40 tys przebiegu PADNIĘTA MAGLOWNICA I PADNIĘTE SPRZĘGŁO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 10, 2010 15:16

pomijajac kwestię sprzęgła, jeśli chodzi o stuki z maglownicy - to myślę że to nie z niej, może z kolumny, okaże się.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » śr lut 10, 2010 17:44

panowie ale ja nie rozumiem tej dyskusji....
niech kolega jedzie wkoncu do tego ASO bo nie ma na co czekac, normalnie powiedziec o co chodzi co mu dolega itp.
zobaczymy co powiedza...
moim zdaniem w obydwu przypadkach wady fabryczne bo z tego co pisze kolega,ze jezdzi spokojnie to jest nie mozliwe po takim przebiegu...
jeszcze raz powodzenia w ASO



pietrekth7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr paź 21, 2009 14:56
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: pietrekth7 » śr lut 10, 2010 18:24

Witam'
Posiadam 1.6 FSI mkV i przy przebiegu 92tyś.km coś zaczeło rzęzić . Pojechałem do aso wzieli go na testy i stwierdzili że tak ma być itp. Po chyba 4 wizycie stwierdzili że coś w skrzyni i czy wyrażam zgode na sprawdzenie co jest .
Zgode wyraziłem . 2 mas brak więc koszt 2 masu odpada więc ciśnienie spadło. Na drugi dzień dzwonią i się zaczeło .

Części które były wymienione :

1. tarcza sprzęgłowa
2. mocowanie
3. 2xtuleja
4. uszczelniacz wału
5. pierścień uszczelniacza
6. łożysko
7. łożysko toczne
8. smar uszczelniający
9. łożysko igłowe
10. dźwignia
11. wałek
12. uchwyt
13, łożysko oporowe
14. docisk tarczy

Robocizna

1.skrzynia biegów wymontowanie i zamontowanie
2. tarcza sprzęgła wymiana
3. skrzynia biegów rozłożona na części i złożona
4, wałek sprzęgłowy (wejściowy)rozłożenie
5. wałek wyjściowy (zdawczy)wymieniono
6. łożysko mechanizmu różnicowego
7. mechanizm różnicowy wyrególowano
8. 2 uszczelniacze z kołnierzem wymienione


Koszt 4000tysie :kac:

Najlepszym straszakiem jest sprawa sądowa i Rzecznik Praw Konsumenta tego się wystraszą :okej:

A jeśli chodzi o MKV to VW dał DUŻĄ PLAMĘ O ŻYWOTNOŚĆ NIEKTÓRYCH CZĘŚCI I PLASTIKÓW.

Przykład skrzynia DSG7 żywotność 150,000 tyś. km :rotfl: info kierownik aso .


Pozdro :D



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lut 10, 2010 22:19

karlos pisze:a na jakiej podstawie serwis stwierdzi, że sprzęgło się "naturalnie zużyło" po 10-40k km ?????
na takiej że mogło być nieprawidłowo używane :bajer:
karlos pisze:bardzo mnie to ciekawi telepatycznie doradca to stwierdzi czy zapachem ???
daruj sobie takie teksty ponieważ nie wnoszą nic do tematu
karlos pisze:częściami eksploatacyjnymi są też pompowtryski, głowice, przyciski hamulca ręcznego
w B6 ew sterowniki,
karlos pisze:pompy paliwa w zbiorniku w TDI, półsilniki, turbosprężarki
poczytaj sobie w warunkach gwarancyjnych co VW uważa za części eksploatacyjne to pogadamy, bo widzę że nie bardzo wiesz o czym piszesz. pozdro.



rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » czw lut 11, 2010 10:56

Zostawiłem dzisiaj auto w ASO. Po wstępnych oględzinach okazuje sie,że bedą rozbierac skrzynię biegów gdyż to tam znajduje się problem ze skrzypieniem przy wciskaniu pedału sprzęgła. A co do maglownicy to nie są jeszcze pewni, ale wstępnie podejrzewają, że stuka coś innego w układzie kierowniczym ( dziś mają to zdiagnozowac ). Auto prawdopodobnie zostanie w ASO conajmniej na 10 dni, ponieważ ,,z tą skrzynią i częściami do niej to długo się zejdzie". Także zostałem bez samochodu, którym pracuję, a producent vw nie zapewnia auta zastępczego na czas naprawy, co według mnie jest karygodne. Tym bardziej, że jest to poważna naprawa gwarancyjna. Masakra ten samochód.



pietrekth7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr paź 21, 2009 14:56
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: pietrekth7 » czw lut 11, 2010 11:16

Mówią że 10 dni śmieszne około trzech tygodni poczekasz bo cześci do skrzyni nie są dostępne w Polsce . U mnie też miał być tydzień a zrobiło się trzy tygodnie mało tego po naprawie słychać było jak przed naprawą czyli jakby nic nie zrobili. Po 4 wizytach po naprawie i rozmowie z kierownikiem i jak wcześniej pisałem postraszeniem sprawa sondową i tvn turbo kamera usterka nagle została naprawiona. ASO to szm...........

Życze ci żebyś nie miał takich problemów z aso co ja miałem .


Pozdrawiam



rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » czw lut 11, 2010 20:53

Właśnie dzwoniłem do serwisu. Doradcy, który prowadzi moją sprawę już nie było, a osoba,która odebrała tel., nie była zorientowała w sprawie. Poinformowała mnie jedynie,że w raporcie widnieje zapis o wymianie jakiegoś łożyska, ale nie było sprecyzowane jakiego. Czy w kolumnie kierownicy jest jakieś łożysko? Bo jeżeli wymienili łożysko w kole to to ewidentnie jest ściema, bo stuki wystpowały nawet gdy auto było podniesione na podnośniku a mechanik siedząc w aucie kręcił kierownicą. Co do skrzyni biegów to dopiero jutro mają ją rozbierac.

[ Dodano: 13 Lut 2010 12:20 ]
Witam Was ponownie. W dniu wczorajszym sam pojechałem do ASO dowiedziec się co zdiagnozowali. A tu niespodzianka, auto było gotowe do odbioru. W skrzyni biegów wymienili jakieś tłoki dociskowe i narazie nic nie piszczy. No a ze stukami ,, z maglownicy" to już inna sprawa. Mówią,że sprawdzali to z kierownikiem i zawieszenie jest sztywne ( co zdiagnozowałem już wcześniej na własną rękę ), a co do stuków to dochodzą z układu kierowniczego, ale porównywali je z innymi golfami i ,,takie luzy są rzeczą normalną". Nie wydaje mi się aby takie stuki były normalne. Wydaje mi się, że liczą na to iż magiel rozpadnie się po okresie objętym gwarancją. Ja nie chce tego tak zostawic i w kwietniu ( bo teraz auto jest mi potrzebne ) pojadę do nich jeszcze raz z tym problemem, a jeżeli stwierdzą to samo. To nie wiem, może opinia rzeczoznawcy, chociaż jeszcze nie wiem jak się do tego zabrac. Jeszcze jedno jest dla mnie zagadkowe: Aby jechac prosto koło kierownicy jest skręcone o ok. 15 stopni ( przy jeździe nie znosi na boki, tyle tylko, że kierownica jest skręcona o te 15 stopni w lewo ). Czy u Was też coś takiego występuje?

[ Dodano: 21 Lut 2010 10:58 ]
w



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pn mar 01, 2010 19:19

a od nowosci tak masz z ta kierownica????????????
do jazdy na wprost powinna byc na wprost kierownica



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » wt mar 02, 2010 11:29

rocky2525 pisze:Aby jechac prosto koło kierownicy jest skręcone o ok. 15 stopni ( przy jeździe nie znosi na boki, tyle tylko, że kierownica jest skręcona o te 15 stopni w lewo ). Czy u Was też coś takiego występuje? [/i] ][/size]
wróc do ASO niech Ci zbieżność poprawią.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » wt mar 02, 2010 17:19

ja tego nie moge zrozumiec....tyle kasy za nowy samochod i po takim przebiegu juz takie awarie i "serwis" mozna o dupe rozbic...robia na odpierd...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 02, 2010 18:54

W moim yarisie magiel zaczął być słyszalny przy 3tys km, ale do obecnego przebiegu czyli 70000 stuki nie stały się głośniejsze.
btw usterki z nowych autach to nic dziwnego , nieważne czy to toyota czy VW

W wspomnianym yarisie na gwarancji miałem takie usterki:
1 zaczął pękać w pół alternator, przestawiało się łożysko i zaczynało wyć. wymienione
2 Pompa sprzęgła przy pedale piszczała - zgłaszane 3 razy - 3 razy wymianian na nową - potem już tylko smarowanie pedału co jakiś czas.
3. wysprzęglik głośna praca - wymieniono na gwarancji
4 Regulator biegu jałowego - usterka - wymieniono na gwarancji
5 wyciek na zgrzewie zbiorniczka wyrównawczego - wymieniono zbiorniczek na gwarancji
6 sprzęgło - terkotanie łożyska na półsprzęgle - wymieniono na gwarancji docisk i łożysko.
7 nieszczelność wydechu - wymiana złączki
8 pękająca poduszka skrzyni (gdybym tego nie zauważył to by nie wymienili ) - wymieniono na gwarancji

Jako ciekawostkę dodam że auto miało włos w lakierze na masce i pyłek we wnęce klamki w drzwiach, mimo że nie było lakierowane. Wszędzie jedna warstwa lakieru.

W sumie w serwisie auto stało z 10 razy , zdarzyło się że przez 2-3 dni i to wszystko zaczęło wychodzić przy przebiegu rzędu 10-15 tys km. Nawet nie macie pojęcia ile się z nimi naużerałem.

Dodam że Yaris I to lider w rankingu bezawaryjności, lub zajmuje jedno z pierwszych miejsc. I jak to się ma do rzeczywistości?
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 18:58 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » ndz mar 07, 2010 11:23

Ponownie wstawiłem auto do ASO, po 3 dniach odebrałem. Werdykt: producent na zapytania serwisu odpowiada, że to norma. Mi trochę ciężko jest te usterki zobrazowac i może w serwisie też mają z tym problem, bo już nie wiem jak to tłumaczyc. Magiel po przejechaniu ok. 1 km i pracuje głośno ale nie stuka ( natomiast jak dzisiaj wsiadłem do auta to stuki były metaliczne i bardzo nasilone, tak jakby coś przeskakiwalło, nawet sąsiad który stał ok. 20m od auta podszedł i zapytał się co tak stuka) po przejechaniu ok. 1 km ustały. Ze sprzęgłem natomiast odwrotnie : jak zimne to nic nie słychac, po przejechaniu ok. 15 km po mieście zaczyna skrzypiec, wraz z ilością przejechanych km coraz głośniej. I co ja mam teraz zrobic? Zima się skończy i nie udowodnie im tego magla, bo stuka jak temperatura zewnętrzna spadnie poniżej 0 C.
Na dodatek ostatnio pedał hamulca ma luzy, jak poruszam nim ręką to ,,lata" na wszystkie strony o ok. 0.5cm, moim zdaniem coś się obluzowało, no a zdaniem serwisu to normalne.
Nie mam pojęcia co mam robic.
Auto jest mi potrzebne do pracy, stało w sumie 7 dni w serwisie i nadal nic.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 07, 2010 11:32

Niezależny rzeczoznawca, powrót do aso z opinią i wykłócanie się
TVN Turbo
pierwszy lepszy serwis ASO za zachodnią granicą
Próba udania się do innego serwisu w PL, najlepiej nie w Warszawie.

I to jest przykład na to e w naszej kochanej Polsce nowe auto na gwarancji oznacza duży kłopot


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » ndz mar 07, 2010 13:20

Wpadłem jeszcze na taki pomysł aby na dzisiejszą noc zostawic auto pod serwisem, a jutro z samego rana podjechac i pokazac jak te stuki wygladaja gdy auto jest zimne. bo narazie te stuki wystepuja tylko przy zimnym aucie, ale podejrzewam,że za niedługo i podczas jazdy wszystko sie rozsypie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 335 gości