reset kompa - czy potrzebny??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

reset kompa - czy potrzebny??

Post autor: robert83 » pt mar 17, 2006 13:22

Hej. Mam passata B3 1.8 na wielopunkcie.Od pewnego czasu kopcił mi 17 l gazu na 100 km. Pojechałem do diagnosty i okazało się że sonda padła. Nowa sonda już je w drodze i sie zastanawiam czyjak założę nową to muszę kompa resetowac, a jeżzeli tak to jak to sie robi (DIGIFANT)??



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob mar 18, 2006 11:25

Pasuje resetnac zeby skasowac bledy wynikajace np z uszkodzonej sondy.
Albo odlacz aku na jakies 20 min albo podjedz do diagnosty to ci resetnie VAGiem.
Po odlaczeniu aku zostaw go niech sobie troche pochodzi zeby polapal odczyty z wszystkich czytnikow.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » sob mar 18, 2006 11:40

MrSalieri pisze:Pasuje resetnac zeby skasowac bledy wynikajace np z uszkodzonej sondy.
Albo odlacz aku na jakies 20 min albo podjedz do diagnosty to ci resetnie VAGiem.
Po odlaczeniu aku zostaw go niech sobie troche pochodzi zeby polapal odczyty z wszystkich czytnikow.
Dokładnie.Zrób tak jak mowi MrSalieri :-"



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 18, 2006 12:05

lolo_golf pisze:
MrSalieri pisze:Pasuje resetnac zeby skasowac bledy wynikajace np z uszkodzonej sondy.
Albo odlacz aku na jakies 20 min albo podjedz do diagnosty to ci resetnie VAGiem.
Po odlaczeniu aku zostaw go niech sobie troche pochodzi zeby polapal odczyty z wszystkich czytnikow.
Dokładnie.Zrób tak jak mowi MrSalieri :-"
nic nie resetnie, bo tam nie ma złacza diagnostycznego. jesli jest to PF a skoro na wielopunkcie to przy wyłaczeniu zapłony ECU sie samo resetuje nie trzeba zadnych tricków.

a instalacje LPG masz z komputerkiem, korekcja dawki LPG przez silnik krokowy?


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob mar 18, 2006 12:55

No to znawca Borys wszystko wyjasnil :D
Pozdro.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 18, 2006 13:11

MrSalieri pisze:No to znawca Borys wszystko wyjasnil :D
Pozdro.
sie ma sie wie :smoke:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

reset - cd

Post autor: robert83 » ndz mar 19, 2006 23:52

dokładnie tak
instalacja gazowa z kompem a redulacja jałowego poprzez regulator biegu jałowego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości