Witam, szukalem na forum i znalazlem pare tematow, ale zaden nie dotyczyl tego silnika, wiec dla pewnosci zapytam. Silnik to 1.4 16V AKQ, juz od dawna ciapalo mi na zimnym silniku, kawalek przejechalem i cichlo. Z biegiem czasu zeby przestalo, samochod musial byc bardziej rozgrzany, az teraz ciapie praktycznie caly czas, nieraz ucichnie na chwile, ale za moment spowrotem zaczyna, niezaleznie czy silnik jest cieply czy zimny. Czy sa to zuzyte kasatorki, czy moze gdzie indziej szukac przyczyny?
I raczej teraz za duzo nie mozna jezdzic prawda? Wypiety zawor moze narobic troche balaganu
Kasatory (popychacze zaworów)?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tu masz temat i jest filmik jak klepie zużyty popychacz ..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304939
Na początku tak jest, że po chwili cichnie jak olej do niego dojdzie, a po czasie rozwala się tak że klepie już cały czas. Jeśli to zużyty kasator to wystarczy go wymienić, drogie to nie jest. A część można kupić na allegro..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304939
Na początku tak jest, że po chwili cichnie jak olej do niego dojdzie, a po czasie rozwala się tak że klepie już cały czas. Jeśli to zużyty kasator to wystarczy go wymienić, drogie to nie jest. A część można kupić na allegro..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Teoretycznie mogą to być samoregulatory...praktycznie to temat rzeka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191451
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=169930
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251129
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191451
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=169930
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251129
jaki zawór ? bo nie mam pojęcia o czym piszesz... a nie potrafię czytać na odległość w myślach...I raczej teraz za duzo nie mozna jezdzic prawda? Wypiety zawor moze narobic troche balaganu
co do klepania się zaworków ... to w 1.4 ... chyba standard .. i tematów jest masa na forum.
Oznaczenia silnika inne -ale budowa ta sama ..
Italiano - dał dobry przykładzik.
PS == uwalony zawór może narobić takiego bubu - że popłyniesz dużo $
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 19:43 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 297 gości