mk2 1.8 duze spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pastor914
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 12:29
Lokalizacja: Białystok

mk2 1.8 duze spalanie

Post autor: pastor914 » czw lut 11, 2010 17:21

witam
od 2 miesiecy jestem 'szczesliwym' posiadaczem pierwszego vw w moim zyciu.
mk2, 1,8 gt 112km seria,mono wtrysk,podobno cos tam dlubany-mocniejszy dol,tloki od 16v ,sportowy walek. popszedni wlasciciel zarzekal sie ze spalnanie ok 12l gazu-pieknie,autko zdrowe,ladne
mam praktycznie nowa instalacje gazowa,-spalanie 22l gazu,po zmienjszeniu dawki 16l przy spokojnej jezdzie.
podobnie jest na benzynie,odpycha sie niemilosiernie dobrze ale 14l benzyny to troche duzo .
moje pyt brzmi :czy moge temu jakos zaradzic?? jakie czesci nalezalo by zmienic by ogarnac tego smoka??glowica??
;( nie chcial bym go sprzedawac z takiej przyczyny.

aaa i jeszcze1 pytanko- czy krotka skrzynia ma wplyw na spalanie??

Panowie prosze o pomoc !!
pozdrawiam
pastor914
Ostatnio zmieniony czw lut 11, 2010 17:23 przez pastor914, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 11, 2010 17:54

ciężka sprawa, nikt nie wie co tam masz pozmieniane.
Poza tym są tu pewne nieścisłości w tym co piszesz.
Golf 1.8 gt posiada silnik RP o mocy 90 w serii i owszem jest to monowtrysk.
Dx natomiast posiada 112 w serii ale nie był montowany w golfach 2 GT i nie jest to monowtrysk tylko 4 punktowy wtrysk mechaniczny.
Co się nie zgadza w tym co piszesz, jedno wyklucza drugie...

[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 16:56 ]
pastor914 pisze:aaa i jeszcze1 pytanko- czy krotka skrzynia ma wplyw na spalanie??
zostawmy temat skrzyni bo na pewno nie spowoduje ona takiego wzrostu spalania jak u ciebie.
Jak już ustalisz jaki masz silnik to napisz też jaką temp trzyma woda w trasie wedle wskazań zegarów w kabinie.



Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » czw lut 11, 2010 20:55

Sprawdź sonde i świece...
Co do świec to masz tu link z opisem http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece_2.html może coś pomoże;)


;)

Awatar użytkownika
pastor914
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 12:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pastor914 » czw lut 11, 2010 21:55

sprawdzalem swiece-delikatnie okopcone,czyli cos nie tak z zaplonem,skladem mieszanki,tak??podpinac sie pod komputer??a co do sondy,jak ja sprawdzic??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lut 11, 2010 22:22

pastor914, monowtrysk i 112 KM ??? oj cos kręcisz.. :)

moim zdaniem sonda do sprawdzenie.. poszukasz na forum to sie dowiesz jak to zrobic..

pastor914 pisze:podpinac sie pod komputer?
nie podepniesz sie pod kompa


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

gailbraith

Post autor: gailbraith » pt lut 12, 2010 11:57

pastor914 pisze:spalanie 22l gazu
Ogólnie to możliwe będzie takie wysokie spalanie? Sprawdzałeś, nie masz żadnych nieszczelności w instalacji gazowej?

Sonde sprawdzić łatwo, napięcie na ciepłym silniku ma z niej oscylować a nie stać w miejscu.

I zrób fote silnika jak nie jesteś pewny jaki jest.



Awatar użytkownika
żyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:32
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: żyto » pt lut 12, 2010 13:57

Obrazek za pozwoleniem napastnika :hmm:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lut 12, 2010 14:03

pastor914 pisze:1,8 gt 112km seria
no to na pewno to nie jest ten silnik o którym piszesz :)



to jest RPek.. 90 km na bank :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 12, 2010 14:07

zgadza się, 1.8 8v na monowtrysku.
Najlepiej odczytać kod silnika z bloku, żeby mieć pewność, ale 112 to on w żaden sposób w serii nie ma. Włożenie tłoków od 16v i wałka też takiego wyniku nie da. W ogole to nawet nie wiem co miałoby dać wsadzenie tłoków od 16v.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lut 12, 2010 14:09

sas_gti pisze:Włożenie tłoków od 16v i wałka też takiego wyniku nie da. W ogole to nawet nie wiem co miałoby dać wsadzenie tłoków od 16v.
bajer pewnie taki sprzdającego :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 12, 2010 14:10

a swoją drogą , silnik zafajdany jak nie wiem co ale czerwień sportowa się świeci jak psu jajca :p. Silniki w klubowych VW powinny być w nienagannym stanie hehe :)
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 14:10 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pastor914
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 12:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pastor914 » pt lut 12, 2010 14:11

wiec RP,daj spokoj,takiego kupilem,bedzie ogarniety...
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 14:12 przez pastor914, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lut 12, 2010 14:13

pastor914 pisze:wiec RP
wiec kody błyskowe, sonda do sprawdzenia, niebieski czujnik , ustawienie TPSa, czerowny czujnik ( nie az tak wazne ) , przy okazji resert ( odpiąc szeroka duza wtyczke od ECU na podszybiu.. :)

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 1:15 pm ]
pastor914, jaka masz ta instalacje ?? z kompem ?? bez ?? jak z kompem, to skocz do gaziarza.. niech Ci podepnie sie i sprawdzi czy sonda oscyluje, mozna sprawdzic miernikiem.. ale to nie bedzie miarodajne.. :) pokaze ze działa , albo denat.. ale w jakim przedziale, to taki zwykly cyfrowy jest za wolny zeby załapał..


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości