stukot

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

naprawa21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pn sty 18, 2010 19:32
Lokalizacja: włocławek

stukot

Post autor: naprawa21 » śr lut 10, 2010 21:56

witam mam kilka pytań nabyłem niedawno golfa z 1992 roku silnik 1,4
i miałem do wymiany kilka pozyvji
tak jak pasek i pompe wody
łożyska w alternatorze
tuleje belki tył
tulejki wachacza
zostało to porobione i słysze stukot w silniku mechanik powiedział że tak pracuje wtrysk czy to prawda
następna sprawa alternator po wymianie łożysk strasznie piszczy lub śwista
i jeszcze jedno przy filtrze powietrza jest coś przymocowane i co 3 sekundu pyk pyk pyk co to jest i czy tak powinno pykać
i co jakiś czas słusze jak coś chrobocze raz tak chrobotało jak były takie mrozy i go odpaliłem to było słychać pod tylnim siedzeniem a teraz jak bym słyszał to chrobotanie sprzodu tak mi się wydaje
prosze o jakieś porady


naprawa21

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr lut 10, 2010 22:05

naprawa21 pisze:jeszcze jedno przy filtrze powietrza jest coś przymocowane i co 3 sekundu pyk pyk pyk co to jest i czy tak powinno pykać
Tak- filtr z węglem aktywnym - pochłaniacz par paliwa
naprawa21 pisze:następna sprawa alternator po wymianie łożysk strasznie piszczy lub śwista
Cały czas? czy tylko czasami??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

naprawa21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pn sty 18, 2010 19:32
Lokalizacja: włocławek

Post autor: naprawa21 » śr lut 10, 2010 22:28

cały czas tak pyka na zimnym i na ciepłym

[ Dodano: 10 Lut 2010 21:30 ]
cały czas śwista


naprawa21

Awatar użytkownika
mondzel7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 23:48
Lokalizacja: Piskorzów
Kontakt:

Post autor: mondzel7 » czw lut 11, 2010 00:12

kolego ten stukot w silniku to moga byc tak zwane szklanki


MOJA FURA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268908

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 11, 2010 00:21

czyli popychacze do wymiany (wymienia się cały komplet)
następna sprawa alternator po wymianie łożysk strasznie piszczy lub śwista
tak jakby łożyska nie nasmarowane (mogą chodzić na sucho) lub zbyt mocno naciągnięty pasek alternatora. W ABD np. u mnie pod alternatorem jest taka mocna sprężyna, która działa jak napinacz paska - odpycha alternator od silnika napinając pasek. Prawdopodobnie ktoś kto wymieniał łożyska pomógł sprężynie napiąć pasek - coś w stylu breszka między alternator a blok silnika.
naprawa21 pisze:i co jakiś czas słusze jak coś chrobocze raz tak chrobotało jak były takie mrozy i go odpaliłem to było słychać pod tylnim siedzeniem a teraz jak bym słyszał to chrobotanie sprzodu tak mi się wydaje
możliwe, że z tyłu skończyły się okładziny hamulcowe i czeka je wymiana na nowe. I to wymieniaj czym prędzej, aby zbytnio nie porysować wewn. płaszczyzny bębna.


Obrazek
Obrazek

naprawa21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pn sty 18, 2010 19:32
Lokalizacja: włocławek

chrobotanie

Post autor: naprawa21 » czw lut 11, 2010 10:57

witam dzięki za odpowiedzi
co chodzi o szczęki to były wymieniane
a to chrobotanie było na luzie tak jak by pompa mi wtedy zamarzała
a mam twrz silnik abd i jest ta spręrzyna


naprawa21

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 413 gości