ustawienia kątów kół golf IV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ustawienia kątów kół golf IV
Witam
czy w MK4 ustawia się kąty pochylenia kół?? Bo byłem na zbieżności jakieś miesiąc temu koleś ustawił samą zbieżnośc powiedział że kątów w 4 się nie ustawia ale zauważyłem że mi opony od środka ścina.
czy w MK4 ustawia się kąty pochylenia kół?? Bo byłem na zbieżności jakieś miesiąc temu koleś ustawił samą zbieżnośc powiedział że kątów w 4 się nie ustawia ale zauważyłem że mi opony od środka ścina.
romanek84, powiedział Ci prawde, bo w MK4 nie ma regulcji kolumny - ale dobry specjalista poradzi sobie z cięciem opony np: przez przesuwanie sanek w odpowiednią strone aby opon Ci nie cieło i auto trzymało parametry
ale musisz jechać do dobrego specjalisty od geometrii
ale musisz jechać do dobrego specjalisty od geometrii
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 10:49 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
ok dzięki chyba pojade do innegopszczyna pisze:czytać [url=http://images31.fotosik.pl/388/a85678ae898543bcm.jpg]Obrazek[/URL]
A to dokładnie dla twego AJM zajedź do tego mechanika i żuć mu tym w twarz:
[url=http://images27.fotosik.pl/287/b9705d81707f5888m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images27.fotosik.pl/287/2359b01080b4f192m.jpg]Obrazek[/URL]
może ktoś wie gdzie dobrze robią na terenie Dąbrowy Górniczej lub Sosnowca??
podpinam się pod temat.
mam problem w mkIV,od wjechania w dziurę auto zjezdza w prawo oraz ściera mi prawą oponę od środka.diagnoza po zbierzności:kąt pochylenia(nieregulowany)prawy pochylony do środka..
Wiem że istnieją różne podkładki na amortyzatory itd. ale jest to troszke kosztowne.Wszędzie mówią że fabrycznie jest to nieregulowane..
1.Czy regulacja poprzez sworzen wahacza lub sanki jest skomplikowana?Czy to naprawdę działa??
2.Na wiosnę chciałbym zCHIPowac auto ale skoro bije w prawo to niejestem pewien czy będzie możliwy pomiar na hamowni??
pomocy
mam problem w mkIV,od wjechania w dziurę auto zjezdza w prawo oraz ściera mi prawą oponę od środka.diagnoza po zbierzności:kąt pochylenia(nieregulowany)prawy pochylony do środka..
Wiem że istnieją różne podkładki na amortyzatory itd. ale jest to troszke kosztowne.Wszędzie mówią że fabrycznie jest to nieregulowane..
1.Czy regulacja poprzez sworzen wahacza lub sanki jest skomplikowana?Czy to naprawdę działa??
2.Na wiosnę chciałbym zCHIPowac auto ale skoro bije w prawo to niejestem pewien czy będzie możliwy pomiar na hamowni??
pomocy
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 13:42 przez kazzek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299753 moze cos pomoze
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
fajnie ze ktos sie odezwał
cały zawias został wymieniony wraz ze sprężynami,poduszkami amora itd. koła inne-dalej zciąga na prawo..
może regulacja sankami i sworzniem jest prosta ale znalezdz kogos kto to zrobi nie..
nieznam sie zabardzo ale myslalem ze regulacja na sworzniu jest,tylko nie na seryjnym a takim:http://www.neuspeed.com/products/produc ... &p_id=2041
p.s
dzieki za linka
cały zawias został wymieniony wraz ze sprężynami,poduszkami amora itd. koła inne-dalej zciąga na prawo..
może regulacja sankami i sworzniem jest prosta ale znalezdz kogos kto to zrobi nie..
nieznam sie zabardzo ale myslalem ze regulacja na sworzniu jest,tylko nie na seryjnym a takim:http://www.neuspeed.com/products/produc ... &p_id=2041
p.s
dzieki za linka
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Jak już nie ma nikogo jedź do ASO pełna geometria ze wszystkim kątami obu osi 250pln. Robiłem i wszytsko ustawili. Nawet parametry jakie powinny być odbiegały od tego co podawał inny diagnosta.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
sprobuje w ASO i dam znac jak poszło..dzieki za pomoc i pozdrawiam
[ Dodano: 06 Mar 2010 10:06 ]
Kąt pochylenia lekko wyregulowany na sworzniu wachacza(troche mało ale jest dopuszczalnie).Niestety teraz mam problem ze zbieżnością z tyłu która podobno niejest regulowana.tylne koło lekko wystaje przodem na zewnątrz.Niemoge znaleźć nic na ten temat na forum hmm..
[ Dodano: 06 Mar 2010 10:06 ]
Kąt pochylenia lekko wyregulowany na sworzniu wachacza(troche mało ale jest dopuszczalnie).Niestety teraz mam problem ze zbieżnością z tyłu która podobno niejest regulowana.tylne koło lekko wystaje przodem na zewnątrz.Niemoge znaleźć nic na ten temat na forum hmm..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości