Witam.
Z góry przepraszam jezeli którekolwiek z moich pytań zostały już gdześ wyjaśnione.
W czerwcu kupiłem Golfika 3 z 1993r, zbieram się teraz do dość rozległego remontu, i jako że nie zbyt się wyznaję na rodzajach części i ogólnych kwestiach mechaniczych potrzebuję kilka porad.
1. silnik. Mam wersję GTI która ponoć powinna mieć silnik 2litry 16v natomiast ja mam 2 litry 8zaworów tak jak chyba w passacie, w dodatku szwankuje. na zimnym pracuje ładnie, ale po rozgrzaniu zaczyna mi czasem przygasać i szarpać delikatnie jakby mu chwilami brakowało mieszanki lub iskry. przegazowanie pomaga. zaczął brać olej, oprócz tego zrobił się wycieki dochodzi robota rozrządu. silnik ma przejechane 280 tys. i teraz pytanie z tym związane. czy taki silnik opłaca się w ogole remontować, czy zamieniać na 2.0 16v od jakiegoś dobrego dawcy? bądź na jakiś inny, kompatybilny z tym co już mam w samochodzie, zeby zbytnio nie "pruć" auta.
2. światła. Standardowe które mam chcę zmienić na czarne xenony z ringami kierunki i halogeny z przodu również na czarne a tylne przyciemnić. czy są jakieś przeciwwskazania odnośnie motażu xenonów w aucie w którym fabrycznie nie są montowane?
chciałbym również zamontować 3 lub 4 szt prostokątnych świateł dodatkowych, czy to legalne?
i czy przy zwiększonym poborze prądu nie powinienem mieć jakiegoś innego alternatora??
3. zawieszenie. jakie najlepiej wybierać zeby było tanio i dobrze. ogólnie mi zależy zeby go troszke utwardzić.
4. dodatkowe zegary w słupku. jakie najlepiej kupować? i czego mierniki przydają się najlepiej w praktyce?
5. car audio mam już zrobione, przynajmniej to mi odpada:)
proszę o szczere podejście do moich próśb doradztwa. na prawde jestem zielony.
prośba o ogólną porade
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 13:57
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
1. Moim zdaniem wymiana nie ma sensu...rozrząd tak czy siak trzeba (powinno się) zrobić...a pierdoły typu świece się po prostu co jakiś czas wymienia. Nawet jakby w gre wchodził kompletny remont to chyba nie warto wymieniać na taki sam...nigdy nie wiesz co kupisz, a jak zrobisz generalkę to wiesz że pośmigasz długo. Moim zdaniem jak zmiana to tylko na coś konkretnego 
2. czujniki samopozimowania i spyrski lamp żeby były i będzie git.
3. Pytanie czy obniżać chcesz czy nie...
4. Znajdziesz na forum...tak samo jak odpowiedzi na poprzednie pytania.
Zastanów się co chcesz zrobić z tego auta...poszukaj info na forum (wszystko znajdziesz) i w razie wątpliwości pytaj...

2. czujniki samopozimowania i spyrski lamp żeby były i będzie git.
3. Pytanie czy obniżać chcesz czy nie...
4. Znajdziesz na forum...tak samo jak odpowiedzi na poprzednie pytania.
Zastanów się co chcesz zrobić z tego auta...poszukaj info na forum (wszystko znajdziesz) i w razie wątpliwości pytaj...
1. ja bym robił swapa... najlepiej na 2.0 16v oznaczenie silnika ABF najlepiej jak kupisz taki silnik to zebys mial pewność co do przebiegu... bo 280tys. to troche za wiele... no i najlewpiej wyremontować taki silnik odrazu 
2. Qto Ci napisał chociaż ja u siebie noc takiego nie mam
i zawsze wkrezam ze sa to zwykle soczewkowe lampy z taka żarówką
przeważnie przechodzi to 
co do alternatora to nic nie musisz zmieniac
3. gwinotwane zawieszenie kup... troche kosztuje ale tam ustawisz sobie i twardość i wysokość auta
polecam FK
4. wiesz zegary to raczej jak masz turbo w aucie... a tak to bym wsadził zegar z ładowania aku, cisnienia oleju i czujnik temperatury
5. no to narazie cie słychac
ale jak wsadzisz ABFa to i widac bedzie
:D

2. Qto Ci napisał chociaż ja u siebie noc takiego nie mam



co do alternatora to nic nie musisz zmieniac

3. gwinotwane zawieszenie kup... troche kosztuje ale tam ustawisz sobie i twardość i wysokość auta

4. wiesz zegary to raczej jak masz turbo w aucie... a tak to bym wsadził zegar z ładowania aku, cisnienia oleju i czujnik temperatury

5. no to narazie cie słychac


Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 15:26 przez SmokE88, łącznie zmieniany 1 raz.
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości