nie reaguje na pedał gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lukas MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:47
Lokalizacja: Bytom

nie reaguje na pedał gazu

Post autor: Lukas MK3 » pn lut 15, 2010 22:26

Witam i chciałbym przedstawic problem dotyczacy mojego golfa :) Auto pali bez problemu i chodzi bez zarzutu no momentu kiedy temperatura siega ok 80 stopni (ok 25 minut jazdy przy obecnych warunkach) . Wtedy auto szaleje na obrotach nie reaguje na pedal gazu i jakby sie dlawilo , obroty skacza na postoju czasami gasnie zdarza sie prawie zawsze choc sa wyjatki :)

z poczatku myslalem ze to wina filra paliwa po wymianie filtrow problem pozostal prosze o pomoc jutro mam zamiar podpiac pod komputer ....

mk3. 1.6 beznzyna 75KM

Prosze o poarady czego to moze byc wina bo nie chce przeplacac :/ Dziekuje za porady pozdrawiam :)


"...Uwżaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski... "

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » pn lut 15, 2010 22:35

a w jakim stanie gaźnik czyszczciłeś go kiedyś ??


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Lukas MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Lukas MK3 » pn lut 15, 2010 23:55

to jest samochód na wtrysku :) wiec gaznika nie ma....


"...Uwżaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski... "

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » wt lut 16, 2010 00:01

Czujnik temperatury sprawdzałeś ?



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » wt lut 16, 2010 00:08

Witaj mam w tym momencie bardzo podobny problem masz silnik 1.6 75km a oznaczenie to nie jest czasem AEE ja właśnie taki silnik mam na początku objawy były takie jak u ciebie przy około 70 stopniach ale potem zauważyłem że tak na prawe temperatura niema większego znaczenia bynajmniej u mnie po prostu raz jest dobrze a raz zaczyna przerywać i gaśnie ale zauważyłem że w momencie kiedy mam mało paliwa to się tak dzieje dokładnie koło rezerwy to jest temat który ja założyłem.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3720801#3720801



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » wt lut 16, 2010 13:05

ja mam silnik 1.6 75KM AEE i mam gaznik :p i wtrysk


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » wt lut 16, 2010 16:02

A to tak przy okazji spytam czy przy tym silniku oryginalnie na dole powinna być osłona silnika taka pod cały silnik czy tylko te listki przy nadkolach.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » wt lut 16, 2010 20:00

te po bokach bo pod silnik to chyba ze sam sobie zrobisz


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 298 gości