kto jezdzi 40/40 i serja amory ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:55
Lokalizacja: KLODZKO/WROCLAW
Kontakt:

kto jezdzi 40/40 i serja amory ?

Post autor: kamel1984 » ndz mar 19, 2006 15:34

siemka , ostatnio duzo postow pisze na ten temat :) kto ma takie cosik u siebie zamontowane niech sie wypowie, duzo szybciej wam sie amory zuzywaja ? co myslicie o komforcie ? i czy nie boicie sie zapakowac w 4 osoby do auta ?( a niedajborze jakas dziura po drodze )

pozdro :piwka:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz mar 19, 2006 18:16

no wlasnie Panowie... niech ktos sie wypowie na ten temat bo tez jestem ciekaw... nie wiem jaki wariant obnizenia wybrac i w jakiej konfiguracji... jak macie foty swoich obnizowych fur to publikujcie pomoze to tym ktorzy sie zastanawiaja nad wyborem... pozdrawiam..



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz mar 19, 2006 22:55

ja mam takie zastosowanie czyli sprężyny Jamexa 40/40 + standardy amory. Pierwsze 10 dni - spoko (jedynie pupa skakała) a potem tragedia. Zaczęło tłuc, stukać, i wymieniłem amory na skrócone - teraz jest różnica wielka (sztywniejszy, pewniejsza jazda, pupa nie skacze aż tak) poprostu tak jak powinno być. POLECAM TAKIE ZASTOSOWANIE :bigok:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz mar 19, 2006 23:06

ja mam 40/40 na gazowkach sachsa, jezdzi sie tak sobie :P nie jest to zadna rewelacja, troche lepiej niz na serii, bo nizej srodek ciezkosci i tak sie nie wychyla, ale troche malo komfortowe jest :P

fotki moze jutro wrzuce, jak umyje autko i jakos zacznie wygladac :P



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » ndz mar 19, 2006 23:57

wprawdzie golfem na takich springach nie jeździłem, ale kiedyś dawno temu jak miałem escorta to przez jakiś czas miałem właśnie taką konfiguracje, sprężynki SS 40/40 i seryjne amory, wrażenia były takie że owszem prowadzenie w stosunku do serii się troche poprawiło, amory wcale jakoś szybko się nie zużyły, ale jazda obciążonym autem była dość nie przyjemna, seryjny amor nie bardzo sobie radził, komforcik taki dość spory został, jednak dopiero jak założyłem kompletny sportowy kit to zrozumiałem co to znaczy sportowy porządny sportowy zawias ;)
dlatego każdemu polecam uzbierać więcej kasy i odrazu kupić komplet, chociaż jak ktoś ma dobre gazowe amory seryjnej długości to ze spręzynami 30-40 napewno poradzą sobie lepiej niż zwykłe gazówki ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » pn mar 20, 2006 01:49

ja mam 40/40 i powiem ze tragedia, auto mozna sobie szybko wytrzepać, wszystko zaczyna latać i skrzypieć, a komfort jazdy to jest sprowadzony do minimum, ale z tym się trzeba liczyć od początku. To jest fajna sprawa tylko nie na nasze drogi, bo po gładkim asfalcie jest OK, można śmigać, w zakręty można wchodzić z dużą prędkością fajnie się trzyma. co do załadowania auta to nie ma większego znaczenia.



Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » pn mar 20, 2006 02:11

Ja mam taka konfiguracje (springi Eibach'a).

Pierwsze wrazenie SUPER :bigok:
Duzo lepiej prowadzilo sie autko. Na zakretach trzymal sie bardzo dobrze, no i zaczal wygladac :D

Po kilku miesiacach daly sie we znaki wysrane amorki, gumy, laczniki.

Ogolnie autko prowadzi sie duuzo lepiej ale elementy zawieszenia szybciej sie zuzywaja.
Przy pelnym obciazeniu nie bylo wiekszych problemow.


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

mateoosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 20:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: mateoosh » pn mar 20, 2006 10:58

też mam taką konfigurację, tzn. springi SS -40/-40 i standardowe amory (niestety olejówki) i jest dokładnie tak jak chłopaki wyżej piszą - pierwszy tydzień wszystko cacy, a później wszystko zaczyna stukać, pukać i dziwne odgłosy wydawać :grin:
Jeśli jesteś zdecydowany na taką konfigurację to od razu pakuj gazówki, a jeśli chcesz mieć naprawdę porządny zawias to zainwestuj w kompletny zestaw, np. taki jak ma Koper w swojej ofercie.
No chyba, że masz nadmiar gotówki to zaszalej i kup gwinta :helm:


Było:
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn mar 20, 2006 13:05

niestety na gwinta mnie niestac... ale widze ze jak juz kupowac to komplet... panowie jesli macie to zapodajcie fotki swoich fur z gleba... i wariantem... pomoze to mi w wyborze :) pozdrawiam



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn mar 20, 2006 13:45

czarny: mój ;) gwint, opuszczony wydaje mi się że około 60mm
zielony: kumpla z forum (TDI86). seryjne amory i sprężyny SS 60/40

Obrazek


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
DESPERADO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 24, 2006 10:21
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

Post autor: DESPERADO » pn mar 20, 2006 14:40

:blush:


THANX GOD I'M A V.I.P

wara99

Post autor: wara99 » pn mar 20, 2006 17:17

czy sprezyna -40 w seryjnym amorze po skreceniu nie bedzie latac??? bo ja mialem kiedys -30 i to juz bylo na styk po skreceniu! wiec jak jest ????
i biorac pod uwage kit 40\40 to co kupic??? czy to byscie kupili???

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91918953
czy moze to
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=92585089



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 20, 2006 18:23

dajcie sobie spokój z tymi kitami po 600- 700 zeta bo to pada szybciej niż seria ze springami -40....ile razy można to wałkować , prawie w każdym wątku w którym ktos chce montowac zawias to wrzuca włąsnie ten link....chyba nie zadałeś sobie trudu i nie poszukałeś.....sory ze sie troszke unisłem :helm: ale szlak mnie trafia jak klikam w te linki, i setny raz widze jak sie ktoś o to samo pyta hehe

Moim prywatbnym zdaniem to tylko markowe produkty, ja polecam bilsteina..

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 17:25 ]
a jak komuś zaczyna zawias pukać po tygodniu jazdy na -40 to musiłał mieć go już na wykończeniu, i dobił go w ten sposób...wiadomo że zużywanie sie tych elementów bedzie szybsze ale nie aż tak ze na tydzień starczaja nowe tuleje, czy amorki...pozdro



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn mar 20, 2006 18:37

Tylko ze widzisz sas nie kazdego stac na bilinsteina... i dlatego ludzie zwracaja uwage na takie tanie kity... a powiem ci cos smiesznego... amorki do nich robi kayaba... tyle ze sie pod nimi nie podpisuje... a to oznacza ze sa wykonane z tych samych czesci co firmowe kayaby... zreszta niech sie ludzie wypowiedza co ich uzywaja jaka sprawnosc maja te amory i na jak dlugo wystarczaja... pozdrawiam... a do tego jest na nie 2 lata gwarancji...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 96 gości