padły hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

padły hamulce

Post autor: tomec 1984 » czw lut 11, 2010 20:17

hej mam takie pytanko wpada mi pedał od hamulca kiedy silnik pracuje wpada do końca i dopiero lekko hamuje ( tydzień temu zmieniłem bembny na tarcze z 1.8gt zmieniłem cala tylnia belke kompletną i hamulce były naprawde swietnie)
a na postoju przy wyłączonym silniku musze napompowac pedałem zeby były twarde ale jak go docisne to wpada do końca a po wymianie tylnich bebnów na tarcze hamulce były takie ze każde dotkniecie hamulca było odczuwalne ze hamuje


co to moze byc???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 11, 2010 20:25

szukaj wycieków płynu i porządnie odpowietrz jeszcze raz, jeśli jest ABS poszukaj po forum jak odpowietrzyć jeśli doszło do zapowietrzenia pompy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » czw lut 11, 2010 20:29

mój nie miał abs ale tamten 1.8gt co brałem od niego belke miał
razem z belka był tez korektor siły hamowania dzis juz nie sprawdze czy są wycieki jutri pojade na kanał sprawdzic co i jak

[ Dodano: 11 Lut 2010 20:37 ]
własnie spr wycieków nie widac a w zbiorniczki nie było płynu no i hamuje tylko przednie i tylne koło od pobocza czy to pompka czy jakis przewód???

[ Dodano: 11 Lut 2010 21:01 ]
:gora: :gora: :gora:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » czw lut 11, 2010 23:51

Jak ty masz podłączone te hamulce, że jedna strona hamuje ??



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw lut 11, 2010 23:56

zobacz na tloczki od zaciskow czy czasem jeden sie nie schowal



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt lut 12, 2010 00:35

DaroW pisze:Jak ty masz podłączone te hamulce, że jedna strona hamuje ??
sam bym chciał to wiedziec ale jak cie to posrało to zara bokiem mnie postawiło ale było oki puzniej i znikły pedał wpadł i przy samym końcu zaczyna golf hamowac ale na 2wa koło od pobocze teraz jak hamuje to jak na recznym mnie obraca

[ Dodano: 11 Lut 2010 23:36 ]
Mieniu_69 pisze:zobacz na tloczki od zaciskow czy czasem jeden sie nie schowal
kurde jak to mozliwe????
z przodu mam klocki od 3miesiecy (nowe) a z przodu sa nowe wszadzone jak belke z tarczemi montowałem



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt lut 12, 2010 00:45

Przy pompie hamulcowej nie ruszałeś przewodów ?
Bo jeśli hamuje jedna strona to są źle podłączone, na jednej sekcji pompy mają być tylne a na drugiej przednie podłączone i jak płynu nie ma to masz gdzieś wyciek, może źle przykręciłeś przewody hamulcowe jak belkę zakładałeś.



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt lut 12, 2010 00:48

no własnie nie ruszałem nic ooooo.... może mi sie pojeb.... przewody przy korektorze siły hamowania


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt lut 12, 2010 00:56

Korektor, czy korektory są z tyłu przy belce i tam nawet jak podłączysz odwrotnie to hamulce powinny działać normalnie, czyli przód osobno i tył osobno. Możliwe że ktoś przed tobą zmieniał pompę hamulcową i źle zakręcił przewody. Jak będziesz mieć auto na kanale to zobacz, które rurki idą do których kół.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pt lut 12, 2010 09:00

tomec 1984 pisze:Mieniu_69 napisał/a:
zobacz na tloczki od zaciskow czy czasem jeden sie nie schowal


kurde jak to mozliwe????
z przodu mam klocki od 3miesiecy (nowe) a z przodu sa nowe wszadzone jak belke z tarczemi montowałem
kiedys wymienialem zacisk w MK4, zmontowalem wszystko, odpowietrzylem i git, zalozylem kolo, wsiadam do auta naciskam hamulec i decha!!!!, sciagam kolo, patrze a tloczek w pozycji zerowej, pompuje i patrze a on sie wysuwal do klocka a po chwili samoczynnie chowal sie do zera!!! :grrr:



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt lut 12, 2010 10:41

Czy w tym TDI jest hydrauliczne sprzęgło ? Bo może to być "wysprzęglik", on działa na płyn hamulcowy, ale wtedy by raczej ubywało płynu hamulcowego. Z miesiąc temu przerabiałem właśnie coś takiego w Bravo JTD



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pt lut 12, 2010 11:55

Gawior pisze:Bo może to być "wysprzęglik", on działa na płyn hamulcowy, ale wtedy by raczej ubywało płynu hamulcowego

nawet jakby pocieklo z niego to hamulce i tak beda



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt lut 12, 2010 12:43

czasami jest tak ze przy wkrecaniu tłoczka hamulcowego trzeba go ustawic w odpowiedniej pozycji, zeby dało sie idealnie odpowietrzyc.



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt lut 12, 2010 13:37

Gawior pisze:Czy w tym TDI jest hydrauliczne sprzęgło ? Bo może to być "wysprzęglik", on działa na płyn hamulcowy, ale wtedy by raczej ubywało płynu hamulcowego. Z miesiąc temu przerabiałem właśnie coś takiego w Bravo JTD
sprzęgło chodzi normalnie jade zaraz na kanał zobaczyc co i jak spr tłoczki czy tam płyn nie leci moze przewód za słabo dokręciłem albo coś kurde no .....
napisze co to było jak tylko sprawdze go na kanale

pozdro i dzieki za podpowiedzi ( pomoc)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 325 gości