[mk3]Jechałem ... zgasł... odpalił po 300 metrach to samoo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 13, 2006 22:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mk3]Jechałem ... zgasł... odpalił po 300 metrach to samoo

Post autor: tedi » sob mar 18, 2006 23:19

Witam! Mam pewien problem dziś jadąc nagle mi przygaś po 100 metrach zaparkowałem wyszedłem na 10 min odpalam i nagle samochód mi dziwnie lata jak by na garach nie palił dygocze nim jak Dieslem a mam 1.4 bezynę nic mowie dziś dostałem auto od mechanika zmieniałem pasek i uszczelkę pod obudowa kapy zaworowej czy jak kto woli obudowa klawiatury no wiec jadę do domu i po 200 metrach zgasł no to awaryjne i patrzę pod maskę, nic na oko wszystko Ok a ze już ciemno i zimno to nic dzwonie po znajomego ogólnie okazuje się ze nie mogę znalesc haku z przodu (mam auto od tygodnia) ale nic auto odpala i jedzie kolejne 300 metrów i to samo brak posłuszeństwa i tak parę razy.. Proszę o jakąś wskazówkę co to mogło mi nawalić czekam niecierpliwie i pozdrawiam ps. Gdzie dokładnie powinien z przodu byc hak?
Ostatnio zmieniony ndz mar 19, 2006 11:53 przez tedi, łącznie zmieniany 2 razy.


Pal gume.. nie dusze

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob mar 18, 2006 23:27

1. hak jest pod zaślepką obok lewego kierunkowskazu (tam się wkręca hak)
2. Jak Ci gasł to miałeś juz nagrzany silnik?
3. Masz imobilajzer?
4. Jeśli zmieniałes pasek rozrządu jak rozumiem - to czy jak już palił to cały czas normalnie??? - bo mi to tez wygląda na przestawiony rozrząd

[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 22:28 ]
Bo przed wizytą u mechanika auto działało normalnie?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob mar 18, 2006 23:29

0. Nie pisz boldem.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob mar 18, 2006 23:46

tedi pisze:Gdzie dokładnie powinien z przodu byc hak?
Jak se nie kupiłeś to go nie będzie...



Pono

Post autor: Pono » ndz mar 19, 2006 02:11

Najprawdopodobniej to cos z silnikiem. Hak powinien byc albo z przodu albo z tylu- nie wiem dokladnie



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz mar 19, 2006 06:04

Hak to pewnie będzie w bagażniku, a pod zaślepką będzie otwór w który należy go wkręcić.



tedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 13, 2006 22:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tedi » ndz mar 19, 2006 09:46

-Tak, silnik był nagrzany! Zanim mi zaczoł wariowac zrobiłem ok 40km.
-Tak, mam imobilazer.
-Jak odebrałem od mechanika to przez jakies 40 km chodzil idealnie.

-Przed wizyta w warsztacie auto jeździło idealnie.


Pal gume.. nie dusze

Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » ndz mar 19, 2006 10:50

Albo immobilajzer, albo czujnik Halla



tedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 13, 2006 22:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tedi » ndz mar 19, 2006 11:02

Jeżeli to immobilazer to co mam zrobic? Wymienic? Jaki czujnik mogłbys cos wiecej napisac o tym?


Pal gume.. nie dusze

X2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 11:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: X2 » ndz mar 19, 2006 11:30

Pono... No nie gadaj, że wina silnika... Może koła zapasowego? ](*,)

p.s Sorry Bongo, moja wina ...
Ostatnio zmieniony ndz mar 19, 2006 11:57 przez X2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz mar 19, 2006 11:40

X2 pisze:Bongo... No nie gadaj, że wina silnika... Może koła zapasowego?
Kolego poczytaj najpierw kto co pisze a potem komentuj



tedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 13, 2006 22:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tedi » ndz mar 19, 2006 11:53

eee dobra, dobra ale mi tu VW stoi pod domem... pomoze ktoś zamiast komentowac głupote innych?


Pal gume.. nie dusze

Awatar użytkownika
Salz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 01:58
Lokalizacja: Wolsztyn i okolice

Post autor: Salz » ndz mar 19, 2006 12:46

czujnik halla mialem to samo, golfik jechal i zgasl, potem odpalil jechal i znow zgasl,zaprowadzilem do mechania i stwierdzil ze to pompa paliwa, wymienil ...i nic. zaprowadzilem do innego i od razu stwierdzil ze czujnik poszedl.od tego czasu na szczescie zadnych problemow.


[img]http://images33.fotosik.pl/227/6563aeda0fee4530.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/264743.png[/img]

MAXOIL Grodzisk Wlkp zaprasza, wymiany oleju, kompleksowe naprawy mechaniczne, hurtownia motoryzacyjna
da weiss man, was man hat:)

tedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 13, 2006 22:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tedi » ndz mar 19, 2006 12:54

mmm przed chwila go odpaliłem oczywiscie zapalił odrazu wkreca się na obroty wszystko niby ok a jednak dziwnie się czesie itd z tłumika wyleciało troche wody tak mi się zdaje.
czujnik halla mówisz a ile on kosztuje? mówisz ze napewno to jest to?


Pal gume.. nie dusze

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości