnika.



bartekwmg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 18, 2010 11:34
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: bartekwmg » czw lut 18, 2010 11:57

silnik 1.6 RF gaznik musze spojrzec. Ale dlaczego wczesniej mi nie gasl? tylko po wymianie kabla WN do cewki? i dlaczego mimo to ze wlozylem spowrotem stary kabel dalej gasnie

gaznik to pierburg 2e2

[ Dodano: 18 Lut 2010 11:55 ]
ponawiam
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 12:08 przez bartekwmg, łącznie zmieniany 1 raz.



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » czw lut 18, 2010 16:32

gdyby bylo cos z cewka albo kablem to bys mial problemy z elektryka i odpaleniem. poszukaj na forum na temat twojego gaXnika jest tego duzo.



Latara_GOLF II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sty 28, 2010 13:01
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Latara_GOLF II » czw lut 18, 2010 17:37

Kolego czyściłeś gaźnik? przedmuchaj te dysze które są u góry w gaźniku. Sprawdź membranę w gaźniku od pompki wzbogacającej.a na ssaniu wsystko ok ?



bartekwmg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 18, 2010 11:34
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: bartekwmg » ndz mar 07, 2010 12:48

witam, na ssaniu dziala jka najbardziej ok, nie muli i dobrze przyspiesza dopiero jak pojezdze jakis czas to obroty jak stoje na swiatlach lataja od 500 do 1000 a jak ruszam to sie zacina przy 2000 obrotow dodam ze to jest automat



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 269 gości