Nagły brak sprzęgła MK4 AJM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nagły brak sprzęgła MK4 AJM
Witam. To mój pierwszy post na forum, także chciałem sie przywitać. Bardzo prosił bym o pomoc w sprawie sprzęgła w moim golfie AJM.Skrzynia 6 biegów. Otóż jeździłem dzisiaj autkiem i było wszystko w porządku, aż w pewnym momencie przy przełączeniu biegu z 1 na 2 pedał sprzęgła został mi w podłodze. Jedyne co udało mi się dziś sprawdzić to, to że po delikatnym podpompowaniu sprzęgłem, pedał delikatnie się podnosi. Bardzo proszę o pomoc.Co mogło się stać??
Witam też miałem takie kłopoty ze sprzęgłem w VW passat B3 sprzęgło hydrauliczne są tam dwa wysprzegliki jeden w okolicy serwa drugi na sprzegle najpierw tak jak wcześniej kolega pisał poszukaj wycieku być morze tylko jeden padł - ja wymieniłem tylko jeden cieknący i jest git , na krutką metę można odpowietrzyć dolać płynu i pompować sprzęgłem aż będzie odbijać ale tak jak mówię tylko na np. dojazd na warsztat
z tego co udało mi się ustalić, to płyn gdzieś ucieka, bo dolałem płynu, podpompowałem i sprzęgło pojawiło się na chwilę. Ale po przejechaniu może 2 kilometrów znów nie ma sprzęgła a także i poprzedniego stanu płynu w zbiorniczku. Może to być jakaś nieszczelność, czy raczej stawiać na któryś wysprzęglik?? Co do wycieków to żadnego jak narazie nie byłem w stanie zlokalizować. Może wie ktoś jak wygląda sprawa kosztów tych wysprzęglików w skrzyniy 6 biegów??
najpierw zlokalizuj wyciek to się dowiesz który padł
[ Dodano: 14 Lut 2010 16:01 ]
prawdopodobnie płyn bedzi uciekał ( u mnie przez noc połowę zbiorniczka )
[ Dodano: 14 Lut 2010 16:13 ]
[ Dodano: 14 Lut 2010 16:01 ]
prawdopodobnie płyn bedzi uciekał ( u mnie przez noc połowę zbiorniczka )
[ Dodano: 14 Lut 2010 16:13 ]
jezeli garażujesz to na podłodze garazu powinieneś zauważyć ale radził bym to popatrzeć na kanale jezeli masz dostepJacko15 pisze:Co do wycieków to żadnego jak narazie nie byłem w stanie zlokalizować.
i tak i tak musisz zajzeć do autka więc nie zaszkidzi przejzeć przewodzikiJacko15 pisze:Może to być jakaś nieszczelność, czy raczej stawiać na któryś wysprzęglik??
popatrz na moto mallagro albo na stronie części INTERCARS (do mojego ze srzynią 5 120zł jeden)Jacko15 pisze: jak wygląda sprawa kosztów tych wysprzęglików
Jacko15 pisze:Pradopodobnie padł ten w skrzyni, bo wyciągłem osłonę nad pedałami i tam jak z jednej tak i z drugiej strony jest sucho, także podejrzewam, że ten w skrzyni padł. A u mnie prawdopodobnie trzeba skrzynie wyciągnąć żeby się dowiedzieć.
dokładnie. Wysprzeglik jest razem z łożyskiem oporowym także skrzynke trzeba wyjąć ale zanim to zrobisz to jeszcze raz zlokalizuj wyciek
nie bierz zamienników odradzam chyba że chcesz wymieniać co pół roku, ale to już twój samochód i twoje pieniądze
55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]
Podlacze sie do tematu: 1.6 sprzeglo hydrauliczne.
Czy zurzycie okladzin sprzegła( tarczy i docisku) ma wplyw ze z czasem bedzie sie podnosil pedal sprzegła do gory? pytam sie bo ja w aucie mam pedal sprzegła wyzej od hamulca i jest to nie wygodne:/ a jak tam patrzalem to nie ma zabardzo regulacji na pedale.
Jesli jest to zalezne to jak zmienie na nowe sprzeglo to pedal sam się ustawi nizej?
Inna sprawa: w zestawie jest tarcza i docisk a jak wyglada sprawa z zamachem? Ono mniej sie sciera od tarczy i docisku? sa jakies wskazania kiedy sie powinno wymienic rowniez kolo zamachowe?
co sie najbardziej sciera w sprzegle?(kolejnosc) 1.tarcza 2. docisk 3.docisk kola zamachowego.
Czy zurzycie okladzin sprzegła( tarczy i docisku) ma wplyw ze z czasem bedzie sie podnosil pedal sprzegła do gory? pytam sie bo ja w aucie mam pedal sprzegła wyzej od hamulca i jest to nie wygodne:/ a jak tam patrzalem to nie ma zabardzo regulacji na pedale.
Jesli jest to zalezne to jak zmienie na nowe sprzeglo to pedal sam się ustawi nizej?
Inna sprawa: w zestawie jest tarcza i docisk a jak wyglada sprawa z zamachem? Ono mniej sie sciera od tarczy i docisku? sa jakies wskazania kiedy sie powinno wymienic rowniez kolo zamachowe?
co sie najbardziej sciera w sprzegle?(kolejnosc) 1.tarcza 2. docisk 3.docisk kola zamachowego.
No więc sprawa się zakończyła, a mianowicie Włożyłem koło 1 masowe + nowa tarcza + nowy docisk firmy VALEO, dedykowany pod tą skrzynie. No i oczywiście nowy wysprzęglik firmy LUK. Sprzęgło wybiera bardzo ładnie, pedał jest teraz bardzo miękki, niemal, że jak w benzyniaku. Całość z robocizną kosztowała mnie 1660zł
[ Dodano: 21 Kwi 2010 00:03 ]
Temat Można zamknąć.
[ Dodano: 21 Kwi 2010 00:03 ]
Temat Można zamknąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości